Kurgu tamamen hayal ürünüdür..
Hayır ahmak. Ben senin gibi değilim annem hep bunu der bilmiyor musun? Dedi. Havaalanından çıkarken..
Abla!
Lulu xuan(Wang zhou cheng'in ve xiao zhan'nın ablası)
Nerdesin. Gel buraya ahmak.. kardeşi Wang zhou cheng'a sarılırken ağlamamak için zor tuttu kendini..
A-zhan nerede gelmedi mi?
Onun acil bir ameliyata girmesi gerekiyordu.hadi hadi gazeteciler gelmeden gidelim annem, teyze carman Lee'nin yanında.
E,ne yani şimdi onların malikanesi ne mi gidecez?eve gitmek istiyorum! Off..!dedi.lulu.
Zhang jing tong,carman lee sence artık çocuklara açıklama yapmamız gerekmiyor mu? Sonuçta onların hayatı.
Carman Lee, bende bunu konuşucaktım.
O sırada lulu ve zhou cheng malikeneye gelir ama..
Carman lee,bu çok önemli bir konu ikisi için ne kadar önemli bilmiyorum çok fazla konuşmuyorlar,hatta arkadaşlıkları ne durumda bunu bilmiyoruz
Zhang jing tong, carman Lee'nin elini sıkar.
Bak kocalarımız kardeş gibi ve bu karar onların.. ben bu kararda mutluyum, ama ya yibo ve zhan bu evlilik işini kabul etmezse ne olacak babalar hayal kırıklığı yaşayacak ve yibo ve zhan arası açılacak. korkmuyorum desem yalan olur carman lee,önce onlarla mı konuşsak?Lulu ve zhou cheng aynı anda..
Lu.ne!
Zc.ne!Carman Lee ve zhang jing tong hemen ayağa kalkıp onların yanına gelir. Lütfen önce bizi dinleyin çocuklar gerçekten şimdi verilmiş bir karar değil!.
Zhou cheng'ın telefonu çalar.
Xiao zhan'den
Anne konuşacaz ama önce kardeşimle ilginmem gerek! Siktir böyle birşey nasıl olabilir. Dedi içinden.
Bir dakika sonra
Anne!,teyze! Hemen açıklıyorsunuz bu saçmalığı!
Ne saçmalığı! iki ailenin babası gelmişti bile ve son olanları duymuştu.
Baba,neler oluyor! Dedi. zhou cheng..
Lu jianmin, Feng ming jing artık zamanı geldi..
Çocuklar oturun,liu haikuan'de gelsin durumu size açıklarız.
İki saat sonra
Babalar aynı anda, Liu haikuan gel,ve otur...açıklamamız gereken bir durum var..hmm.. n-nasıl başlayacağımı bilmiyorum..
Carmen Lee, otuz yıl öncesine git canım daha açıklayıcı olur.
Okudan mezun olduktan sonra annenle tanıştım, birbirimizi çok sevdik ve evlenmeye karar verdik, sonra amcan..zhang jing tong ile tanıştı onlar da evlendi o zamanlar hiçbir şeyimiz yoktu.. ama yinede mutluyduk. Sonra sana hamile kaldığı zaman biz amcanla işleri biraz biraz büyütmüştük sen doğduktan sonra lulu... zhou cheng doğduğunda artık her yerde tanınmış, ve işlerimiz çok büyümüştü.. ve..ve carman Lee...yibo'ya hamile kaldığında amcanla bir söz verdik.saçma gelebilir ama onunla benim doğacak çocuğumu evlendirme kararı aldık. 5 ağustosta doğdu.. ve 4 yıl sonra da teyzen zhang jing tong hamile kaldı biz mutluyduk çünkü bebekler artık gerçekten nişanlıydı... Ama bebeğin erkek olduğunu öğrenince kararımızdan vazgeçecektik fakat,onlardan önce sizleri kardeş gibi büyüttük size bu teklifi sunamazdık.. çünkü siz birbirinizi kardeş olarak kabul ediyorsunuz.bu yüzden sözü bozmadık, yibo ve zhan arasında ki bu kararı gerçekleştirmeye karar verdik şimdi liu haikuan, senin doğum gününde tüm medyanın önünde nişanı açıklayacaz.
🌼Sonunda giriş yaptım... Devamı ne zaman gelir bilmiyorum 🌼
‼️okurken umarım eğleniyorsunuzdur ve sürükleyici mi? Lütfen fikirlerinizi paylaşın hatam varsa bildirin istek sahne vs varsa bildirin‼️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOL YANIM [YİZHAN]
FanfictionUYARI! 🔞🔞 SAHNELER OLACAKTIR! xiao zhan ve Wang yibo'nun aileleri çocukluktan çok yakın arkadaştır.. Xiao ve Wang ailesi küçük bir sürpriz ile karşı karşıya hayal ürünüdür.