özledim (+18)

180 10 13
                                    

Yibo odaya girdiğinde zhan duştaydı. Duşa doğru tam yürüyecekti ki duşun kapısı açıldı zhan yarı çıplak havluya sarılı karşısında duruyordu..yibo hiç beklemeden zhan'i kucağına tek hamlede alıp yatağa yürüdü zhan kolunu yibo'nun omzuna dolayarak ona bakmaya başladı yibo zhan'in bakışlarını fark edip ona döndü ve konuştu,

"Seni özledim zhan-zhan bu gece  yine benim olacak altımda olacaksın bunu çok uzun zamandır bekliyorum.." dudaklarını eşinin dudaklarına bastırıp ateşli bir öpüşmenin içine çekti. Zhan birden yatakta buldu kendini yibo hemen üstündekilerden kurtulup çıplak bıraktı kendini zhan'in üstünde ki havluyu zaten kucağına almadan atmıştı yibo.
Zhan'ın bacaklarını ayırıp alnına öpücük kondurdu yibo  elleri o çok sevdiği ve özlediği tende gezintiye çıkmış dili ile zhan'in ağzını keşfediyordu..yibo zhan'in her zerresini özlemişti ve bu gece o özlemi giderecekti.

Zhan'ın kulaklarını ağzına almış ısırıyordu..zhan inlerken bacaklarını yibo'nun beline dolamış sürtünüp ona ittiriyordu kendini.

Zhan zar zor nefes alıp verirken konuştu,

"Y-yibo mmhh "zhan konuşamayacak kadar zevk doluydu.

  Yibo zhan'in ne istediğini anlamıştı ama ağzından duymak istiyordu,

"Söyle zhan-zhan ne istediğini söyle,söz veriyorum sana istediğini vericem."yibo cümlesini bitirdikten sonra zhan'in göğüs uçlarını ağzına aldı ve hem emdi hem ısırırken diğer eliyle göğüs uçlarını sıkıyordu..zhan o kadar zevk doluydu ki inlemeleri çok yoğun bir hâl almıştı.zorda olsa konuştu yibo'nun kafasını kaldırıp yüzünü avucunun arasına aldı gözlerine bakıp zor  da olsa konuştu.

"Mmhh...yiboo...seni.. içimde istiyorum ahhmm...lütfen bu gece sabaha kadar sürsün..." Yibo'nun dudakları kıvrıldı ve göğüs ortasından başlayan öpüp,emmeler yalamalar zhan'in bacak arasında durdu yibo dili ile dudaklarını yalayıp dilini zhan'in deliğinden içeri soktu deliği emip yalarken zhan altımda ki çarşafları sıkıp yüksek sesle inledi.yibo deliğinin etrafında dili ile gezintiye çıkmış zhanı inletiyordu..

  Zhan daha fazla dayanamadı ve cığlık atıp konuştu,

"Agghh yap şunu artık delirmek üzereyim aahhmmm.."

Zhan zevkten yatakta kıvranırken yibo ona doğru eğildi ve  çok sevdiği o dolgulu pembe dudakları öpmeye başladı zhan yibo'ya doğru kendini ittiriyor ve inliyordu yibo'da artık dayanamayacak kadar sertleşmişti ve zhan'nın içini doldurmak istiyordu..

Hiç bir uyarı ve geniştletme yapmadan penisini zhan'in deliğine sokmaya başladı zor da olsa hepsini içine almıştı zhan. Zhan penisi içine alırken gözlerinden acıdan dolayı çığlık atmış ve gözlerinden yaşlar firar ediyordu..yibo zhan'in alışması için biraz bekleyip içinde gel git yapmaya başladı bu gelgitler önce acı verse de sonra zevke dönüştü zhan yibo'ya tutunup inlerken yibo da ağır ağır inliyordu.

Yibo çok geçmeden eşinin içine boşaldı, zhan'da hemen ardından boşalıp yibo'ya tutunduğu ellerini gevşetip yatağa bıraktı kendini yibo hâlâ zhan'in içinden çıkmamıştı.. zhan'in biraz dinlenmesi için izin verdi.

Zhan yibo'nun altında terlemiş ve zevketen dağılmış olan saçlarını geriye atıp yibo'ya o gülümsemesini bahşetti yibo zhan'a eğilip dudaklarını çene hatlarını ve o dolgun dudakların altında ki (ben)i emip yaladı.

  Bu gece onlar için özlem ve zevk dolu geçmişti.. taki bebeklerinin ağlama sesini duyana kadar.

🌼 O değilde smut bölüm ilk yazdığım da kendi kendime çok utanmıştım artık normal geliyor 🌼

SOL YANIM [YİZHAN]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin