Yibo telefona cevap verirken zhan dün geceki ateşli ve yorucu seksten sonra yürüyemez halde olmasına rağmen kalkıp duşa girdi.
Yarım saat kadar sonra tekrar çıktı ve eşini uyurken buldu.
Yanına gidip dudaklarını dudaklarına bastırıp onu güne sevgi dolu başlattı.
Yibo uyandığında onu kendine çekip o çok sevdiği dudakları biraz daha öpüp emdikten sonra zhan onu geri itip..
"Hadi kalk..bu arada arayan kimdi?"
"Ah! Söylemeyi unuttum.cheng abi aradı buraya gelin dedi...ben, seni bırakıp karakola geçerim."
"Tamam."
Yibo banyoya gidip duş aldı ve ikili birlikte kahvaltıdan sonra evden çıkıp yola koyuldular.
Yarım saat kadar sonra eve geldiler ve zhan arabadan inmeden yibo'nun dudaklarına dudaklarını bastırıp öptükten sonra inip eve girdi.
______________________________________
Pekin karakolu
"Neler oluyor burda bu ne karmaşa... siz kimsiniz?"
Yibo karşısında ki yeni amire bakakalmıştı.."Ah merhaba ben..Wang haoxuan yeni başkomiser yardımcısı sizde başkomiser Wang yibo olmalısınız."
(Wang haoxuan ailenin yeni üyesi olacak kişi jiji'm şimdiden başına gelecekler için özür dilerim.. yibo'nun yeni arkadaşı.)
" Evet?ben Wang yibo."yibo hâlâ anlamsız bakışlar atarken.tekrar konuşmaya başladı xuan
"Ah başkomiser hiç kimse işini düzgün yapmıyor"
"Bunun için mi bağırıp çağırıyordunuz herkese??"
"Ah başkomiserim sizli bizli konuşmayın ama olmuyor öyle."kolunu yibo'nun omzuna atarak kurdu bu cümlesini.
Onun bu hamlesinden dolayı odada bulunan herkes gerilmiş ve en ufak bir ses çıkarmamaya dikkat edip neler olacağını izlemeye başladılar çünkü yibo ailesinin bile ona karşı bu kadar vıcık davranmasından rahatsız Ken (tabi zhan hariç) yeni amirin yaptığı bu hamle herkese şok etkisi yarattı.
Yibo omzunda hissettiği kolu geri çevirip konuştu.
"Bana bak aynı iş yerinde çalışacaz, ne yazık ki bana en yakın amir olacaksın hareketlerine dikkat etsen iyi olur!!!"
Tuttuğu bileği bırakıp bir çay aldıktan sonra odasına çoktan geçmişti.
Xuan orada bulunan bir polise neden öyle davrandığını sormak için selam verip oturdu.
"Selam...şey başkomiser neden çok kızdı ki?"
Polis memuru açıklaması gerektiğini düşündü çünkü böyle giderse yeni amir yibo'nun elinde ölüp giderdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOL YANIM [YİZHAN]
FanfictionUYARI! 🔞🔞 SAHNELER OLACAKTIR! xiao zhan ve Wang yibo'nun aileleri çocukluktan çok yakın arkadaştır.. Xiao ve Wang ailesi küçük bir sürpriz ile karşı karşıya hayal ürünüdür.