ер.22

28 2 0
                                    

- Не думав, що ти такий гарний у своїй роботі. Адже тобі всього 22, зазвичай люди ще не дуже досвідчені.

- Це ти так сумнівався у мені?

- Я просто сказав, а ти одразу на свій рахунок.

- Пробач. - Ян усміхнувся. - Я завжди так. Скоро, до речі, буде захист дисертації.

- Я чув до однієї з твоїх пацієнток повернулася пам'ять - це буде ідеальний розділ твоєї дисертації.

- Ти так вважаєш?

- Звісно.

- Ну добре. Потрібно подумати над цим.

Так минуло півроку. Діма з Яном так само зустрічалися, але вони ще жодного разу не переспали. Ось такий Ян недоступний у цьому плані.
Зараз Ян із Дімо сидять у нього вдома і п'ють чай на кухні.

- Така спека, це капець.

Але Діма ніби був не цьому світі, зовсім не звернув на Яна уваги, проте почув.

- Ти чого? Задумливий такий.

- Та ні, нічого. Даня спить, та'?

- Так, зараз же обід.

- Як щодо того, щоб провести вихідні удвох? Тільки ти і я.

- ..Так, можна.

Діма глянув на збентежене обличчя і засміявся. А Ян тільки ще більше зніяковів і не зрозумів, чому той сміється.

- Збоченець). Про що ти думаєш?

- Так у сенсі? Я ні про що таке не думав! Я.., - але тут на кухню заходить Данило в одній футболці та трусиках.

- Тату, - тримаючи в руках іграшку, Даня попрямував до Яна.

- Ти вже прокинувся. Не хочеш ще поспати?

Данило поки що не навчився відповідати на запитання. Він тільки говорить "татко", "дай" та різні звуки деяких тварин.

- Він спросоння такий милий.

- Блін, ти не проти якщо я зганяю в магазин, а ти поки що з Данею посидиш?

- Так, звичайно.

Ян віддав сина Дімі, а сам пішов до передпокою.

- Все, я пішов. Я швидко.

Діма, тримаючи Даню на руках, підійшов до Яна і цмокнув його в губи. Коли омега уже пішов, Осінній попрямував до вітальні, де сів разом із Данею на диван.

- Татко.

- Татко скоро повернеться). Хочеш мультики подивитися? - але хлопчик нічого не відповів. - Скажи "тато".

- Татку.

- А тепер скажи "тато"? Зможеш?

- Дай.

- Ні, милий, "тато".

- ..Татко.

- Ні, сонечко). Скажи "та-то".

Даня почав плакати. Малюк хотів повторити, але в нього не виходило - і через це він заплакав. Діма відразу почав заспокоювати його, відволікаючи на сторонні речі. Наприклад, іграшки.

Діагноз "закоханий"Where stories live. Discover now