Через годину. Ян вийшов з операційної, все пройшло успішно, на щастя. Бездушний повернувся до кімнати відпочинку.
— Дім?
Ян прийшов трохи далі і побачив, як Осінній (прізвище Діми) мило грає з хлопчиком. Ян цьому посміхнувся і підійшов ближче.
— Ти вже закінчив? - спитав Діма, як тільки побачив колегу.
— Так. Як Даня?
— Не вередував.
— Це добре). Вибач, що довелося з ним сидіти. І дякую.
— Та все ок.
Непомітно час наближався до 16. Вже на годиннику 15:32. Через 28 хвилин у Яна операція. Причому дуже складна – пересадка серця. Діма вже збирається йти додому, як і Рома, який мав стежити за дитиною.
— Ром, ти куди? Ти ж обіцяв з Данею посидіти.
— Бля, чел, у мене побачення з однією дуже прекрасною дівчиною. Я забув тобі сказати.
— В сенсі забув? Мені більше нема з ким залишити Даню.
— Ян, вибач, але я не можу не піти.
Ян одразу почав думати з ким залишити сина. Варіантів було нуль. Рома єдиний, кому б він довірився залишити сина.
— Я можу посидіти.
— О, бачиш, як усе просто в цьому світі.
— Ні, мені незручно залишати на тебе вдруге Даню.
— Все нормально, не хвилюйся.
— ...Ти впораєшся? У мене операція займе не дві і не три години.
— Так, я впораюся. Нічого страшного, я сьогодні вільний.
Насправді у Діми сьогодні теж побачення мало бути. З одним омегою. Але він його зараз скасує. Що стосується Яна, у нього сьогодні має початися тічка, тому він цілий день почувається не дуже, тож чоловік цілий день на сторожі. Носить із собою скрізь переважне.
"Сподіваюся на операції вона у мене не почнеться" - цими думками хлопець наче накаркав собі. Минуло три з половиною години і, все ще проводячи операцію, Ян почав почуватися ще гірше. Поруч є Вова, його колега, який це помітив.
— Ян, з тобою все добре?
— Так, все в..
І тут від Яна запахло яблуком. Йому стало дуже погано, тому він відійшов назад.
— Інтерн, дістань у мене в кишені переважну, тільки швидко.
Інтерн швидко зрозумів і вже за секунду Ян запив пігулку водою.
— Ти можеш проводити операцію далі?
— Так, все добре. Стан пацієнта?
— У нормі.
Через ще дві години Ян закінчив і вийшов з операційної в нормальному стані.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Діагноз "закоханий"
FanfictionЗвичайна історія про омегу з дитиною та альфу, який влаштувався на роботу, де й працював молодий татко.