'SABAH HABERLERİ'
WANG VE XİAO AİLESİ BAĞLARINI DÜN GERÇEKLEŞEN DÜĞÜN İLE GÜÇLENDİRDİ ÜNLÜ İŞ İNSANLARIN OĞULLARI DÜN DÜNYA EVİNE GİRDİ
29 YAŞINDAKİ WANG YİBO VE 25 YAŞINDAKİ XİAO ZHAN EVLENDİ..
TÖRENE PEK ÇOK ÜNLÜ İŞ İNSANLARIN DA OLDUĞU KAMERALARA YANSIDI..SABAH HABERLERİ ÇİFTE MUTLULUKLAR DİLER!!!
_____________wang ailesi_____________
Ah bütün medya bunu konuşuyor umarım iyilerdir arasak mı?
Lu jianmin eşine göz devirip.."ah yapma canım ciddi değilsindir umarım."
Carman Lee,yok aslında gayet ciddiyim..gülerek eşine bakmış tepkisini merak etmişti.
Lu jianmin, kafa sallayıp.."hayır onlar aramadan sen aramayı-"
Telefon çalar
Neyse gitmem lazım lulu ile bir işimiz var..
_______________xiao ailesi____________
Lu: Anne ben çıkıyorum.. carman teyze ile işimiz var.
A: Tamam canım
Cheng: anne gitmem lazım
A: Sen nereye?
Zc:İşim var.
A: Tamam.
__________________&___________________
Zhan gözlerini açıp yibo'yu yatakta arar fakat bulamaz tam kalkacakken sırtında hissettiği ağrı ile tekrar doğruldu.. ve dün gece ki dört tur seks'ten her yerinin bu kadar sancı ile ağrıdığını hatırladı.
Yataktan kalkıp banyoya girdi tam yüzünü yıkayacaken vücudunda ki kızarık ve ısırık izlerine gözü takıldı aynanın karşısında kendi vücudunu incelerken yibo'nun sesini duydu.
"Bebeğim hadi kalk bak sana yeme- bebeğim nerdesin?"
Xz: banyodayım.
Yibo direk banyoya girdi ve zhan'a arkadan sarılarak boynuna bir öpücük kondurdu.
"Bebeğim yıkanmana yardım edebilirim biliyorsun değil mi?"tekrar minik bir öpücük kondurup zhan'ı kucağına alıp duşa girdi kıyafetlerini çıkartıp suyu açtı tam dudaklarını öpecekken zhan onu tuttu.
"Bekle yibo, gerçekten burda yapmak zorunda mıyız?"
Aslında zhan'da istekliydi ama banyoda seks yapmak onu dün gece ki gibi etkilemişti belki hayatı boyunca ilk kez böyle bir şey yaşadığı için affalladı ve korktu.
Yibo durumu fark etmişti zaten.
"Bebeğim yapmamı istemi-"
Zhan onu dudaklarıyla susturdu affallamış ve korkmuş olmasına rağmen yibo'yu istiyordu ve tam şu an arzuluyordu kollarını yibo'nun boynuna doluyarak onu öpmeye başladı dilleri buluşuyor dişleri birbirine çarpıyordu ama bunu umursamdan akan suyun altında ateşli bir şekilde öpüşürken yibo zhan'i kucaklayıp sırtını duvara dayadı.zhan bacaklarını yibo'nun beline dolamış yibo'nun saçlarını çekiştirirek kendine daha fazla çekiyordu duşta su sesi dışında öpüşme ve ten seslerinin birbirine çarpma sesleri yankılanıyor ve ikisinin inilti sesleri ile ses yoğunlaşıyordu. Yibo daha fazla dayanamadan zhan'i genişletme gereği duymadan içine girdi. Zhan ani girişten dolayı çığlık atmış ve bacaklarını daha fazla sıkılaştırarak yibo'yu kendine çekip inlerken yibo zhan'in içine sert darbelerle girip çıkıyor memelerini ısırıp emiyordu. Yibo suyu kapatıp zhan'in dudaklarını ısırırken zhan'in zevk aldığı noktayı bulmuş hareketlerini hızlandırmıştı zhan yibo'nun kucağında saçlarını çekiştirirken kafası geriye atıp inlerken yibo kalçalırını sıkıp okşuyordu...
"Y-yibo...ahh.mmhhh..ah geli-gelicem..yibo..ah"
Yibo zaten zhan'in içine boşalmıştı zhan'ın da boşalması için aletini tutup boşalması için okşmaya başladı zhan okşamdan dolayı gelen zevkle boşalmış yibo'ya sıkıca sarıldı.
Yibo tekrar suyu açtı ve bu sefer gerçekten yıkanıp çıktılar.
Aşağı indiğinde zhan çok şaşırdı.çünkü masada çok özenle hazırlanmış bir kahvaltı sofrası vardı zhan sofrayı görünce gülümsemiş ve yibo'ya sarılarak.
"Bunları sen mi yaptın ?"
Yibo gülümseyerek.
"Evet bebeğim sen uyurken gelip senin için hazırladım."
İkili masaya geçip kahvaltı yapıp sahile çıkıp gezmek için hazırlanmaya başladılar..
🌼 Diğer bölüm full zhan yibo olacak. Görecez🌼
‼️okurken umarım eğleniyorsunuzdur ve sürükleyici mi? Lütfen fikirlerinizi paylaşın hatam varsa bildirin istek sahne vs varsa bildirin‼️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOL YANIM [YİZHAN]
FanfictionUYARI! 🔞🔞 SAHNELER OLACAKTIR! xiao zhan ve Wang yibo'nun aileleri çocukluktan çok yakın arkadaştır.. Xiao ve Wang ailesi küçük bir sürpriz ile karşı karşıya hayal ürünüdür.