Çok oy, çok yorum = Motive Olan Yazar = Hemencecik Yeni Bölüm
Şimdi canlarım buradan hemen sonra panoma gidiyorsunuz tamam mı? Gittiniz mi heh tamam. İşte orada VATANIMSIN diye bir kitap var. Bir koşu onu okuyun. Şiddetle ve ısrarla tavsiye ediyorum.
Ailemize katılmak için beni takip etmek isterseniz hesabım lanetlibalik
ig: lanetlibalik
Keyifli okumalar.
***
Hastanede çaresizlik içinde Yaman'dan bir haber almayı bekliyordum. Onu götürürlerken aileme haber verme demişti. Polisler gelip bana neler olduğunu sordu. Olayları olduğu gibi anlattım. Gerçekten çaresizlik içindeydim. Bir yandan Yaman'dan gelecek bir haber beklerken bir yandan Seda ne haldedir kim bilir diye düşünüyordum. Bu yüzden Oğuz'u aradım.
Daha ilk çalışta açtı. Bekletmeden konuyu anlattım. Evime gidip Seda'yı almasını ve hastaneye götürmesini istedim. Babası doktor olan arkadaşımız ortak bir arkadaş olduğu için Oğuz onunla irtibat kuracaktı. ''Ben hallederim.'' Dedi. Ona Yaman'la hastanede olduğumuzu söyleyemedim. Yaman aileme haber verme dediği için elim kolum bağlanmıştı. Eğer birilerine haber verirsem kendimi ona ihanet etmiş gibi hissedecektim.
Neyse ki kısa bir süre sonra doktor yanıma geldi. "Yaman Bey iyi.'' Dedi. ''Bıçak çok derine girmemiş ama kan kaybı yüzünden zayıf düşmüş. Onu hastanede kalmaya ikna edemedik. Özel odaya aldık. Çıkmak için hazırlanıyor. Yanına gidebilirsiniz.''
Koşar adımlarla Yaman'ın olduğu odaya gittim. Kapıyı açtığımda gömleğini giyiyordu. Yarası bandajla sarılmıştı.
"Ne yapıyorsun Yaman. Öylece hastaneden çıkamazsın." Dedim. "Doktor kan kaybı yüzünden zayıf düştüğünü söyledi."
"Böyle basit bir yara beni burada tutamaz." Dedi.
"Saçmalama! Ölmek mi istiyorsun?" Dedim. Beni ciddiye almış görünmüyordu.
Alayla güldü. "İstersen gelip benimle bu gece ilgilenebilirsin." Dedi. "Böyle yaralarda ilk yirmi dört saat çok önemli."
Ona ne kadar kızgın olsam da bir an cidden gece onunla ilgilenmeyi düşündüm ama Seda'yı çok kötü bir durumda bırakmıştım.
"Neden böyle yapıyorsun Yaman?" Dedim. "Ne olur bu gece hastanede kalsan?"
"Kalmayacağım." Dedi.
Bu sırada telefonum çaldı. Arayan Oğuz'du. Seda için endişelendiğimden hemen açtım. "Efendim Oğuz?" Dedim. Oğuz dediğim anda Yaman'ın bana yönelen keskin bakışını fark ettim ama umursamadım.
"Dolunay Seda'nın durumu pek iyi değil. Hastaneye yatışını yaptık ama sen de gelsen çok iyi olur." Dedi Oğuz.
"Tamam geliyorum." Dedim.
Telefonu kapattığımda Yaman bana bakıyordu. "Nereye gittiğini sanıyorsun?" Dedi. "Seninle konuşacağız."
"Yaman bugün yaptığın için teşekkür ederim. Sana minnettarım ama benim şu an gitmem gerekiyor." Dedim.
"Hiçbir yere gitmiyorsun. Bu uyuşturucu meselesini konuşacağız."
"Tamam konuşuruz ama şu an bir arkadaşımın durumu uyuşturucu yüzünden iyi değil. Onun yanına gitmem gerekiyor."
Sabırsızlıkla derin bir nefes aldı. "Bir de uyuşturucu kullanan arkadaşların mı var?" Dedi.
"Sadece bir tane var." Dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLEFGAR
Romance"Senin için bu evi tuttum.'' Dedi bana. ''Teklifimi kabul edersen bu evde yaşayacaksın. Paran olmadığı için okulu bırakmayı düşündüğünü biliyorum. Üniversite hayatın boyunca bütün eğitim masraflarını ben karşılayacağım. Anlaşmamız sonlansa bile bu g...