evliliğe ilk adım

193 10 5
                                    

Bugün nişan günüydü xiao ve Wang ailesinde büyük bir telaş vardı.hem Liu haikuan'ın doğum günü hemde nişan hazırlıkları. o kadar telaşın içinde yibo ve zhan yukarıda hazırlanmakla meşgul rahatlıyorlardı
Büyük oda da camın kenarında olan büyük beyaz örtülerle süslü yatağın üstüne bırkatılar kendilerini. Zhan kollarını başının altına koymuş yanında ki sevgilisine bakarken mırıldandı

"Hala inanamıyorum nişanlanıyoruz ve ailemiz arkamızda bu konuda telaşlıydım."

Yibo bir kolunu zhan'in omzuna atarak kendine doğru çekti sevdiğini,zhan bu hoş hareket karşısında gülümsemiş başını yibo'nun göğsüne indirdi ve usulca gözlerini kapadı mırıldanarak yibo'nun gözlerine bakmak için hareket etti "seni seviyorum hemde çok" yibo başını tekrar göğsüne yatırarak saçını okşamya başladı "bende seni seviyorum ilk aşkım."

İkisi gözlerini kapatmış birbirlerine sarılmış uzanıyorken kapının birden açılmasıyla iksinin gözleri genişçe açılsa da kıpırdamadan keyiflerini bozmamışlardı. Yubin ve cao yuchen bu durum karşısında söylenmeye başladılar..

"Cık cık cık... Yuchen bunlar evlendikten sonra bizi unuturlar!".kahkaha atarak yibo'yu kalkması için uyarırken yubin'de zhan'i uyarır.

kahkaha atarak yibo'yu kalkması için uyarırken yubin'de zhan'i uyarır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Cao yuchen,Yibo'nun polis arkadaşı)

Artık herşey hazırdır doğum günü kutlaması biter ve herkes kendi grupları ile sohbetlerine devam etmeden önce

Lu jianmin ve ming jing birlikte kurdukları yüksek sahneye çıkarak

"Size çok uğurlu ve güzel bir haberi duyurmaktan mutluluk duyarız..
Xiao ve Wang ailesi bir evlilik ile bağlarını güçlendirmeye karar verdi.
Ve nişanı yapacağımız çıftlerimizi buraya gelmeleri için davet ediyoruz."

Herkes merakla çiftleri beklerken yibo ve zhan Elele tutuşmuş birbirine destek verirken babaları onları çağırdığında önce biraz korksalar da carman lee hemen ikisni öne doğru iterek "hadi yürüyün şapşal oğullarım"der ve gülümser. Hemen ardından jing tong carman Lee'nin elini tutarken 'hadi yanlarında olalım.'tüm aile fertleri zhan ve yibo'nun yanında yer alırken nişan merasimi başlar gazeteciler, kameramanlar her anın karesini kaçırmadan alırken zhan ve yibo heyecandan elleri titrerken,yine de aldırış etmeden yüzüklerı birbirinin parmaklarına takarlar.... İkisi sanki yıllardır birbirine hasret, kavuşmuş oldukları halde ilk kez birbirlerinin kalplerini hissetmiş gibi usulca gözlerini yumarken dudakları, sevgilisine yaklaşırken kalplerini susturmadan tüm şefaflıkla birbirine kavuşturur iki bembe ıslak dudak birbirine kavuştuğu anda o kadar şehvet ve aşk doludur ki bu an akıllarına kazınır. Birkaç dakika sonra ikisi yukarı çıkıp kendilerini yatağa bıraktıklarında artık tek fark vardır tüm dünyanın önünde aşklarını kanıtlamış bir öpücük ile ödüllendirip bir çift yüzükle süslemişlerdi aşklarını.

Cheng,yubin ile sohbet ettikten sonra mutfağa su içmeye gider ama bir an durur.. gözleri doğru mu görüyordu bu-bu kız çok güzeldi tıpkı yıldızlar kadar parlak ay kadar mat'tı gözleri ışıl ışıl zarif ince bedeni o kadar güzeldi ki yubin'in yanında olduğunu görünce yubin ile konuşmak için yanına çağırdı yubin'i ve ilk aşık olduğu kadına ilk adımını attı

"Öksürür.yubin hmm şey "

Yubin debindiğini görünce

"Neyin var ağzında ki baklayı çıkar hadi"dedi.

Cheng hiç tereddüt etmeden

"Yubin şu yanında ki kadın kim? Şey ben-ben aşık oldum galiba"

Yubin

Gösterdiği kişiye bakınca minik bir kahkaha atarak kıkırdamış ardından kolunu cheng'in omzuna atarak kulağına eğilerek

"Oh o mu şey ya o güzel kadın benim...biraz bekledikten sonra.hmm ablam beğendin mi? Çok güzel kadın değil mi?

Tüm bu süre boyunca cheng'in kalp atışları artmış terlemişti bile ablam kelimesini duyunca hem mutlu olmuş hemde biraz korkmuştu.sebebini bilmiyordu ama korkmuştu ve bu yüzünden okunuyordu..

🌼2. Çifte de giriş yaptım ilham bir geldi mi gitmiyor ve fark ettim de her bölüm yazım ve anlatım biçimim daha çok gelişiyor.🌼

‼️okurken umarım eğleniyorsunuzdur ve sürükleyici mi? Lütfen fikirlerinizi paylaşın hatam varsa bildirin istek sahne vs varsa bildirin‼️

SOL YANIM [YİZHAN]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin