aile olmak 2

99 9 8
                                    

_______________3 AY SONRA___________

herkes salonda oturmuş sohbet ederken Zoey herkese bir şey söylemek için izin istedi.

"Anne bebek bekliyoruz." Cheng'in ellerini tutarak söyledi.

Herkes onları tebrik etmeye başladı tebrik etme devam ederken lulu ve yuchen de söz isteyip..Elele

"Anne,baba biz evlenmeye karar verdik."

Tüm aile bugün'ün mutlu haberleri ile birlikte vakit geçirirken zhan uykudan uyanmıştı zhan karnı biraz belli etmeye başladığından beri hep uyuyordu.

Zhan aşağı inip herkesin mutlulukla ablasını tebrik etmesine şaşırdı ve..

"Ne tebriği abla."

Lulu zhan'in yanına gidip ona sarıldı ardından konuştu

" Canım.. evleniyorum."

"Ne! gerçekten mi? Kim o şanslı kişi benim Ablamı benden alan."zhan surat asmıştı.

Yuchen de Zhan'in yanına gidip konuşmadan önce boğazını temizledi.

"Öhöm..zhan o şanslı kişi benim."

Zhan şok geçirmişti.. hemen yibo'ya koşar adımlarla ilerlerken.

Yb: dikkat et bebeğim düşüceksin.."yibo'da eşine doğru yürüyüp konuştu.

Zhan hemen yibo'ya sarılarak ağladı.

Herkes bıtkın ve mutlu bir şekilde zhan'in bu haline kıkırdayıp.

Yine neye ağlıyorsun zhan!

Şaşırtıcı bir şekilde tüm aile aynı anda aynı cümleyi kurmuştu.

Zhan duyduğu kalabalık ama aynı cümleyi bölüp

"Ablam evleniyor ama ben en son öğreniyorum."

Herkes zhan'in hamilelik yüzünden böyle davrandığını bildiği için üstüne gitmediler ama yibo..

"Ağlaman beni üzüyor zhan."herkes ortamın gerildiğini hisseedip oradan birer birer uzaklaştılar. Ve ikili yalnız kaldı.

Zhan;

"Biliyorsun bu benim elimde olan birşey değil ağlamam hamimelik yüzünden!"

Yibo;
Fazla tepki verdiğini anladığında eşine yaklaşıp dudağına tatlı ve özür niyetine öpücük kondurup"biliyorum..özür dilerim bende fazla tepki gösterdim."demiş ve salona dönmek için Zhan'ın ellerini tuttu.

Herkes ikilinin tartıştığını anladığı için uzaklaşmıştı ama jing tong yibo'nun olayları toparlama ve zhan'nin kalbini kırmamak için çabasını gördüğünde yibo'nun yanına gidip damadına sımsıkı sarıldı.

Yibo neden sarıldığını anlamsa da annesine karşılık verip sarıldı.

Herkes biraz sonra kalkıp dağıldıktan sonra yizhan da odalarına geçti.

Zhan yatağa geçip uzandı yibo duştayken o çoktan uykuya dalmıştı.

Bir süre sonra yibo duştan çıkıp eşinin yanına yatağa girip onu kucağına aldı.alnına o dolgun pembe yanaklara ve o sevdiği dudağının altında ki (ben)e öpücük kondurup
"İyi geceler bebeğim."dedikten sonra kendini zhan'in kokusuyla uykuya teslim etti.

Yibo uyandığında mızmızlanarak eşini ararken yatakta bulamamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yibo uyandığında mızmızlanarak eşini ararken yatakta bulamamıştı. Önce banyoya gittiğini düşündü ama orda da bulamıyınca mutfağa gitmek için kapıyı açtığında karşısında elinde bir kahvaltı tepsisi ile zhan'ı gördü o güzel gülümsemesi ile..

🌼 Diğer bölüm romantik olacak kdkdjjd.. ve saçmalamadım değil mi?😅🌼

‼️ umarım eğleniyorsunuzdur, hatam varsa bildirin istek sahne vs varsa bildirin iyi eğlenceler ‼️

SOL YANIM [YİZHAN]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin