itiraf

209 16 5
                                    

Anne,baba...yibo sen anlat.yüzü o kadar kızarmıştı ki zhan'in tüm aile ona gülmeye başladı.

" Anne aslında aslında üç aydır birlikteyiz...ben ve zhan çocukluktan beri birbirini seven ama söylemeye korkan iki aptal aşıkmışız."

Yibo anlatırken bir an bile zhan'in elini bırakmamış kızaran yüzüne aldırmadan devam ediyordu.

Tüm aile sessizlik içinde onu dinliyor ve içlerini kıpır kıpır eden bir mutlulukla büyüleniyorlardı.

Yibo boğazını temizleyerek devam ederken.

"İşte ben sürekli onun güvende olduğunu merak eder. takip ederken birgün, beni takip eden bir araç fark ettim. Yaklaşık bir hafta boyunca sürekli etrafımda gördüğüm bir araç. Karakolun otoparkına kadar girmişti."

Zhan yibo konuştukça daha çok küçülüp utanırken tüm aile pür dikkat ama büyük bir heyecanla onu dinlemeye devam ediyorlardı.

"Arabamdan inip şoförü araçtan indirdim ellerini kelepçeleyip sorgu odasına götürdüm,daha benim ilk sorumda herşeyi anlattı."bu cümlesinden sonra zhan'a göz kırparak devam etti.yibo.

"İlk söylediği cümle ile.yutkunur.hemen sorgu odasından çıkıp hastaneye gittim."

Lulu, ne cümlesi? Diye sorduğunda zhan'in elini daha sıkı tutup

"Bay xiao zhan,sizi takip etmemi ve her adımınızdan onu haberdar etmemizi istedi."

zhan yutkundu ve kırmızı yüzüyle kafasını kaldıramayacak kadar utanırken,tüm aile mutluluktan çığlık atmamak için kendilerini zor tutuyorlardı.

"Hastaneye gittiğim gibi zhan'in odasına gittim ve beklediğim gibi odasındaydı,hemen lafa girip beni neden takip ettirdiğini sordum, oda aynı soruyu bana sorunca ikimizde sessizleştik.. ama ben dayanamayıp gerçeği söyleyince zhan'in o yüzü o kadar şaşırmıştı ki sonra şaşkınlığın arasında bir gülümseme görene kadar söylediğim için pişmandım...ama sonra zhan'da nedenini açıklayınca.. hastaneden çıktık ve bir cafede oturup konuştuk o günden sonra da sevgili olduk. "

Son cümlesini söylerken yutkunmuştu ve yüzü o kadar yanıyordu ki.

Carman lee hemen kalkıp yanlarına geldi ve sarıldı

"Çok mutluyum çocuklarım."dedi

Lulu ağzında ki baklayı çıkarmıştı bile.

"Ayiooo anne, korkuyordum. ama gerek yokmuş, çocuklar ..amcam ve babam sizi,daha siz doğmadan nişanlamış evleniyorsunuz."diyip yüzündeki gülümseme ile zhan'in yanına gelmişti bile kardeşimin mutluluğu en önemlisi.

Zhan ve yibo lulu'nın söylediklerini biraz geç algılamışlardı sanırsam ki ikisi de aynı anda;

"Evleniyor muyuz?"

Evet dedi. ming jing yibo'nun elini tutarken.

Herkes bütün gerçekleri öğrendikten sonra zhan ve yibo dışarı çıkmış oturuyorlardı.

Nişan hazırlıklarına başlıyorum yibo.dedi carman Lee içeriden

Yibo ve zhan Elele salona gelirken anne ne zaman nişan günü?

Cl.abinin doğum gününde tüm medyanın önünde nişanı yapacaz.

Yibo

Yani 2 hafta sonra

🌼Şu kurgu için beynim çatladı rüyamda bile nasıl bir itiraf olsun diye düşünüyordum jdnnrjr ama burda tam girmedim konuya daha sonra nasıl romantik bir şekilde açıkladıklarını yazacam.🌼

‼️okurken umarım eğleniyorsunuzdur ve sürükleyici mi? Lütfen fikirlerinizi paylaşın hatam varsa bildirin istek sahne vs varsa bildirin‼️

SOL YANIM [YİZHAN]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin