aşk ve biz

178 10 0
                                    

Yibo ve zhan Elele sahile çıkıp sohbet etmeye başladı...

Neyise ki şanslarına çok kalabalık değil onları tanıyan yoktu çünkü tehlikeli de olurdu.

İkisi birlikte önce sahilde gezip dolaştıktan sonra zhan denize girmek istediğini söyleyip yibo'yu da alıp otele geri döndü gerekli eşyalar falan almak için.

Sahile dönerken güneş hala havada ve kavurucu bir sıcaklıkla onları tekrar karşıladı.

Zhan sahile gelir gelmez denize girmek için koşuşturmaya başladı bir çocuk kahakası edasıyla..yibo onun bu halini hep çok sevmişti neşeli,güler yüzlü ve yeri geldi mi cürretkâr.. zhan denizin o soğuk hissi veren dokunuşnu vücudunda hissettiğinde anlık bir üşüme ile irkilip kumsalda onu izleyen eşine bakmak için kafasını kaldırdı ama..göremedi onu etrafına bakınıp eşini ararken üzerine sıçratılan su ile arkasını döndü. o kahve gözler gördüğü karşısında yıldız kadar parlayıp dudaklarında oluşan gülümseme kahkahaya dönüşüp eşine sarılmak için denizde paytak paytak adım atmaya başladı.

Yibo zhan'in ne yapmaya çalıştığını anladığı an o da eşine doğru adım atmaya başladı iki aşık delicesine denizde oyun oynayıp yüzdükten sonra yibo, zhan'i zar zor denizden çıkartıp otele geri getirdi üzerini değistirip eşinin kuruladıktan sonra yemek siparişi verip otel odasında bulunan TV'den bir film açmış ve gecenin yarısında film izlemiş günün yorgunluğu ile birlikte kendilerini yatağa attılar.

Sabah ilk gözlerini açan zhan olmuştu.

Yanında bebek gibi uyuyan eşine bakıp gülümsemişti..gözlerinde tanrıya teşekkür vardı adeta.

Zhan eşinin yanağına minik bir öpücük kondurup duşa girdi duşta işini bitirip geri çıktığında eşi hâlâ uyuyordu bu sırada zhan resepsiyonu aramış yemek siparişini verdikten sonra yatağa oturup eşinin saçlarını okşamaya başladı.

"Yibo'm hadi uyan sevgilim sabah oldu."

Yibo duyduğu ses ile mızmızlanarak uyanmış duşunu alıp çıkmıştı bile kahvaltı yaptıktan sonra tekrar dışarı çıkıp kendilerini güneşin kavurucu sıcağına rağmen sahile bırakmışlardı.

Bir hafta boyunca gezip dolaştıktan sonra artık eve dönüp iş başı yapmaları gerekiyordu

Yibo valizleri arabaya yerleştirirken zhan anneleri ile konuşuyordu onlara veda ettikten sonra arabaya binip yola koyuldular.

🌼Romantik sahne vs yazmak çok zormuş.🌼

‼️okurken umarım eğleniyorsunuzdur ve sürükleyici mi? Lütfen fikirlerinizi paylaşın hatam varsa bildirin istek sahne vs varsa bildirin‼️

SOL YANIM [YİZHAN]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin