Mektuplar...
***
1.Yıl
Tam 1 yıl geçti. Ama sen yoksun. Seni görmeye geldim aslında, ama sen benimle görüşmek istememişsin. Tekrar geleceğim...
01.01.2022
2.YılPsikoloji bölümünde 2.yılım... Üniversite yıllarımı da seninle geçirmek isterdim.
Her neyse, Umut'un da üniversite de ikinci yılı ve çok iyi bir öğretmen olacak gibi gözüküyor. Ama maalesef okula İstanbulda devam etmek istemedi. Buralardan uzaklaşmak istedi ve İzmir'de okumaya karar verdi. Mert, Ada'nın peşinde koşturuyor. Çağrı yine bildiğimiz gibi. Oğuz çok iyi bir ressam oldu.
12.09.2023
3.YılUnutuyorum sanırım. Hayır, seni değil. Kendimi.
16.03.2024
4.YılÜniversite bitti... Mezuniyet balosunda tüm arkadaşlarım erkek arkadaşıyla dans ediyordu. Bense sadece seninle dans ettiğim günü hayal ettim.
Bu arada... Mert ve Ada iki hafta sonra evleniyor.
09.06.2025
5.YılBiliyor musun? Mert ve Ada'nın bir bebeği olacak. Ne kadar tatlı değil mi?
23.10.2026
6.Yıl
Ne zaman çıkıyorsun? Lütfen çıkacağın zaman bana haber ver.
Ya da boş ver ya... Çıkmışsın cezaevinden. Aslında mektupta sadece ne zaman çıkıyorsun yazıyordu ama mektubu gardiyana vermeden önce bu satırları da ekledim. Bu mektubu sana vermek için geldim ama gardiyan, iki hafta önce cezaevinden çıktığını ve bu mektubu sana ulaştırabileceğini söyledi.
Asıl konu, senin iki hafta önce çıkmış olduğun. Peki neden dönmedin?Unuttun mu beni diye sormayacağım, belki de hiç hatırlamadın. Hiçbir zaman gelmedim aklına. Belki de mektuplarımın hiçbirini açıp okumadın bile.
Senden nefret ediyorum Eymen Karakan. Bir daha asla görüşmemek üzere.
Alara Şahin
01.03.2027
Elindeki son mektubu da okuduktan sonra, kağıdı avucunun arasına alarak kırıştırdı, "görüşmek üzere kara fırtınam".***
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ben bu kitabı takıntı haline getirdim herhalde. Yeni başladığım kurgularım var fakat beni hiç sarmıyor.
Her neyse, hatta bu kitabın ilk kitabını tekrar yazmayı düşünüyordum ama üşendim. O yüzden direkt olarak ikinci seriye geçiyoruzzzz... İyi okumalaaarrr... 🥳💖❤️✨💅🏻🥹💙❄️
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~