ер.25

28 2 0
                                    

Ніжними поцілунками вони дійшли до спальні. Вистачило 3-х хвилин, щоб роздягнутися. Яна попросили перевернутись на живіт, що той і зробив. Один палець легко увійшов до нього. Ян спочатку стримував стогін, але коли Діма знайшов його простату, все змінилося.  Омега стогнав і вигинався, виставляючи та рухаючи свій зад.

- Стривай, вистачить.

Ян взявся за руку Діми, чим теж попросив висунути пальці. Осінній посміхнувся, але звичайно виконав прохання своєї омеги. Альфа підняв таз Яна і почав повільно входити. Ян видавав стогін і тихі зітхання.  альфа повільно увійшов до кінця та зупинився.

- Скажеш, коли звикнеш?

- ..Можеш рухатися, - через секунд 5 відповів Ян.

Осінній почав повільно рухатися. Щоразу він набирав темп і вже через 5 хвилин він просто втовкмачувався в омегу. Ян хапався за простирадла, стогнучи на все горло. Діма не знає граней, але просити зупинитись Ян навіть не думав, йому подобалося. Видохлися вони лише за три години. Тяжко дихаючи, Ян сказав:

- Мені звичайно подобається жорсткіше, але з тобою потрібно вибирати стоп-слово.

Діма облизнувся і посміявся.

- Це було круто, мені сподобалося.

- Ще б тобі не сподобалося.

- Пх. Люблю тебе.

- А я тебе).

- Ти так мило бентежився. Мені це подобається.

Ян збентежився і вдарив ліктем Дімою у живіт. Альфа від різкої болі схопився за нього і наче затримав подих.

- Ти хоч знаєш, куди б'єш? Ти ж лікар, ну. Раптом ти б не туди потрапив і я задихнувся б?

- Ну не потрапив же.., - так само соромлячись.

Діма посміхнувся, все одно він його обійняв. Він поклав йому руку на живіт і задумався про щось своє.

На наступний день. О 8-й ранку вони вже були разом на роботі. Цілий день Ян ходив якийсь нервовий. Діма думав, що він просто через сьогоднішню ніч такий, але справа була далеко не в цьому. О 9-й вечора вони нарешті змогли почати збиратися додому. Коли хлопці залишилися одні, Діма нарешті зміг спитати.

- Може, сьогодні знову до мене?

- Тобі було мало?)

- Та я не про це, ти блін. Просто до мене. Чи може ви з Данею і зовсім переїдете до мене?

- А, ну... Може, краще ти до нас?

- Серйозно? Ти не проти?

- Ні, не проти.

- Тоді у вихідні можна буде.

Діагноз "закоханий"Where stories live. Discover now