Минуло ще кілька місяців, хлопці також взяли відпустку на цілий місяць. Наразі вже 10 годин вечора, Діма повернувся з магазину.
- Я повернувся, Даня вже спить?
- Так. Поки тебе не було, вирішив укласти. Ти все купив?
- Мг).
Діма посміхнувся і впритул підійшов до Яна, притискаючи його до стільниці. Альфа поцілував свою омегу, і невдовзі поцілунок переріс у щось більше. Рука Діми вмить опинилася на паху молодшого.
- А Даня? - спитав Ян.
- Нічого страшного, ми тихо.
- Стій, ми можемо дещо обговорити?
- Зараз?
- Так.
- Добре.
Чоловіки сіли за стіл і Ян почав говорити, попередньо зітхнувши.
- Я хочу дитину. Від тебе.
- О, ем. - Діма явно не очікував такого питання, бо сам про це ще навіть не думав.
- Як ти на це дивишся?
- Насправді я не проти. Ми ж потягнемо?
- Так, нас двоє.
- Розумієш, я не хочу до цього халатно віднестися. - альфа глянув на Яна і почав зважувати за та проти, а зрештою дав відповідь: — добре.
- Ти згоден?
- Так.
- Тоді можна прямо зараз?..
- Може, коли Дані не буде вдома?
- Добре. Тоді завтра вдень.
Всю ніч Діма погано спав і думав про завтрашній день. Тобто... вони точно готові? От прямо точно? У будь-якому випадку дитина бажана, а це головне. І знову зважуючи за й проти, то за більше, адже вони нормально заробляють і у них є стабільна робота.
День. Данило в садочку. Омега та альфа вже в процесі зачаття. Діма робить ще один поштовх і зав'язує вузол. Ян уже знає, як це боляче, тому нічого не каже, а з його очей течуть сльози.- Боляче.. - вирішив все ж таки сказати Ян.
- Знаю, любий, потерпи ще трохи.
Через пару секунд цей біль йде. Вони з перепочинком лягають на ліжко, Бездушний робить глибокі вдихи, а потім повертається до Діми й цілує його.
- У нас буде дитина).. Наша з тобою.
- Даня теж мені як син.
- Так, але саме від тебе.. Я дуже хотів.
- Радий це чути)
Ян теж усміхнувся і зітхнув.
- Дім, я-
- Ян, н-
Ян промовчав, даючи натяк, що той може сказати першим.
- ...Нам слід кудись поїхати. Як ти дивишся на те, щоб наступного тижня поїхати до Залізного Порту?
- В Залізний порт?.. Ну можна, я там якось був, там непогано.
- От і славно). Візьмемо біля моря готель і ходитимемо купатися). Ох, вже хочу туди~
- Даа, було б чудово.
- Гаразд, через тиждень все буде.
- Зробимо для Дані сюрприз.
- Добре. Я тоді зараз зателефоную і забронюю нам номер. Ти ж хочеш з видом на море?
- Чесно?) Так))
- Пх, добре)
ВИ ЧИТАЄТЕ
Діагноз "закоханий"
FanfictionЗвичайна історія про омегу з дитиною та альфу, який влаштувався на роботу, де й працював молодий татко.