Lucía se Sandrou se na sebe podívaly. „Ehm, já nechám vás o samotě." Vykoktala ze sebe Sandra a odešla z pracovny. Předtím než zavřela dveře, se na Lucíu ještě soucitně podívala.
„O co tady jde?" Nechápal Raul. „O čem jste to mluvily?"
„No my jsme řešily jednu takovou věc. Chtěla jsem ti o ní říct až doma, ale když už jsi tady..." Snažila se Lucía oddálit chvíli, kdy řekne Raulovi o svém těhotenství.
„Tak nechoď kolem horké kaše a mluv."
Lucía se zhluboka nadechla. „Před nějakou dobou jsem zjistila... že jsem těhotná."
Raul byl v šoku. „Cože? Těhotná?"
„Ano."
„Ale na tomhle jsme se nedomluvili." Zlobil se Raul.
„Jak to myslíš?" Nechápala Lucía.
„Myslel jsem, že je ti snad jasné, že já děti nechci!" Vykřikl.
Tentokrát byla překvapená Lucía. „Ale já jsem děti chtěla a tys o tom nikdy pořádně mluvit nechtěl."
„No pochopitelně, protože nebylo o čem mluvit."
„No ale už se stalo a nejde s tím nic dělat."
„Samozřejmě že jde, půjdeš na potrat!"
„Cože!?" Zlobila se Lucía.
„Já to dítě nechci, a jestli se mnou chceš zůstat, tak si to dítě necháš vzít!" Vyhrožoval jí Raul se zdviženou rukou.
„Nemůžu uvěřit tomu, že něco takového vůbec můžeš říct!" Zhrozila se Lucía.
„Já jsem se tě o tohle překvapení neprosil. Nikdy jsem nechtěl být otec a ani se jím nehodlám stát!"
„Tak to mám pro tebe dobrou zprávu, možná totiž ani otec nejsi!" Vykřikla Lucía. Raul se na ni zadíval a dal jí takovou facku, že Lucía upadla na zem.Stará linie příběhu:
Monica seděla jako každý den v pokoji Sebastiana. Jeho stav se během té doby nezměnil, jeho zranění se sice hojily, ale byl stále v komatu. Monica nebyla schopná myslet na nic jiného, byla neustále ve stresu a Leticia si za dobu její nepřítomnosti v rádiu za ni našla náhradu. Monica byla buď v nemocnici anebo s Benem. Věděla, že by Sebastian chtěl, aby se o něj starala. Když ale byla Monica v Sebastianově bytě, všechno jí ho připomínalo. „Miláčku, kdybys jen věděl, jak moc mi chybíš. Tak strašně bych si přála, aby ses probral, abych věděla, že bude všechno v pořádku... Ale ta nejistota, ta mě ničí." Říkala Monica smutně a hladila Sebastiana po ruce.
„Nevypadá to moc dobře." Kroutil právník hlavou.
„Musíte mě odsud dostat nebo se tady z toho zblázním!" Stěžoval si Thomas. Společně se svým právníkem seděli u stolu a řešili jeho případ.
„Na to můžete hodně rychle zapomenout, po výpovědi té vaší přítelkyně se všechno jen zkomplikovalo a stav toho muže co jste ho srazil tak ten se taky nezlepšil. Nevypadá to moc dobře. Všechny důkazy jdou ve váš neprospěch."
„Co mám tedy dělat!?"
„Nejlepší bude, když přiznáte svou vinu, bude to asi lepší než když byste vše zapíral. Možná by se to dalo brát i jako polehčující okolnost."
„Skvělá rada." Prohlásil Thomas ironicky. „Kolik vůbec za to můžu dostat?"
„Pokud by to prošlo jako újma na zdraví, šlo by o trest od pěti do patnácti let. Když by se to prokázalo jako pokus o vraždu, je trest od deseti do dvaceti let."
Thomas zbledl. „To snad ne!"Nová linie příběhu:
Lucía byla v šoku, držela se za tvář, do které ji Raul uhodil a ten se na ni nenávistně díval. „Ty couro! Co si o sobě myslíš? Tak ty mi tady první předhodíš, že jsi těhotná a chvíli na to, že tě zbouchnul někdo jiný!?" Křičel Raul.
„Já jsem to takhle nechtěla!"
„Jo tak nechtěla? Takže jsi někomu roztáhla nohy omylem nebo co? Bože já jsem ale idiot! Proč jsem si už dřív nevšiml, že jsi jako každá jiná ženská. Prostě jen obyčejná coura, co vleze do postele každému!" Raul po Lucíi křičel a ta se rozbrečela. Nakonec Raul začal ničit, co mu přišlo pod ruku, což bylo většinou velmi drahé fotografické vybavení.
Lucía se ho snažila zastavit. „Raule, prosím nech toho!" Prosila ho, ten vzal foťák, co ležel Lucíi na stole a hodil ho po ní. Ta ho první chtěla chytit, ale nepovedlo se jí to a dostala úder do břicha.
„Au." Chytila se za břicho a vyhrkly jí slzy.
„To máš za to, ty děvko! Možná ani nebudeš muset k doktorovi, abych se toho spratka zbavil." Vykřikl Raul a šel k ní, vypadal, že Lucíu znovu uhodí, když se rozletěly dveře a do nich vběhla Sandra, který slyšela hluk.
„Hned ji nech!" Vykřikla na něj Sandra. Raul se na ni naštvaně díval.
ČTEŠ
Ovlivnění osudem
RomanceMonica a Lucía jsou dvě mladé ženy žijící v Caracasu, nikdy se ve víru tohoto velkoměsta nesetkaly, jejich životy jsou hodně rozdílné a každá žije v jiných kruzích... Ale jednu věc mají přece jen společnou, obě mají vše, co od života chtěly - dobrou...