Yibo kucağında zhan ile kapıyı tekmeleyip açmış ardından hızla kapatıp, zhan'i dudaklarına minik bir öpücük kondurup kulağına fısıldadı.
"Seni seviyorum zhan-zhan"
Zhan duyduğu cümle ile gülümsemiş ve yibo'nun boynuna kollarını dolayarak gözlerinin içine bakıp;
"Bende seni seviyorum yibo'm."
Yibo zhan'a yaklaşarak alnını burnunun ucunu yanaklarını ve en son o öpmekten kızarmış ve şişmiş dudaklara öpücük kondurup yatak odasına girdi oda tam bir balayı çiftleri için hazırlanmış kırmızı güllerle süslenmiş kırmızı, beyaz led ışıklarla aydınlatılmıştı..
Zhan yibo'nun kucağında odayı incelereken yibo zhan'a bakarak"Bebeğim beğendin mi?"
Zhan yibo'nun sesinde ki yumuşaklıkta birazdan olacakların bir daveti olduğunu hissetmiş ve yibo'ya sıkıca sarılarak heyecanını ve korkusunu gizlemeye çalıştı
Yibo bu haline kıkırdayıp gülümserken kendisinin de pek farklı olmadığının düşüncesini kafasından silip onu yatağa bırakmış ona yiyecekmiş gibi bakarken zhan'in kalbi çıkıcakmış gibi güm güm atıyordu...
(Zaten yiyçek jdjjfjf)
Yibo zhan'nın gömleğinin düğmelerini yavaş yavaş açarken zhan'in yüzüne minik ıslak öpücükler bırakıyor her bir açtığı düğmeden sonra boynu, adem elmasını kürek kemiklerini öpüyor yalayap ısırırken zhan yibo'nun altında aldığı dil darbelerinin zevki yüzünden kıvranırken bacaklarını yibo'nun beline dolamış yibo'nun saçlarını çekiştirirken hafif inlemeleri ile yibo'ya daha sıkı sarılıyordu..
Yibo zhan'i soymuş ona bakarken
"Çok güzelsin bebeğim.."
Bunu dedikten sonra kendi gömleğini de çıkartıp pantolunun düğmelerini çözmüş aletini zhan'in aletine sürterken boğuk bir sesle tekrar konuştu.
"Yapabilir miyim bebeğim?"
Zhan yatakta uzanırken gözlerini yibo'ya dikmiş ve cevap verirken...(zhan sürtünme yüzünden uyarılmış ve hafif inlerken)
Kafasını evet analmında sallayıp" Evet.. lütfen hemen... Agh.. yap.. (yibo'nun yüzünü tutup) lütfen beni, senin yap.. beni becer yibo."
Yibo bu cümleden sonra zhan'in pantolonunu boxeri ile çıkartıp tamamen çıplak bırakmıştı yibo zhan'in boynuna eğilip bir eliyle göğüs uçlarını sıkarken diğer eliyle Zhan'ın aletini okşarken zhan ani bir çığlık atmış aletini yibo'nun aletine sürtmeye başladı..
"Heyecanlı ve sabırssızın bebeğim"dudaklarına bir öpücük bırakırken zhan yibo'nun altında kıvranırken.
"Agh..yibo..ahhh.. yap..şunu artık"gözlerinden yaşlar gelirken yibo'ya sürtünüyor ve inliyordu.
Yibo zhan'i öpmekten kızarmış dudaklarına dudaklarını bastırıp zhan'i belinden tutup kendine çekti..işaret ve orta parmağını zhan'in ağzına sokup."ıslat bebeğim"
Zhan ağzında ki parmakları lolipop emiyormuşçasına emip yalarken. Yibo zhan'in meme uçlarını ağzına almış ısırıyordu.
Yibo parmaklarının tamamen ıslak olduğunu anladığında zhan'in ağzından çıkartıp bacaklarını ayırdı ve işaret parmağını pembe ıslak deliğe sokmak için deliğe bakarken resmen ağzı sulanmış karşısında ki deliğe bakarak.."bebeğim..her zerren neden bu kadar güzel"cümlesini bitirdikten 1 saniye bile geçmeden parmağı deliğe sokup zhan'in alışması için beklemişti.
Zhan ani girişten dolayı çığlık atmış belini havaya kaldırırken inlemiş.. "aghhhh..yi-yibo...ahhh..yavaş.ah"
Yibo zhan'in altında çığlık atıp inlemesini görünce memnuniyetle kırkırdamış ve ikinci parmağı zhan'in alısmasını bekleyemeden içeri göndermişti.zhan çığlık ve inlemelerle yibo'nun beline sarılmış ve alt kısmını öne iterek yibo'ya sıkıca sarılmış ve o kör tırnaklarını yibo'nun sırtına batırırken gözlerinden zevkten ve acıdan yaş süzülürken yibo'yu dişlemiş ve boğuk bir şekilde inlemeye devam etti.
Yibo parmaklarını çıkarıp zhan'in zevkten ve acıdan dökülen gözyaşlarını silerken fısıldar şekilde konuştu "bebeğim canın çok acımadı değil mi? Özür dilerim seni istediğim için biraz sert davrandım."
"Ha-hayır yibo.. mmhhh.. lütfen i-içime gir artık delirmek üzereyim."
Yibo zhan'ın sağ bacağını omzunun üstüne atıp penisini zhan'in deliğine konumlandırdı.
(Ah şu sahneler yazamayacağımı düşünüyordum ahhh.. yazarken yülseldim aq. Ha yani erkek değilim niye yükseldiysem..)
Ve yavaş yavaş içeri girdi.zhan yibo'nun penisini içinde hissedince belini havaya kaldırmış altında ki çarşafları sıkarken günah sayılabilecek yüksek sesle inledi.
Yibo içeriye derin,hızlı darbeler vuruyor ve zhan'nın ağzına dalıp ısırıyordu zhan'in ağzına boğuk boğazdan inlerken kendini içeri itiyor zhan'in zevk noktasını bulmaya çalışıyordu en sonunda vurduğu bir yerde zhan çığlık atmış ve..."ahh..mmhh..aaa..y-yibo orası..aahh daha fazla ahh..."yibo aynı yere defalarca kez girip çıkarken zhan çığlık çığlığa "g-gelicem..mmmhh...aghh.."
Yibo vuruşları hızlandırıp.."benim için gel bebeğim benim için.."dedikten sonra zhan'in içine boşalmış, zhan'da onun ve kendi üstüne boşalıp nefes vermişti.
Yibo zhan'in üstüne yığılıp terli alnından öpmüş ve içinden çıkmıştı yibo arkadan zhan'a sarılıp saçlarını okşarken zhan yorgunluktan uykuya çoktan dalmış ve nefesleri düzene girmişti.yibo onu uykuda temizlemiş üstünü öreterek banyoya gidip duş aldı sonra gelip zhan'a tekrar sarılıp derin bir uykuya daldı..🌼🔞Ah smut sahneler yazarken terledim resmen ellerim titriyordu resmen, diğer bölümler artık zhan yibo ağırlıklı olacak daha bir sürü sürprizim var..🔞🌼
‼️okurken umarım eğleniyorsunuzdur ve sürükleyici mi? Lütfen fikirlerinizi paylaşın hatam varsa bildirin istek sahne vs varsa bildirin‼️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOL YANIM [YİZHAN]
FanfictionUYARI! 🔞🔞 SAHNELER OLACAKTIR! xiao zhan ve Wang yibo'nun aileleri çocukluktan çok yakın arkadaştır.. Xiao ve Wang ailesi küçük bir sürpriz ile karşı karşıya hayal ürünüdür.