BAB 49

116 5 0
                                    

Hahahaha aku puas tengok jantan tu tenat. Luthfiya silap kau buat aku macam ni!Terseksa laa kau dengan suami kau bakal mati. Neil Ayyash meneguk air yang diharam oleh islam dengan rakus.

Neil Ayyash bergelak tawa dengan gembira.

Neil! Mandy datag menguak pintu luas dengan wajah marah.

Darling come here! Neil memeluk Mandy.

Shit Neil! Haritu patutnya biar you yang langgar Luth. Menyesal I langgar dia. Mandy menolak kuat Neil terhuyung-hayang.

You yang geram dengan Luthfiya. I suruh you lepaskan geram jadi fair and square. Hahahaha relax darl semua okay dah 5 hari kita tidak diburu apa-apa. Neil mencium Mandy dengan rakus.

Fuckkofff Neil. I want money give me! Memang laa geram dengan perempuan tu sebab heret tanpa perasaan, tapi sekarang risau polis cari. Mandy menolak kasar Neil yang mabuk.

Mandy meluat dengan Neil Ayyash. Dia perlukkan tinggal lelaki ini sebelum polis dapat tangkapnya. Neil takkan bagi duit arghhh tu yang merisaukan Mandy.

Darl come layan me please. I need your hot mama! Neil dengan penuh mengoda.

Well Mandy, kau layan dia. Lepastu dia tidur kau ambik semua harta dia dan tinggal! Mandy tersenyum manis dan sinis. I'm yours now! Mandy membalas ciuman Neil Ayyash nasib baiklah handsome kalau tak tak adalah aku nak!

~

Abanggggg! Luthfiya memeluk erat suaminya lalu memberi kucupan lembut walaupun Luth tidak sedarkan diri.

Sayang jaga abang ya? Abang bangun laaa cepat-cepat macam mana sayang tunaikkan janji sayang. Our... eight promises.... Luthfiya menitik air mata perlahan.

Abang cepatlah bangun...sayang mengandung...abang bukan ke teringin nak tengok saya mengidam apa? Sayang mengidam buah dan peluk abang Malam ni sayang tidur sebelah abang eh hehehe....

Abang sayang teringin nak makan masak lemak cili api ikan keli salai...tapi nak abang masak...sayang tunggu abang ya?

Sayang tak banyak alahan dan muntah sangat abangtak sama macam kak Inara, kak Dhia dan Laila...anak kita baik betul bagi mama dia senang je

Abang bangunlah...lepas ni sayang janji tak malas-malas bangun lewat pagi masa cuti, sayang janji layan abang pagi-pagi...bangunlah

Begitulah selama 3 minggu Luthfiya tidak berhenti berborak dan tidur dengan Luth. Luthfiya setia disisi sehingga hari ini. Kandungannya juga sudah mencecah 10 minggi, hari ini Luthfiya akan masuk pejabat kerana keadaan syarikat huru-hara. Sejak kejadian Luth kena langgar Luthfiya tidak masuk kerja.

Hari ini ada sedikit semangat untuk kerja, mungkin semangat dari anaknya. Kalau syarikat muflis macam mana? Kalau Luth bangun nanti tengok-tengok syarikat muflis hehehe.

Abanggg sayang pergi kerja dulu. Luthfiya mencium hadi semuanya dan menyalam tangan Luth.

Ibu kalau apa-apa call tau. Pesan Luthfiya melihat ibunya sedang memotong buah.

Yee Fiyaaa. Puan Alya Senyum tawar.

Ibu kuat ya? Luthfiya melemparkan senyuman dan salam ibu mertuanya.

Puan Alya senyum melihat Luthfiya. Laila anak kau kuat seperti kau, dia adalah punca aku mampu berdiri disini. Luthfiya tidak pernah jemu dan mengeluh dengan apa terjadi Laila Safiah.

Puan Alya megenggam tangan Luth erat dan bisik telinga Luth dengan lembut. Luth..ibu ni..hari ini ibu baru kuat tengok Luth..maaf ya selama ini ibu tidak jengguk..ibu tak kuat macam isteri kamu..Luthfiya Amanda sangat kuat dan setia menunggu kamu dan anak kamu. Puan Alya mencium ubun-ubun anaknya.

Only Love Luth...FiyaWhere stories live. Discover now