kaos

100 8 20
                                    

_____________üç___ay___sonra_________

Zhan altı, Zoey üç aylık hamile.

Gece yarısı olmuş herkes uyurken zhan birden uykusundan uyanıp yibo'yu uyandırmaya başladı.

Gece yarısı olmuş herkes uyurken zhan birden uykusundan uyanıp yibo'yu uyandırmaya başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bu arada 6 aylık hamilelik dışarıdan böyle görünüyor)

Yibo uyanıp zhan'a sorgulayıcı gözlerle baktı.

"Yibo ben dışarı çıkmak istiyorum çıkabilir miyiz?"

Yibo yataktan çıkıp banyoya girdi elini yüzünü yıkayıp geri döndü ve zhan'ı da alıp aşağı indi..

"Bahçeye çıkalım hava al biraz."

"Hayır evden uzaklaşalım biraz.. altı aydır evdeyim lütfen zaten çok geç bizi kimse görmez."

Zhan yibo'ya, çıkmak için şirinlik yaparken yibo dayanamayıp tamam demişti.

Yibo arabanın anahtarını ve zhan için bir hırka getirip çıkmıştı zhan'i arabaya oturtup emniyet kemerini de bağlayıp şoför koltuğuna geçip arabayı sürmeye başladı yibo arada bir zhan'a dönüp onu kontrol ediyor ve yola devam ediyordu biraz ilerledikten sonra zhan,

"Yiboo..!dur!"

Yibo hemen frene basıp emniyet kemerini çıkardı..

"Ne! iyi misin? hastaneye sürüyorum!"

Yibo tekrar arabayı çalıştıracağı zaman zhan müdahale etti.

"Yibo'm iyiyim..sadece bana çikolata al diyecektim."

(Yazar olmama rağmen bu tepkiye korktum aw)

Yibo nefes alıp verdikten sonra biraz sakinleşmişti. Arabayı  çalıştırıp açık bir market aramaya başladı. Ve en sonunda buldu

  İçeri girdiğinde bu kadar kalabalık olacağını beklememişti. Tanınmamak için hızlı adımlarla çikolata olan reyonlara ilerleyip birkaç çikolata almış yanında bir de meyvesuyu alıp kasaya yönelmişti ki bir grup öğrencinin konuşmasını duyup duraksadı.

' yibo, gece gece burda ne arıyor?'
'bilmiyorum ama birşey gizliyor tanınmamak için elinden gelen her çabayı verdi acaba eşinin haberi var mı bu saatte dışarı çıktığından.'

Zhan arabada oturmuş yibo'yu beklerken bebeği ile konuşuyordu.

Ve yanından geçen iki öğrenciyi fark etmemişti.

Öğrenciler markete gireceği zaman zhan'ı fark etmiş ve anlamsız şekilde ona bakakalmışlardı çünkü yedi ay önce evlendiklerinde fotoğraflarını görmüşlerdi bu yüzden zhan'nın bu kadar kilo alması onları şaşırtmıştı.

Arkadaşlarının yanına geldiklerinde yibo hakkında konuştuklarını görünce onlar da zhan'i gördüklerini söylemişlerdi.bunun üzerine bir öğrenci..

SOL YANIM [YİZHAN]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin