kayan yıldız

107 9 6
                                    

Nişan günü gelip çattı cheng ve zoey yarın nişanlanıyor..

Zhan ve yibo sabah trafikle uğraşmamak için zhan'in ailesinde kalmaya karar vermiş gece buraya gelmişlerdi.

Akşam yemekten sonra herkes odasına çekilip uyumaya başladı.

Zhan ve yibo çatı katına çıkıp gecenin zifiri karanlığında birbirlerine sarılarak geceyi geçirmek için çoktan hazırlanmışlardı.

İkili çatı katında ki hamağa uzanıp yıldızları seyrederken birbirleriyle uğraşmayı ihmal etmezken.

Bir yıldız kaydı.

"Yibo bak yıldız kaydı... Ama aralarında en parlak olanı kaydı.."

Yibo eşinin alnına minik bir öpücük kondurup konuştu.

"Bebeğim gökyüzünde ki yıldızlar bu gece daha bir sönük."

"Ne demek bu?"

Yibo zhan'a biraz daha yaklaşıp dudakalarına fısıldadı adeta burnunun ucunu eşinin burnuna sürterek devam etti yibo..

"Senin ışığın ve güzelliğin onları sönük kılıyor..bebeğim bu gece en parlak yıldızım sensin ve hep sen olacaksın. Sen benim hayatımda ki en parlak yıldızsın gündüzleri bile sönmeyen .. sönmeyecek olan yıldız."

Cümlesini bitirdikten sonra zhan eşinden önce davranıp dudaklarını yakaladı eşinin kollarını omuzlarına dolayarak derin ıslak ve ateşli bir öpüşmenin içine çekti sevdiğini.

Yibo dudaklarını ayırmadan zhan'in bacaklarını ayırdı ardından eşinin üzerine bıraktı kendini ağzına aldığı pembe ıslak et parçasını emip ısırırken dil darbeleriyle zhan'ı inletti adeta..

Birkaç dakika daha öpüşme o kadar yoğunlaştı ki hamakta ikili birbirine sürtünüp inlemeye başlamıştı.

Dil darbeleriyle birbirlerinin dudaklarını emerken birden çatı katının kapısı açıldı "bu saatte" diye tısladı yibo.

Gelen kişi cheng'di.

İkiliyi gördüğü gibi arkasını döndü ve kızmaya başladı.

" Siz ikiniz!!ne yapıyorsunuz! Burda da yapmasınız be!!"

Cheng öfkeyle söylenirken yibo ayağa kalkarak üstünü başını düzeltti ve konuştu.

"Mm şey abicim hani biz evliyiz ya bunu yapmak doğal ya..aaaahhh!"

Zhan yibo'yu çimdikleyip konuyu değiştirdi.

"Mm abi neden geldin ki buraya yarın evleniyorsun uyuman lazım."

Cheng arkasını dönmeden önce onları uyardı.

"İkiniz giyiniksiniz değil mi?"

Yb"evet abii.."

Cheng onların yanına geçip oturdu.

"Çok heyecanlıyım siz nasıl bu heyecanla başa çıktınız?"

Konuşan zhan'dı

"Abi başa çıkamazsın git uyu ancak böyle rahatlarsın."

Yibo bu söylediğine kıkırdayıp gülerken eşini onayladı.

"Evet abi git uyu."yibo'nun hâlâ gülmesi cheng'i şüphelendirdi.

"Siz beni mi kovuyorsunuz!?...ne yani devam mı edeceksiniz!"

Cheng söylene söylene yanlarından ayrılırken yibo zhan'a tekrar göz kırpıp sarıldı tam öpecekken zhan onu tuttu.

"Burda olmaz.. hadi odamıza gidelim."

Yizhan odalarına gelip cheng tarafından bölünen romantik anlarının devamını getirirken uzun süre geçmişti kısa süre sonra ikili kendilerini uykuya teslim ettiler.

______________________________________

Düğün saatti (ana karakter olmadıkları için düğünü yazıp asıl olaya gelicem..)

Zoey ne cheng evlilik yemini töreninden sonra misafirlerle birlikte eğlenirken..

Birden polisler gelir. Yibo gelen polislerin kendi ekibi olduğunu görünce babasına hemen gazetecileri çıkarmasını söyleyip xuan'ın yanına gider büyük bir öfkeyle.

"Sen yaptığını sanıyorsun düğünü basmakta ne demek oluyor!!"

Xuan hemen söze girdi.

"Başkomiserim buraya az önce yıllardır peşinde olduğum seri katil girdi bu yüzden ani baskın düzenledi.."

Yibo daha neler olduğunu çözemeden yabancı birinin sesini duyar..

"Eğer gitmeme izin vermezseniz bu adamı öldürürüm!!"

Yibo gördüğü figür karşısında dona kaldı..gözleri yanlış görmüş olsun isterdi..

Zhan adamın elindeydi ve hiç iyi görünmüyordu terlemiş olduğu o kadar belli oluyordu ki..

___________20 dakika önce ____________

Zhan kendisini iyi hissetmediği için lavaboya gitmişti kendini hiç bu kadar halsiz ve hasta hissetmediği için odasına gidip dinlenmeye karar verdi ama pencerden giren bu seri katilin eline düşmüştü.

______________________________________

Bırak onu!

Yibo adeta gürledi o kadar yüksek sesle bağırmıştı ki herkes yerinde korkudan irkildi.

Adam zhan'i öldürmekle tehdit edip onunla birlikte dışarıda bekleyen arabaya bindi. Zhan'ı da yanına alarak çoktan kaybolmuştu.

Yibo arabaya atlayıp evin civarında ki tüm kameraları alıp karakola geldi o kadar sinirliydi ki hiç kimse onun yanına yaklaşamıyordu..

Bu sırada xiao ve Wang ailesi de ellerinde ki tüm kaynakları kullanmaya başlamışlardı bile medyanın öğrenmemesi için herşeyi yapmışlardı fakat ortalık çoktan karışmıştı buda zhan'ı bulma işini zorlaştırıyordu..

Yibo sabaha kadar karakolda tüm kameraları inceleyip arabayı adım adım takip etmesine rağmen hiç bir iz bulamamış ve öfkeden deliye dönmüştü.

Birkaç saat sonra jiyang karakola gelmiş onu sakinleştirmeye çalıştı fakat imkansızdı.yibo o herifi bulup öldürmeden sakinleşmezdi..

🌼Burda bırakmazsam spoi vermeye başlayacam yoksa bu yüzden burda bırakıyorum 🌼

‼️eğleniyorsunuzdur ve sürükleyici mi? Lütfen fikirlerinizi paylaşın hatam varsa bildirin istek sahne vs varsa bildirin‼️

Diğer bölüm aşırrı heyecanlı olacak şimdi yazmaya gidiyorum birkaç saatte gelir.❤️

SOL YANIM [YİZHAN]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin