müjdemi isterim abi

157 12 2
                                    

__________bir hafta sonra _________

Abi abi nerdesin aloo hey bir haberim var.şş nerdesin be!

Burdayım salak ne diye bağırıyorsun!

Sana bir haberim var abii!

Ne haberiymiş o?

Zoey.

Zoey ne ?

Zoey seninle konuşmak istiyor!

Ne! Gerçekten mi?

Evet! Al weibo hesabı bu, konuş ben gidiyorum.

Nereye?

Yibo ile buluşacaz.

Tamam dikkat edin!

Sevgilim nerde kaldın?

Cheng ile konuşuyordum ya

Ne oldu ki ağzın kulaklarında neden bu kadar mutlusun? Zhan emniyet kemerini bağlarken sordu yibo.

Zoey konuşmayı kabul etti de onu haber verdim... Biz nereye gidiyoruz?

Sürpriz!

Ne ama merak ederim ben..

Arabada ilerlerken zhan'in canı sıkılmış ve bir eğlence aarayışına girmişti... Yibo sırıttığını görünce arabayı sağa çekmiş nişanlısına bakmaya başladı.

Zhan-zhan senin minik kafanda ne gibi tilkiler dönüyor? Bir kaşını kaldırıp sordu. Yibo

Zhan kollarını yibo'nun boynuna doluyarak alnına küçük yumuşacık bir anne yüreği kadar şefkatlı bir çocuk gibi masum bir öpücük kondurdu.yibo zhan'in ellerinden tutup emniyet kemerini tekrar bağlarken zhan ona yine o masum köpek bakışlarını atıyordu.. yibo ellerini sevgilisinin saçlarına dolayarak okşamaya başladı..nefesleri o kiraz kadar kırmızı dudaklar birkaç santimle uzaktaydı nefesleri birbirine değiyor ve arabanın içine mahoş bir aşk havası doluyordu..yibo dudaklarını sevgilisinin dudaklarına bastırıp sadece dudaklarının tatıdını alararak geri çekildi.. burunlarının ucu birbirine sürterek fısıldar şekilde konuştu yibo. Şimdi olmaz sevgilim..bu anı sen benim kocam ve tamamen bana ait olmak için evimize gittiğimizde yaşayalım istiyorum bende seni arzuluyorum bende seni tatmak istiyorum ama bu..bu b-bizim için özel olsun istiyorum. Konuşurken gözlerini kapatmış ellerini zhan'in kalbinin üstüne kenetlemiş hem en çok istediği zhan'a tamamiyle ait isterken hem bu anı evlendikleri gün bugünden daha romantik bir yerde ve mekanda yaşamak istiyordu..yibo zhan'dan uzaklaşarak arabayı tekrar çalıştırdı ve sahile yakın ama kimsenin gelmeyen bir köşesine çekmiş arabanın içinde öylece oturdu yibo.

Birden arabadan inip zhan'in kapısını açar zhan daha ne yaptığını anlayamadan yibo onu kucağına almıştı bile. Zhan kollarına ona dolayarak. nereye gidiyoruz sevgili nişanlım?

Yibo sadece sessiz kaldı.

Biraz sonra çok güzel süslenmiş bir alana geldiler

Ağaçların üstünde yibo ve zhan'nın çocukliktan bu yana tüm fotoğrafları asılı, yerde beyaz renkli gül yaprakları bir yol gibi biraz ileride duran masada bitiyordu.
Masa'nın yanında 2 süslü sandalye üstünde büyük beyaz bir gül buketi ve.. zhan'in yibo'ya çocukken aldığı ilk doğum günü hediyesi..zhan hediyeyi gördüğünde duygulanıp hemen arkasında duran sevgilisinin beline atlayım sarıldı.

"İnanamıyorum yibo sende ilk hediyeyi atmamışsın! Seni seviyorum.seni çok seviyorum çocukluk ve ilk aşkım!"
Gözlerinden bir damla yaş süzülürken yibo.. sende mi? Atmadın hediyemi. Yibo nasıl?ben, hediyeyi atmayı bırak gözümün önünden bir saniye bile görünmese evi alt üst eder bulurdum. Nasıl kıyıp atarım.

Yıldızlara bakalım mı?

Olur.

İkisi yemek yiyip sonra yerde ki halıda sarılıp uzandılar ve yıldızları seyrederken sohbetlerine devam ettiler.

🌼 Biraz havada bitti sanki 😥neyse diğer bölüm evlendirecem bizimkileri yoksa iksinden biri fena ateşte yanacak nxndbbxhd 🌼

‼️okurken umarım eğleniyorsunuzdur ve sürükleyici mi? Lütfen fikirlerinizi paylaşın hatam varsa bildirin istek sahne vs varsa bildirin‼️

SOL YANIM [YİZHAN]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin