mucizem

98 9 16
                                    

Zoey altı,lulu üç ve zhan dokuz aylık hamile her an doğurabilir.
(Bxhdhhdbdhdhdbddx)

Zhan salonda uzanmış televizyon izlerken birden sancılanır.

Hemen carman annesini çağırır.

"Carman..anne ahh! Anne.."

Carman Lee mutfaktan onun yanına koşar ve sancılandığını fark eder hemen özel doktoru arayıp ambulans isteyip yibo'yu arar.

"Yibo hemen gel zhan doğuracak."

Yibo telefonun arkasından zhan'in çığlıklarını duyar duymaz xuan çağırır.

"Xuan hemen eve gitmemiz gerek arabayı sen sür acele et!"

"Ne! Herkes iyi mi?"

Arabaya binerken sormuştu.

"Bebeğim doğuyor çabuk!"

"Ne!" Xuan hemen arabayı çalıştırıp son gaz eve doğru ilerler rekor denilebilecek bir zamanda eve yetişirler ambulanstan önce yibo inip hemen içeri zhan'in yanına koşar zhan'i gördüğü gibi yanına çöküp ellerini tutar ama daha çok kendini sakinleştirmek için yapar bunu.

Ambulans gelip zhan'i alır yibo da ambulansa zhan'in yanına biner bu sırada Carman Lee zhan'in ailesini arayıp hasteneye gelmelerini söyler xuan da jiyang'ı arayıp gelmesini söyler. Ambulans hastanenin önünde durduğunda yubin hemen müdahale için kapıyı açıp zhan'i doğumhane'ye götürür.

(Çok garip yazarken gülme krizine girdim )

  Bir saat sonra doktor çıkar.

Yibo hemen yanına gidip ağzından çıkacak bir haber bekler. Tüm aile fertleri gelip doktora zhan'in ve bebeğin durumunu sorar.

  Dr. Tebrikler bir erkek bebek doğdu.
(Bu arada şimdi fark ettim ben hiç kontrole falan götürtmedim bunları bebeğin cinsiyetini şimdi öğreniyorlar neyse buda böyle bir sürpriz olsun)

Yibo hemen zhan'i sorar

Dr. Bebekte baba da çok sağlıklı.
Bu arada zhan'i normal odaya çıkartırlar.

Herkes zhan'in yanına gelmiş tebrik ederken küçük bir yeni aile üyesi de odaya getirilir.yibo bebeğini kucağına alıp öpüp kokladıktan sonra zhan'a verir.

Jing tong, torunumun ismi ne olacak?

Yibo cevap verir.

"Anne ismine karar verdik biz ayuan olacak Wang ayuan."

Jing tong torunu ve oğlu zhan'a sarılıp devam eder.

"Çok güzel ben beğendim."

Carman Lee'de katılır ve torununu kucağına alır zhan'ı da öpmeyi ihmal etmez fakat zhan şu an ki durumdan o kadar utanıyor olması konuşmasını ve hareketlerini kısıtlar yibo'nun elini tutup yaklaşmasını ister.

"Yibo lütfen bu durumda daha fazla kalamam lütfen çıkmalarını istemesem de şu an  çıkmaları gerekiyor çok utanıyorum." Zhan'ın yüzü utançtan kıpkırmızı olmuştu yibo alnına öpücük kondurup annesini dürttü ve fısıldar şekilde konuştu.

"Anne..zhan çok utandığını ve şuanlık dışarıda beklemenizi istiyor.. çıkmanızı istemiyor ama durumu biliyorsun anne.."carman Lee zhan'a dönüp baktığında gerçekten utançtan renk değiştirdiğini gördü zoey'e kaş göz işareti yaparak anlamasını sağladı Zoey cheng'i uyarıp çıktı.jiyang ve xuan'da arkalarından  gelmişti.

"Cheng neden çıktınız?"

Zoey onlara durumu anlattıktan sonra yubin de gelmiş sohbetlerine katılmıştı. Diğer aile teker teker çıkıp yanlarına gelip kantinde oturdular herkes çok mutluydu.
Biraz sonra yibo da yanlarına geldi.
Jing tong, neden geldin oğlum zhan iyi mi?

"İyi anne merak etme..uyudu şimdi."

  Herkes sohbet ederken çoktan akşam olmuştu zhan taburcu edilip eve döndüler minik bir bebekle.

Eve geldiklerinde artık çok geç olduğu için uyumaya gitmişti aile üyeleri zhan ve yibo da bebeği onun için hazırlanan beşiğe yerleştirdikten sonra zhan duş almak istedi ve duşa girdi. Biraz sonra çıktığında yibo henüz uyumamış bebeğin yanı başında oturuyordu. Zhan gidip eşine sarıldı ve yanaklarına bir öpücük kondurdu.

"Bizim mucizemiz yibo."

  Yibo eşine dönüp alnından öpmüş ve zhan'nın sırtı çoktan yataktan buluşmuştu. Yibo'nun altında ona bakarken yibo ona özlemle bakıyordu.

  Zhan yibo'yu beklerken bebekleri ağlamaya başladı. Yibo hemen eşinin üstünden kalkıp bebeğe koştu neden ağladığını bilmediği için sadece kucağına alıp sallanmakla yetindi zhan yatakta doğrulup yibo'ya sevgiyle bakıp kalktı.

"Annemi çağırayım, ağlarsa beni çağırın demişti."

Zhan annesini çağırıp geri döner ve bebek ve yibo'nun uyuduğunu görür yibo bebekle birlikte yatağa kurulmuştu ama belli ki ikisinin çok uykusu vardı. Zhan yatağa girip bebeğinin yerini düzeltip yibo'nun üstünü örttü o da yanlarına geçti onları izlemeye başladı bir süre sonra o da uykuya daldı.

Carman Lee, çocuklar bebek daha yeni doğdu temel şeyleri öğrenene kadar ben size yardımcı ol-

Carman Lee bebekle birlikte ikisinin uyuduğunu görünce mutlu olmuştu. Anlaşılan ona gerek yoktu.zhan'ın üstünü örtüp bu tatlı anın  fotoğrafları çekip kapıyı yavaşça kapatıp çıktı.

Fotoğrafı tüm aile fertlerine gönderip,

"Bizim çocuklar büyüdü."

Fotoğrafı attıktan sonra odasına geçip uyudu.

🌼yoruldum bu bölümde yazarken gülme krizine girmem dısında hiçbir sorun olmadı🌼

SOL YANIM [YİZHAN]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin