- Дім?
- Так? Ти все?
- Так. Щиро дякую, що посидів з Данею. Ти справді врятував.
- А, та без проблем. Він, до речі, пробував перевертатися на живіт.
- Справді? - радісно спитав Ян. - Даня молодець, так?
Ян узяв сина на руки і почав розціловувати. Діма лише дивився на це і думав, як це мило.
- Ти додому тепер?
- Так, тільки ще в магазин заскачу.
- Ти не проти якщо я з тобою схожу, мені просто теж їжі додому треба купити.
- Так, давай разом сходимо.
Ян переодягнувся і вони пішли. Дорогою вони спілкувалися про минулу роботу Діми - Яну було справді цікаво послухати. Будучи в магазині, Бездушний (прізвище Яна) взяв найнеобхідніше. На касі Діма забрав у омеги пакети, щоби той сам їх не тягнув.
- Ти на машині?
- Не сьогодні.
- Може я вас підвезу?
- Та нам тут недалеко, лише 30 хвилин пішки.
- Вже вечір, краще може підвезу?
- Ну, якщо тобі не складно.
- Та ні.
Підійшовши до машини, Ян узяв на руки Даню, а Діма склав коляску і поклав у багажник. Пакети він поставив на заднє сидіння. Через 5 хвилин вони виїхали.
- Дуже дякую, ти мені стільки разів сьогодні допоміг.
- Та ну, мені не складно.
Ян усміхнувся, а потім подивився на сина. Той почав плакати, хоч до цього солодко спав. Омега почав його качати, паралельно шукаючи в кишенях соску.
- Може наснилося що.
- Так, скоріше за все. Ну тихіше, Данило, ччч.
За 20 хвилин вони вже були біля будинку. Костя допоміг донести пакети до квартири. Ян подумав, що буде неввічливо просто подякувати і попрощатися, тому він запросив його, щоб пригостити чаєм і смачненьким.
- Ти поки заходь, сідай, де тобі зручно, а я зараз повернуся.
- Добре.
Ян швидко помив, переодягнув і погодував свого сина, а потім поклав його на м'який дитячий килим з різними іграшками зверху у вітальні на дивані.
- Ти який чай любиш? Є малиновий, зелений, чорний, карамельний.
- Карамельний? Щось нове.
- Цей?
- Так.
- Я теж його люблю, дуже смачний, ахах.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Діагноз "закоханий"
FanfictionЗвичайна історія про омегу з дитиною та альфу, який влаштувався на роботу, де й працював молодий татко.