aşkımızın meyvesi

119 9 7
                                    

Zhan karşısında şaşkın bir ifadeyle onu izleyen eşini görünce gülümsedi..

"Sana kahvaltı hazırladım."

Yibo zhanla beraber odaya geçip kahvaltı tepsisini sehpaya koydu ve zhan'i kucağına çekip oturttu..zhan daha ne olduğunu anlamadan yibo'nun kucağında buldu kendini.

Yibo zhan'in burnunu çimdikleyip öptü ve..

"Aslında benim kahvaltım şu an kucağımda."zhan anlık bir şok geçirse de toparlanıp yibo'nun dudağına dudağını bastırdı.ve ateşli bir öpüşmenin doruğunda kapılarının ardından haikuan'un sesi duyuldu.

"gençler kahvaltıya."

Yibo ve zhan ani sesten dolayı öpüsmeyi bölmüş kapıya bakakalmışlardı. Cevap gelmeyince haikuan kapıyı ardında kadar açtı.(jdjddhdhjdduhdhdhdhd bunların basılmasını aşırı seviyorum.)

Haikuan zhan'i yibo'nun kucağında görünce hemen geri dönüp konuştu.

"Siz kahvaltı yapmayacak mısınız?"

Yibo zhan'ı daha çok gögsüne çekip konuştu

"Abi biz burda yiycez."

Haikuan onlara dönüp tekrar konuştu

"Bir daha kapıyı kilitleyin.afiyet olsun."sesinde ki ima fark ediliyordu ve zhan haikuan abisi onun yüzünü görmediği halde kırmızıya dönmüştü.

Yibo zhan'i yatağa bırakıp abisinin dediği gibi kapıyı kilitlemek için ardından yürüdü ve kapıyı kilitleyip geri döndü.zhan'nin kıpkırmızı yüzü ve öpüşmeden dolayı kızarıp şişen dudaklarına takıldı gözü biraz eşini izledikten sonra yanına usulca yerleşip tekrar aldı kucağına zhan'i.

Zhan biraz kilo aldığından dolayı yanakları çok tombik olmuştu ve yibo zhan'in yanaklarını sıkmayı çok seviyordu ama zhan kilo aldığı için kızıyordu.. açıkça kilo sevmiyordu ve buna maruz kalması onu sinirlendiriyordu.

Yibo zhan'in yanaklarını sıktığında hep somurturdu ve yibo küçük tatlı bir şölen ile karşı karşıya kalırdı yibo açıkça kilolarını seviyordu ve dile getiriyordu.

Zhan onu üzmemek için sadece onun kilolarını sevmesine izin veriyordu diğer aile fertleri bunu yapamayordu çünkü zhan istemiyordu.

Yibo zhan'in yanaklarını sıkıyor öpüyordu zhan ise durmuş onun bu eğlencesine katılmaktan başka çaresi kalmıyordu.

Yibo biraz daha yanaklarını sıkıp öptükten sonra dudaklarına da öpücük kondurup..

"Hadi kahvaltı edelim bebeğim."dedi yibo. Ve zhan artık yemek yiyebileceği için mutlu olmuştu.yibo zhan'in göbeğine elini koyup okşarken kendini o kadar mutlu hissediyordu ki bunu kelimelerle asla anlatamazdı.

Zhan tüm kahvaltısını bitirip tekrar uzandı ve yibo dönüp anlamsız şekilde eşine baktı.

"Ne.yorgunum.."zhan, yibo'ya bakarken yibo ona doğru eğilip dudaklarından bir ısırık aldı tam ayrılacekken zhan yibo'yu kendine çekip öpüşmeyi derinleştirdi. Zhan şu an yibo'ya açtı ve doymak istiyordu.

Yb:"bebeğim..bebek zarar görebilir.."

Zhan:" yibo..yap lütfen seni içimde istiyorum."yibo'da istiyordu ama bebek vardı ve o endişeliydi ikisinden birine zarar verebilirdi.

Zhan yibo'yu bekleyemeden yibo'nun beline oturmuş ona sürtünerek öpüşmeye başladı yibo ani hareketinden affallasa da öpüşmeye karşılık verip zhan'ın sırtını yatakla buluştururup üzerine çıktı karnına çok baskı yapmadan onu öpüp yalıyordu.

(Smut sahneye devam ederdim ama bebeğe acıdım bee..)

Yibo pantolonunun düğmesini açacakken telefonundan gelen tiz sesle duraksadı zhan telefonu ona verip cevaplamasını istedi yibo cevaplamak istemese de zhan cevaplamıştı arayan xuan'dı.

"Bu önemli olsa iyi olur xuan."

"Yibo hemen karakola gelmen lazım acil."

"Tamam." Bıtkın bir sesle cevaplayın kapattı aramayı.

Zhan hâlâ altında nefes nefese ona bakıyordu eğilip dudağına öpücük kondurup yibo.

"Gitmem gerek bebeğim.. üzgünüm."

Zhan hâlâ aynı pozisyonda giden eşinin ardından bakarken onunda telefonu çaldı. Aramayı açıp konuştuktan sonra etrafı toparlayıp salona indi.

Jiyang'ı görünce hemen yanına gidip oturmaya başladı.

"Neden burdasın?"

"Sana birşey söylemem lazım ama ağlama ya da şaşırma."

🌼Smut sahne için üzgünüm ndndjdj🌼

‼️ umarım eğleniyorsunuzdur hatam varsa bildirin istek sahne vs varsa bildirin iyi eğlenceler,iyi okumalar..‼️🌼_wishyouweregay_🌼bu bölümü sana ithaf ediyorum 💅💞 🌼🌼🌼

SOL YANIM [YİZHAN]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin