Küçük auyan üç aylık olmuş tatlış küçük beyaz tenli bir bebek olmuştu..
Zoey altı, lulu üç aylık hamile..
Jiji ve xuan evlenmeye karar vermiş bugün nişan günüydü.
Herkes toplanmıştı zhan kucağında bebeğiyle salona indi jing tong hemen kalkıp torununu kucağına aldı zhan,
"Anne.. torununu gördün beni unuttun!"
Yibo gülerek eşinin yanına gitmişti.
"Eee hadi bunlar nerde kaldı aile arasında nişan istediler.kendileri ortada yok."
Jiyang ve xuan tam o sırada merdivenlerden inmeye başladı herkes onları aşağıda alkışlarken onlar aşağı gelmişti gerekli herşey yapılıp yüzükler takıldı.
Herkes eğlenirken ayuan ağlamaya başlar yibo hemen gidip kontrol eder sakinleştirdikten sonra ayuan'ı kucağına alıp salona döner herkes ayuan ile oynarken Zoey ve lulu masada oturmuş nişan için hazırlanan pastayı jiyang ve xuan'dan önce yemeye başladı yibo onları fark edince cheng ve yuchen'e dönüp eşlerinin bu hallerini gösterdi yubin de fark edip arkasına dönmüştü.. gülmeye başladı ve tüm herkes orda neler döndüğünü merak edip onlara döndü. Xuan ve jiyang ablalarının bu hallerine daha çok gülüp onlara eşlik ettiler.
Geceye doğru herkes evlerine gitmek için yola koyuldular zhan ve yibo da artık kendi evlerindeydi. Onlar da eve gelmişti..
Yibo, ayuan'ı odasına götürüp uyuttu ve yatak odasına geri döndü...
🌼diğer bölüm smut olacak belli oldu bu bölüm tatlı bölümdü bence neyse smut bölüm geliyor 🌼
Sanırım 3 bölüm gibi bir şey kaldı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOL YANIM [YİZHAN]
FanfictionUYARI! 🔞🔞 SAHNELER OLACAKTIR! xiao zhan ve Wang yibo'nun aileleri çocukluktan çok yakın arkadaştır.. Xiao ve Wang ailesi küçük bir sürpriz ile karşı karşıya hayal ürünüdür.