21

205 34 39
                                    

Selam, ben geldim sdjfnksdd bölümün başlığını açıklamaya geldim, size geldim, kısa sürede de gideceğim sdnjfksdfd şimdi beni twitter'da bilenler bilir, ben çok ahkâm keserim sdfjskdjf o yüzden durup da aranızdan biri "kızım sen utanmıyo musun kaç yaşında kadınsın henüz reşit bile olmamış bir karakterin ıslak rüyasıyla ilgili hikâyeler yazıyorsun?" demeden önce sdfksjdbfdjs bi açıklama yapim dedim. 

Öncelikle evet, Cansel bir lise öğrencisi ve lütfen, cinsellikle ilgili her türlü bilgiyi uyduruk kitaplardan öğrenen on yedi yaşında bir çocuk, maksimum ne kadar ıslak rüya görebilir. kendi kendime triplere girdim evet skdjnfksjdf ama zaten açıklama yapmama da gerek yoktu galiba çünkü bölüm sonunda sizi bir sürpriz bekliyor.................

Ben yine de bazı "yakınlaşma" kısımlarını koyulaştırarak yazdım, ne bileyim belki rahatsız olan falan çıkar, oraları okumak istemez, ama sadece oraları da okurmak isterseniz allah çarpsın bir şey yazmıyor yav ksdfksjdbf 

Ve evet, yine uzun bir aradan sonra geldim, bir hafta kadar kendimi sıkıp bölümler yayımlamak istiyorum ama yine benim iş bitmedi, bitmiyor, o bitsin devamı gelecek gibi hissediyorum. Sabrınız için ayrıca teşekkür ederim, ne diycemi bilmiyorum gene dsbfksbdf

he bi de ksdbjfksdbfkjsd bitmiyo, susamıyorum sdkfksdf  @nyphem bu ne güzel bir okuma listesi öyle  😭😭😭 teşekkür ederim, beni mutlu ettiğin için 💕💕 

he bi de ksdbjfksdbfkjsd bitmiyo, susamıyorum sdkfksdf  @nyphem bu ne güzel bir okuma listesi öyle  😭😭😭 teşekkür ederim, beni mutlu ettiğin için 💕💕 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evet, diyeceklerim bu kadar. Okuduğunuz için de teşekkür ederim, umarım beğenirsiniz, keyifli okumalar efenim!

*

Yoyo ile başlayan ıslak rüyamı kurum kurum kuruttuğum bölüm

Benim yanımda yoyom vardı.

Uykuya dalmadan önce düşündüğüm son şeyin bu olduğuna dair garip bir teorim var. Bu bölümün konusu, başlıktan da baya anlaşıldığına göre, gördüğüm ilk ıslak rüya ve bunun ruhumdaki psikolojik etkileri.

Şaka şaka.

Yani ikincisi şaka. Birincisinde ciddiyim. Şimdilik.

Gördüğüm ilk şey, sıcak ama nazik bir kolun omzuma olan teması. Aynı zamanda bazı kelimeler de duyup hissediyorum ama rüyalarda hep bir şeyler görürüz, o yüzden görmekten öteye gidemeyeceğim bir yere kadar.

Yoyo'ya ait olduğunu, ona bakmadan bile bilebileceğim bir beden, hemen yanımdaydı. Odamdaydık, yatağımda. Bu kısım çok tanıdık geliyordu ve aynı zamanda da oldukça imkânsız. Çünkü Yoyo'yla beraber böyle bir yerde, bu şekilde yalnız olacağımız tek zaman dilimi, çocukluğumuza aitti ve o zamanda yanımızda mutlaka bir Ruhi bozuntusu olurdu.

Arılar ve ErkeklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin