Cheng! Abi!
Cheng, Koşuşturma zhan bugün evleniyorsun hala çocuk gibisin.
Zoey ile işler nasıl diye soracaktım yaa.dudakalarını büzerek.
Jing tong, zhan hadi ama git ve hazırlan.
Tamam anne. Zhan odasına girdiğinde ona özel olarak çağırılan kuaför,tasarımcıları heyecanı kat ve kat daha fazla arttı.
"Merhaba"diyip içeri girdi ve kuaförün ona gösterdiği masaya geçti.
___________________&_________________
Wang malikanesi
Yibo çoktan uyanmış duşunu alıp hazırlıklara başlamıştı.zaten gece heyecandan geç uyumuştu.
Carman lee ayarladığı kuaför ve tasarımcılarla birlikte odasına girdiğinde o çoktan ön hazırlıkları bitirmiş onları bekliyordu.
Carman Lee,oğlum sen neden bu kadar erken uyandın?gülümseyerek.
Yibo, anne gece geç uyudum zaten sabahta erken uyandım bir aydır ben bugünü düşünerek uyku düzenim bozulmuş durumda.
Hadi hadi birkaç saat sonra evli bir adam olacaksın
Yibo kuaförün ona gösterdiği masaya geçti ve oturdu.
Lu jianmin ve ming jing ise sahil kenarında olacak olan düğün yerine gelmiş hazırlıkları gözden geçiriyorlardı. Güvenlik ve diğer işlerle ilgilenmek zorunda kalmışlardı çünkü bu tür hayati bir işi bir başkasına yaptırmak istememişlerdi.
Ayrıca kameramanlar gazeteciler de onların gözetimi altında olacakları için erkenden düğün yerine gelmişlerdi._____________5 saat sonra_____________
Düğün zamanıTüm misafirler yavaş yavaş gelmeye başlamış masalarına geçerken tüm TV kanallarında canlı yayın da başlamıştı
Yibo ve zhan ise düğün yerine gelmiş onlar için olan odaya geçmişlerdi.
Yubin ve Zoey onları görmek için odalarına gelmiş ve sohbet ederken içeriye cheng girdi.
Zhan, cheng'i görür görmez sataşmaya başladı
Aiyooo bizi mi görmeye geldin yoksa başka kişi için mi? Kıkırdayarak.
Cheng gözlerini ona dikmiş ve burnundan soluyarak "bugün evleniyorsun! Biraz büyü."
Yibo, kahkaha atarak zhan'i kucağına çekerek cheng'e "o büyümeyecek abi benim hep böyle yaramaz bebeğim olacak.
Cheng.gözlerini devirerek. "anlaşıldı bunun şımarıklılığının nedeni nerdenmiş.." tam zhan'in saçlarını karıştıracakken yibo. "Hey hey hey saçlarını bozma hadi çıkın biz hazırlanacaz."
Bir saat kadar içeride hazırlandıktan sonra lulu kapılarını tıklatır.
Zhan, kimsiniz?
Lulu, benim ablan..zhan.
Zhan kapıyı açar
Lulu ikisine büyülenmiş gibi bakar.
Zhan'ın üstünde ki beyaz kadife kumaştan yapılmış takım elbise ve cebinde ufak bir Nergiz çiçegi..
Yibo'nun üzerinde ise beyaz kumaştan yapılmış bir takım elbise cebinde ise zhan'in taktığı çiçeğin aynısı vardı.
Zhan ise ablasının şıklığı karşısında dili tutulmuştu adeta
Lulu'nın üzerinde borda renkte bir elbise vardı askılı ve yerden beline kadar yarım yırtmaçlı bir elbise, siyah stilleto bir ayakkabı saçları uzun dalgalı ve bir küçük parlak tokayla süslenmişti..
Abla... Çok güzel olmuşsun.dedi zhan.
Lulu, sizde çok yakışıklı olmuşsunuz çocuklar. Dedi
Hadi tören başlayacak.
Zhan eline aldığı beyaz ve pembe çiçek buketi ile yibo'nun koluna girdi
Tören alanı baştan sona beyaz gülle ve elmas kadar parlak taş süslemeli avizelerle süslenmişti
İkisi birlikte kolkola yürürken gazeteciler onların önünden fotoğraflarını çekerek yemin töreninin olacağı yere geldiler bu süre boyunca misafirler onlara çicek atarken.
Yemin töreni bittikten sonra ikisi misafirlerin tebrik dilekleri için beklemeye başladı bu sırada liu haikuan kardeşine ve eniştesine bir balayı için ayarladığı kartları hediye olarak zhan'in eline verir.
Cheng, yibo'ya bir araba anahtarı verirken carman Lee ve lulu ikisine Birlikte kalacakları evin anahtarını teslim eder.zhan ve yibo dizaynı kendileri yapmış olsa da evi görememişlerdi çünkü lulu onlar için ev dekorasyonunu dizaynını bitirdikten sonra görmelerini istemiş onlar da kabul etmişti.
Lu jianmin ve ming jing ise çocuklarına bir yazlık almış onu hediye etmişti.
Davetliler yavaş yavaş giderken yubin ve yuchen ise ortak hediye almış ve onlara vermişti bile herkes gittikten sonra her iki aile ikisini yalnız bırakarak eve gitmişlerdi yibo ve zhan önce kendi evlerine gitmiş balayı için hazırlık yapmıştı. Yibo heyecandan ve biraz da korkudan titrerken zhan'a bakmış ve onun ellerinin de titrediğini görünce ona arkadan sarılmış boynuna minik ıslak bir öpücük bırakmış ve onu sakinleştirmişti.
🌼Ah smut bölüme geldik şimdiden ellerim titriyor yemin ederim ilk kez yazıcam🌼
‼️okurken umarım eğleniyorsunuzdur ve sürükleyici mi? Lütfen fikirlerinizi paylaşın hatam varsa bildirin istek sahne vs varsa bildirin‼️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOL YANIM [YİZHAN]
FanfictionUYARI! 🔞🔞 SAHNELER OLACAKTIR! xiao zhan ve Wang yibo'nun aileleri çocukluktan çok yakın arkadaştır.. Xiao ve Wang ailesi küçük bir sürpriz ile karşı karşıya hayal ürünüdür.