aile olmak

108 9 13
                                    

( hamilelik dönemine girdim.. saçmalarsam mazur görün🙃)

/////////////////////////////////////////////////////////////////

Zoey ve  cheng balayına gittikten sonra hastane iyice boştu.yubin tüm zamanını hastalarla ilgilenerek geçiriyor ve ameliyatlara giriyordu.

Jiyang ve xuan arkadaşlıkları ilerlemiş birbirlerini tanıma aşamasına gelmişlerdi. Yibo ve xuan arasında ki buzlar erimiş arkadaş olmuşlardı.

Lulu yurtdışında ki yarım kalan işini halletmek için havaalanına giderken yuchen de onunla birlikte gelmiş onu güvende olduğunu görmek istemişti.onu seviyordu ve bunu ona hissettirmeye çalıyordu.

Bu sırada zhan evde anneleri ile birlikte vakit geçiriyordu.

Zhan akşam yemeğini bekleyemeden mutfağa gidip atıştırabilecek birşeyler aramaya başladı.

Zhan hamilelik yüzünden çok duygusallaşmış en ufak şeye ağlar hale gelmişti.

Yibo'yu arar.

"Efendim bebeğim iyi misin?"

Zhan ağlarken konuştu.

"Yibo.. hemen şimdi bana tanguhulu alıp geliyorsun."

Telefonu cevabı beklemeden kapatır.
(Tanguhulu bir çeşit üzüm çubuklara geçirilerek servis edilir)

Zhan yibo'yu baklerken daha fazla ağlamaya başlar çünkü canının istediği tanguhulu henüz  yok.

(Bu bölümde saçmalayacam sanırım.takılmayın okumaya devam edin 🙃)

Yarım saat sonra yibo elinde bir paket tanguhulu ile zhan'in yanına oturup paketi açar zhan paketi alıp yemeğe başlar. Yibo şaşkın şaşkın eşini izlerken annelerinin yanına mutfağa gider.

Cl:ah yibo sen neden şimdi geldin?

Yb: anne zhan iyi mi? Nesi var? Beni aradı ağlıyordu hemen tanguhulu al gel dedi.

  Jing tong gülümseyip yibo'nun elini tutar..

Jt: oğlum o hamile olduğu için böyle davranıyor yani artık aşerme döneminde. ve bu doğuma kadar devam edecek yani seni telaşlı korku dolu bir 9 ay bekliyor." Başını sağa sola sallayıp gülmeye devam eder.

Yb:anne geceleri uykusuz kalabilmemde sorun yok. Sorun zhan'in ağlaması onun ağlamasını istemiyorum.

Cl: birkaç ay duygu seli olacak oğlum bazen geceleri kalkıp ağlar..ki onun hamilelik süreci de kadınların ki gibi mi geçecek bilmiyoruz.

Akşam yemeği vaktinde herkes gelmişti xuan,yuchen,jiyang ve yubin de ordalardı haikuan iş için yurt dışına çıkmıştı.

Herkes yemek yerken zhan sofrada hiç bir şey beğenmeyip mızmızlanıryordu. Sabah canının istediği şeyleri yaptırmasına rağmen şimdi hiçbirini yemek istemiyorumdu yibo ona zorla yedirmeye çalışıyorken
Bebek ve onun sağlığı için gerekli olduğunu söyleyip yedirmeyi başarmış ve önünde ki tabağı bitirmeden kalkmayacağını söylemişti.

Zhan önündeki tabağı bitirir bitirmez sofradan kalkıp salona geçti.

Yibo hemen yanına gidip daha fazla yemesi için ısrar ederken zhan sinirlenir ve ağlar.

Jiyang yibo'ya bakıp kahkaha atar.

"Kardeşim, zhan seni baya uğraştıracak.. baksana en ufak şeye ağlar oldu."jiyang gülmeye devam ederken.

Yibo zhan'i sakinleştirmek için elinden gelen her şeyi yapıyordu.en son dayanamayıp zhan'i kucaklayıp bahçeye çıkardı. Zhan dışarıya çıkar çıkmaz biraz sakinleşmiş yibo'ya sarılarak.

"Özür dilerim.. seni de üzdüm."
Burnunu çekerken.

Yibo eşine tekrar sarılıp alnına minik bir öpücük kondurduktan sonra konuştu.

"Seni ağlarken görmek beni üzüyor..sadece ağlama."

Zhan eşine tekrar sarılıp öptükten sonra bahçede ikili oturmaya devam edip vakit geçirirken..

Tüm aile fertleri onları uzaktan izleyip  sıcacık bir gülümseme ile onları mutlu görmenin huzuruyla salona geçtiler.

🌼Bu bölümde saçmaladım.😅🌼

SOL YANIM [YİZHAN]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin