senin için

223 15 0
                                    

~ bir gün sonra ~

Baba, gazetecilere açıklama yapmak zorundayım soruşturmayı yürüten polis memuru olarak..hemen dönerim.

Gazeteciler hepsi hastane kapısında beklerken yibo yanlarına gider.

Yibo dışarıda gazetecilerle konuşurken yubin zhan'a veda eder.

Artık gitmeliyim hastalar beni bekler.

Tam çıkacakken Zoey Meng arar.

Telefonunun diğer ucundan Zoey

Yubin zhan'a geçmiş olsun dileklerimi ilet lütfen.

Tamam abla.. zaten çıkıcaktım hastaneye geliyorum.

Zhan,ablam geçmiş dileklerini iletti.

Teşekkürler.

Gece zhan uykuya dalar,wang, ve xiao ailesi yibo ile zhan yalnız bırakmak için eve giderler.

Gece zhan uykusunda kabus görür,
Yibo onu sakinleştirmek için elini tutup sarılır. Zhan sayıklamaya başlar.

"Hayır!dokunma bana,dokunma.."

Çığlık atıp yataktan zıplar yibo'yu görünce hemen ona sıkıca sarılır.

Bırakma beni.. korkuyorum o... O burda değil,değil mi? Ağlayarak yibo'nun gözünün içine bakar.

Yibo zhan'a tekrar sarılarak onu öldürdüm.. sana dokunmayacaktı..

Zhan tekrar uykuya dalarken yibo'nun telefonu çalar annesinden.

Telefonu açıp dışarı çıkar

Carman Lee.yibo, zhan nasıl daha iyi mi? Ve sen.. sende iyi misin?oğlum annene anlat.

Yibo karşıdaki sandalyeye geçerek elini alnına koyup

O iyi anne yaşadıkları hiç kolay değildi.. ne zamana kadar kabus görmeye devam edecek anne..boğazı düğümlenerek ağlamaya başlar.

Yibo bu süreç boyunca tüm duygularını arka plana atıp sadece zhan'a odaklandığı için hem çok yorgun hem üzgündü.artık zhan'i bulduğu için üzüntüsü dinmiş,onun yerine hem öfke hem özlem duyguları yorgunluğuna eklenince en sıcak soruda kendini bırakmıştı.

Cl.tamam lulu oraya geliyor o gelince lütfen sende eve dön dinlen zhan iyileştiğinde seni böyle görmesini istemezsin.

Carman Lee.yibo'yu zayıf noktasından etkilediği için yibo kesinlikle eve dönüp dinlenirdi.

Lulu,yibo hadi sende eve git biraz dinlen ben burdayım.

Yibo lulu'nın yanından ayrılarak zhan'in yanına gitti elini tutup alnına minik öpücük bırakarak."senin için onu öldürdüm zhan..senin için"gözyaşlarını temizlerken lulu'nın elini omzunda hissetti bir anlık korksada, sakinleşti.

Lulu, yibo.. sen onu çok seviyorsun.gülümseyerek devam eder.ve tabii o da seni gözlerinde seni gördüm.seni asla terk etmezdi. Geri döndü sana.artık ağlamak yok zhan seni böyle görmesin.

Yibo,lulu abla.. o sana emanet. Der ve arabasına doğru yürür.

Birkaç dakika sonra eve gelir yukarı odasına çıkar duş alıp yatağa oturur tüm medya,gazete manşetleri bu olayı konuşuyordur. Yibo telefonu yanında ki sehpaya koyup uyur.

__________bir hafta sonra__________

Zhan taburcu olmuş eve çoktan gelmiş ortalık bu konudan durulmuş herkes kendi işine devam etmeye başlamıştır.

Akşam Wang ailesi zhan'in yanına gelir.

Herkes sofradayken.

Carman Lee birden konuşmaya başlar.

Xiao zhan ve Wang yibo

Bize şimdi neler olduğunu açıklayabilirsiniz.göz kırpıp gülümserken..zhan ve yibo'ya bakmayı ihmal etmez.

Zhan tamam.. tamam anlatacaz.
Yibo'nun elini tutarken.

🌼Burda bırakmak daha heyecanlı olacak gibi🌼

‼️okurken umarım eğleniyorsunuzdur ve sürükleyici mi? Lütfen fikirlerinizi paylaşın hatam varsa bildirin istek sahne vs varsa bildirin‼️

SOL YANIM [YİZHAN]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin