küçük bir sürpriz

250 15 2
                                    

Şangay hastanesi

Bütün aile hastaneye gelir.

jing tong, oğlum nerde? Danışmana sorarken carman Lee ve lulu da etrafa bakınır.

Xiao zhan,***numaralı oda da.

Teşekkürler.

Hemen odaya girerler

Xiao zhan hala uyuyor..

Gözleri şişmiş,yüzü aldığı darbeler sonucu yara ile kaplı vücudu morarmış.. el ve ayak bileklerinde zincir izleri...

Jing tong, zhan'in elini tutup kızı lulu'ya sarılır. Carman lee'de zhan'in diğer elini tutup sessizce ağlar.

~ 2 saat sonra ~

Anne, kaç numaralı oda

Cl.*** Numaralı oda çabuk gel

Yibo, yürürken zhan'in o son hali aklından hiç çıkmaz.. yürürken ağladığının farkına bile varmadan odaya girer annesi onu öyle görünce hemen ayağa kalkar..

Oğlum..o iyi şimdi.sadece uyanması lazım. Ama uyanacak biliyorum..bize geri dönecek.

Yibo, son cümleyi duyar duymaz.gözlerini zhan'nden ayırmadan "DÖNMEK ZORUNDA ANNE..DÖNECEK!"

carman Lee... Oğlum o adam neden zhan'i kaçırdı? Kim o zhan'den ne istiyor?

Anne...teyze,lulu abla, lütfen dışarıda konuşalım.zhan duyabilir.o.. anları hatırlamasın.

Odadan dışarı çıkarlar.haikuan, jianmin, cheng,Feng ming'de yanlarına gelir.

Anne.. benim yüzümden bir soruşturma yürütüyordum-

Zhan nerde?

Lu.yubin!

YİBO,o içeride uyuyor yubin,girme.

Evet oğlum..

Anne o adam bir mafya onu yakalamama az kalmıştı fakat bir hata yaptım. iki hafta önce zhan ile dışarı çıktık. Onun beni takip ettirdiğini biliyordum... Ben o Adamları her defasında yakaladığım halde. O hep bir adım benden öndeydi..benim aileme zarar vermemeleri için çok uğraştım tam açığını yakalamıştım ki zhan beni, aradı. ' hemen hastaneye gel.dedi'.bende gittim ve onu gördüm o bana zarar vermek için küçük kızını kullandı. zhan'i kaçırdı.. benim yerime onu kaçırdı. Beni delirtmek... Ve eğer zhan giderse benim yaşama dair hiçbir umudum kalmayacağını biliyordu.bu yüzden onu kullandı anne.. benim yüzümden.

Yibo ağlamya devam ederken..

Carman lee.. s-sen ne dedin?

Anne zhan uyansın soruna cevap verecem.

Carman Lee her ne kadar üzgün olsa da yanlış anlamamıştı..yibo ve zhan arasında birşey vardı.. hemen lulu'yı çağırdı ve ona da hissettiklerini anlattı. Lulu istemsizce gülümserken yibo annesinin yanından ayrılarak çoktan zhan'in odasına girmişti bile carman Lee hemen onu takip ederek camdan izlemeye başladı.

Yibo, zhan'in elini yumuşak ve sıkı bir şekilde yakaladı ve öptü..

Zhan yavaş yavaş kendine gelirken

Carmen Lee bütün aile ile birlikte gülümsyerek onları izliyorlardı.

Zhan,gözünü açar ve yibo'nun elini sıkıp.. "ben geldim sevgilim sana geri döndüm, beni bulacağını biliyordum".

Dışarıdakiler konuşanları duymasa da görüntü onlar için muazzamdı.

Yibo, hemen kalkıp zhan'a sarılır.

Carman Lee artık dayanamaz ve kapıyı açar..

Yibo ve zhan onlara aldırmadan biraz daha sarılırlar

Carman Lee, evet yibo, zhan uyandığına göre soruma cevap alayım.dedi. sırıtarak.

Zhan, yibo'nun elini tutarak tüm aileye "ANNE.. BİZ BİRBİRİMİZİ SEVİYORUZ"der.

Carman Lee mutluluktan çığlık atarak jing tong'a sarılır.

Ah.. rahatladım çocuklarım birlikte çok mutluyum.

Zhan ve yibo şaşırır..

İkisi aynı anda

Anne!

Carman Lee tam konuşacakken,ming jing..

Tamam zhan iyileşsin tekrar konuşuruz hadi onları yalnız bırakalım.

🌼Aileye küçük çaplı bir sürpriz.🌼

‼️okurken umarım eğleniyorsunuzdur ve sürükleyici mi? Lütfen fikirlerinizi paylaşın hatam varsa bildirin istek sahne vs varsa bildirin‼️

SOL YANIM [YİZHAN]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin