Bu bölümü yukarıda gördüğünüz çok çok çok tatlış iki okuruma ithaf ediyorum. Seviliyorsunuz<3
Beni takip etmek isterseniz hesabım lanetlibalik
Keyifli okumalar.
***
Yaman'ın yumruğu Oğuz'un yüzünde patladığında çığlığım evi inletti. "Yapmayın!!!" Diye bağırdım.
Oğuz güçsüz bir adam değildi. Yaman'a karşı koyabileceğini biliyordum ama yine de bu yumruğa karşılık vermedi. Zaten Yaman yumruk attığı anda ne yaptığının farkına varmış gibi durdu.
"Dolunay'ı buradan götür." Dedi Oğuz'a.
Sesinde öyle bir şey vardı ki içimi acıtıyordu. Yıkılmış bir adam gibiydi. Onu yıkanın ne olduğunu bilmeyi çok isterdim. Gitmek istemiyordum.
"Gidelim Dolunay." Dedi Oğuz.
"Oğuz." Dedim titreyen bir sesle. Gitmek istemediğimi o da biliyordu ama, "Hadi." Dedi.
Yaman bana bakmıyordu. "Git buradan Dolunay." Dedi. O an içimde bir şeyler kopup gitti sanki. Beni gönderiyordu...
"Ama..." Dedim.
"Git." Dedi bir kez daha.
Oradan giderken attığım her adım bana acı veriyordu. Yine de yürüyüp Oğuz'u takip ettim.
Arabaya bindiğimizde Oğuz'a, "Bana anlatacaksın!" Dedim kesin bir sesle.
"Anlatacağım." Dedi. En az Yaman kadar yıkılmış görünüyordu.
"Anlat hadi." Dedim sabırsızlıkla.
"Yaman on iki yaşındayken çok kötü bir olay yaşadı." Deyip bir an sustu.
"Ne oldu?" Dedim. Ne olduğunu bilmiyordum ama onun kötü bir olay yaşadığını duymak bile üzülmem için yetmişti.
''Yaman on iki yaşındayken altı yaşındaki kardeşi öldü.''
Oğuz derin bir nefes aldı. Gözlerim dolu dolu olmuştu.
"Ama öyle normal bir ölüm değildi. Gerçi o yaşta ölen hangi çocuğun ölümü normaldir ki? Yine de çok travmatikti. Bu yüzden Yaman üzerinde çok kötü bir etkisi oldu. Kardeşi Gökhan benim arkadaşımdı. Anlatmak benim için çok zor...''
"Ah Dolunay... Çok zordu. O zamanlar Yaman'ın babası çok çalışıyordu. Amcam... Onu severdim ama hiç yapmaması gereken bir hata yaptı.
"Eve doğru düzgün uğramıyordu. İşlerin çok kötü gittiğini söylüyordu. Yengem de kocasının bu haline üzülüyordu. İflasın eşiğinde olduklarına inandığı için olabildiğince kocasına destek olmaya çalışıyordu ama sonrasında durumun öyle olmadığı ortaya çıktı.
"Şirketin durumu her zamanki gibi çok iyiydi fakat amcam genç bir kızla ilişkiye başlamıştı. O kızla birlikte yaşamak için evi terk edene kadar kimse bu durumun farkına varmadı.''
"O kadın bir yıldır hayatındaymış ama kimse bu durumu anlayamamıştı. Bilmiyorum belki de babamın haberi vardı. Belki de biliyordu. Yine de bu durumu kimseye söylemedi."
"O yılı iyi hatırlıyorum. Amcam sürekli sinirliydi. Evde hiç huzur kalmamıştı. Onlar için üzülüyordum. Yengem çaresizce kocasına destek olmaya çalışıyor, Yaman'la Gökhan da her çocuk gibi bu duruma katlanmaya çalışıyordu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLEFGAR
Romance"Senin için bu evi tuttum.'' Dedi bana. ''Teklifimi kabul edersen bu evde yaşayacaksın. Paran olmadığı için okulu bırakmayı düşündüğünü biliyorum. Üniversite hayatın boyunca bütün eğitim masraflarını ben karşılayacağım. Anlaşmamız sonlansa bile bu g...