Lulu altı aylık hamile..
Zoey her an doğurabilir..
Xuan ve yibo karakolda işlerini hallederken. Zhan'da hastaneye gidip artık görevine tekrar başlamak istiyordu..
Zhan'ın annesi bugün gelip torununu alıp ilgilenmek istemiş zhan'da fırsattan istifade hasteneye gelmişti.
Yubin zhan'i hastanede gördüğünde o kadar mutlu olmuştu ki nerdeyse iki yıldır arkadaşı hastaneye gelmiyordu.
Zhan bugün evrak işlerini halledip eve döndü. Ayuan için bakıcı aramaya başladı ama carman Lee itiraz etti.
"Oğlum ben zaten emekli oldum evdeyim ayuan'ı bana bırakırsınız hem güvenli de olur."
"Anne biliyorum ama sen yorulursun o zaman bir yardımcı tutalım sana yardım etsin bu konuda"
Carman Lee kabul etmiş ve artık zhan da iş başı yapmıştı.
_ 2 gün sonra _
Zoey sancılanır ve hemen jing tong annesini çağırır
Jing tong ambulansı arayıp cheng'i arar hemen apar topar hastaneye giderler yubin streslidir bu yüzden zhan acilde beklemeye başlar diğer doktoruyla birlikte birkaç dakika sonra ambulans gelir açılın önünde durur zhan diğer doktorlara yardım edip doğumhaneye ilerler.
Bir saat sonra doktor çıkar ve anne ile bebeğin iyi olduğunu söyler.
Cheng mutluluktan zhan'a sarılır herkes gelmiş kantinde otururken xuan ve yibo da gelir Zoey ve cheng'i tebrik edip bebekle birlikte eve dönerler jing tong ayuan'ı kucağına alıp yeni doğmuş olan torununun yanına gider..
"Anne ismi li Chen olacak." Yibo ayuan'ı alıp li chen'e,
"Bu senin abin iyi anlaşın ileride"der ve li chen'i öper.
Herkes biraz daha bebeklerle ilgilenip eve dağılır.
____________3__AY__SONRA___________
ayuan altı aylık bir bebek, jinling ise üç aylık tombik birer bebek olmuşlardı.. lulu'nun doğumuna çok az kalmıştı.
Zhan hastasıyla ilgilenirken annelerinin sesini duyar,
"Zhan..oğlum.."
"Aaa annelerim burda ne işiniz var birşey mi oldu? İyi misiniz?"
"Hayır endişelenme biz iyiyiz ayuan'ı görmen için buraya getirdik.dün gece nöbetçiydin oğlunu göremedin."
Zhan annelere sarılıp oğlunu kucağına aldı tam o sırada telefonu çaldı.
Efendim yuchen?
Zhan, lulu..lulu sancılandı.Ne! Tamam nerdesin?
Arabayla getiriyorum şu an acile yetişmek üzereyim doktoru aradım hazır bekliyorlar sana haber vermediler mi?
Hayır tamam siz dikkatli ve hızlı olun.
"Anne ablam... Bebek geliyor."
Zhan yubin'i arayıp acile iner anneleri ise doğumhanenin önünde beklemeye başlar biraz sonra babaları da gelir... Lulu sedyenin üstünde doğumhaneye ilerler zhan gergince beklerken yibo da gelir zhan hemen ona sarılıp öylece durur.
Bir saat sonra doktor çıkar ve ikiz bebeklerin iyi olduğunu söyler ve normal odaya alirlar.
İkiz bebek biri kız biri erkektir.
Carman Lee, isimleri ne olacak?
"Teyze kız olan bebeğimize mianmian, erkek olan bebeğimize Jin ling ismini koyacaz."
Herkes çok beğenir.
Zhan oğlunu kucağına alıp onunla konuşur.
"Bak ayuan iki tane kardeşin daha oldu..onları hep sev."
Herkes onları tebrik edip eve döner ve lulu taburcu olur eve giderlerZhan geçen gece nöbetçi olduğu için bu gece erken uyudu yibo da ayuanla ilgilenip yatırdı ve uyumaya gitti.
🌼diğer bölüm final🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOL YANIM [YİZHAN]
FanfictionUYARI! 🔞🔞 SAHNELER OLACAKTIR! xiao zhan ve Wang yibo'nun aileleri çocukluktan çok yakın arkadaştır.. Xiao ve Wang ailesi küçük bir sürpriz ile karşı karşıya hayal ürünüdür.