ер.12

34 3 0
                                    

Ввечері Ян відвіз сина батькам. І так сталося, що Діма поїхав із ним.

- Зачекаєш мене в машині чи підеш зі мною?

- Та я напевно заважатиму там буду.

- Та ні, з чого ти взяв?

- Та я все одно краще в машині зачекаю. Давай тільки допоможу візок дістати.

Діма допоміг дістати візок, а потім сів назад у машину. Так минуло близько 10 хвилин, і Ян повернувся, після чого вони поїхали.

- До речі, куди хочеш завтра піти?

- Я давно хотів в зоопарк. Це, мабуть, смішно? - запропонував Ян.

- Класна ідея. Я давно там не був.

- Ахах, тоді можемо туди сходити.

- А потім? Ми ж там не цілий день будемо.

- Юначе, це взагалі-то Ви мене запросили.

- Та нууу. Я раджусь. А то, шо я тебе поведу, а тобі не сподобається?

- Мені Ваш смак подобається, тому, тому не переймайтеся.

- Ого, навіть так.

- Не все так складно, як Ви думаєте.

- Гаразд, годі вже до мене на «Ви» звертатися, мене це бентежить.

Ян тихо посміявся і відвів погляд убік. Далі вони їхали мовчки, періодично обмінюючись якимись короткими фразами. Підвезши Діму до його будинку, він попрощався і вийшов з машини. Після цього Ян поїхав до себе додому. А вже вдома омега почав приводити себе в порядок і готуватися до завтрашнього дня. Наступний день. Чоловік привів себе в порядок. Зробив нормальну зачіску, гарно одягнувся, надів годинник і ланцюжок. Все як слід. І вже о 13:00 хлопці зустрілися у центрі міста.

- Привіт. Гарно виглядаєш.

- Дякую, ти теж).

Ян трохи почервонів, сам навіть не зрозумів, чому Діма тихо посміявся і посміхнувся. Незабаром хлопці вже були в зоопарку.

- О боже, завжди боявся жирафів.

- Серйозно?..

- Я знаю, що вони милі, але вон. лякають.

Знов розмови ні про що. За годину хлопці пройшли весь музей та надивилися багато різних медуз. Після цього хлопці пішли гуляти просто містом.

Діагноз "закоханий"Where stories live. Discover now