Küçük kız, doktor abi-
Polislerin içeri girmesiyle sessizleşir.küçük çocuk.
Zaten,yibo ve zhan aileleri nedeniyle yeterince tanınıyorlar birde biri doktor biri polis olunca daha fazla dikkat çekiyorlar.
Ah.yibo,geldin demek yardımın lazım. Bu küçük kız...
Yibo gördüğü karşısında şaşkına döndü. Kim,neden yapar ki küçücük kıza böyle birşey.
Yibo, zhan bir gelsene.
Durumu nasıl,ve nasıl böyle bir duruma düşmüş?Zhan,henüz konuşmadı. Onu sen gelmeden uyandırdık.yani başına henüz ne geldiğini bilmiyoruz artık sorgulama işine sen bakarsın.
Zhan saate baktığında girmesi gereken amaliyatı hatırlar.
Ah.yibo gitmem lazım ameliyata girmem lazım.size kolay gelsin.küçük kız birşey anlatırsa benimle iletişime geç lütfen hastam olduğu için bilmem şart.
Tamam.görüşürüz.
Zhan ameliyathaneye gider ve yibo, küçük kıza selam verdikten sonra bir astını yanına çağırır.
Karakoldaki çocuk psikoloğunu ve hastane hekimini buraya çağırın,ha birde çocuğun ailesini araştırın.
Efendim hastane hekimi, bayan Zoey meng, amirimiz bay wang yibo.
Tamam,gidebilirsin.
Ve ikisi bu garip durum hakkında konuşurken acile doğru yürümeye devam ederer.
______________+++_______________
Anne!baba! Nerdesiniz?!
Ah! Ne oldu kızım neden bağırıyorsun böyle?
Anne, Lui haikuan'ın doğum gününe ne kadar zaman var ben artık bu gerçeğı söyleyecem zhan'a.
Hayır lulu.doğum gününden 1 gün önce bu konuşma olacak!
Telefonu çalar
Efendim kardeşim
Abla.... H-hopalöre ver telefonu
Tamam
Bütün herkes orda mı? Yani demek istediğim Wang ailesi de orda mı?
Teyzem, Carman Lee ve amcam,lu jianmin de orda mı?
Wang ailesi de burda oğlum ne oldu?
Anne... Babam yanımda, yibo bütün bilgilerle karakola gitti...endişelenmeyin.
Ne oluyor oğlum.
Anne... Teyze,amca ve abla.... (Nefes alıp verir) z-zhan kaçırıldı küçük çocuk hastası ile birlikte.
Zhou cheng sen ne dediğinin farkında mısın?
Anne televizyon açın.
Ve telefonu kapatır.
________&________
Pekin karakolu
Yibo elindeki bilgilerle ve kamera kayıtları ile birlikte ofisine girer.
Sidiyi bilgisayara takacakken kapısı açılır. Abisi Liu haikuan, zhou cheng, amcası Feng ming jing ve babası lu jianmin odaya girer
Yibo, bir haber var mı?
🌼Zirvede bırakıyorum gece diğer bölümü yayınlarım inşallah.🌼
‼️okurken umarım eğleniyorsunuzdur ve sürükleyici mi? Lütfen fikirlerinizi paylaşın hatam varsa bildirin istek sahne vs varsa bildirin‼️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOL YANIM [YİZHAN]
FanfictionUYARI! 🔞🔞 SAHNELER OLACAKTIR! xiao zhan ve Wang yibo'nun aileleri çocukluktan çok yakın arkadaştır.. Xiao ve Wang ailesi küçük bir sürpriz ile karşı karşıya hayal ürünüdür.