Van egy férfi akit szívből utálok. Ez a bizonyos férfi Kylian Mbappé. Mindenki oda, meg vissza van érte, viszont nem tudják, hogy ez a férfi mennyire egy szemétláda. Rühellem!! Szerencsére több éve nem találkoztunk, de én amúgy sem voltam mindig Párizsban a munkám miatt.
Voltam már például Amerikában, ott találkoztam a legjobb barátnőmmel, Laurával. Általános iskolában az utolsó évében járt, én gyerekszínészként voltam az USA-ban. Én még nagyon fiatal voltam, ő meg nagyon jól ismerte a környéket, kiválóan beszélt angolul, én csak tanulgattam a nyelvet. Majd kiderült, hogy francia, így könnyen megértettük egymást, ő már akkor is nagyon okos volt. Én is jártam iskolába, de nagyobb hangsúlyt fektettem a színészi pályámra mint az iskolára.
Nem végeztem egyetemet, de tervemben van valamilyen egyetemet elkezdeni, majd elvégezni. Laura 3. osztályos gimnazista volt (18 éves) amikor a szülei meghaltak. Az örökség rámaradt, testvére nem volt. Visszajött Párizsba a gimit itt fejezte be és itt kezdte az egyetemet, mi maradtunk legjobb barátnők. Nem volt semmilyen rokona itt Párizsban, én voltam neki egyedül. Lassan 10 éve, hogy ismerjük egymást. Nagyon sok mindent köszönhetek neki, de ez fordítva is így van (remélem).
Egy gimnáziumba jártam Kylian Mbappéval. Magángimi volt, de azért mégis valahogy durván sokat találkoztunk. Olyan jelleme volt, amit ki nem állhattam. Minden nőt elcsábított, mindegyiknek hazudozott és mindenki be is dőlt neki. Velem is bepróbálkozott de nem sikerült neki. Nyilvánosan a föld alá temettem, mindenféle undorító szóval jellemeztem, egyszóval eléggé leégettem szerencsétlent az egész iskola előtt. Sokat bántották is utána az általam elterjesztett pletykákkal, titkokkal.
De nem sajnáltam, amúgy is visszanyalt a fagyi. Ugyanis rövid időn belül hülye pletykákat terjesztett rólam, amit hamar az egész suli megtudott. Én is megkaptam a sok bántást ezért, ezren röhögtek rajtam. Ezeket az éveimet azóta bánom. Úgy viselkedtünk mint két óvódás, én azóta felnőtt nő lettem, Franciaország legjobb színésznője.
Ez idő óta utálom Kyliant. Nem tudom, szerintem nála is megmaradt ez az utálat./\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
Egy nap otthon voltam épp pihentem, egy filmet néztem, amikor csengetett a postás. Kinyitottam az ajtót és mivel nagyon személyes volt a levél, kérték az aláírásomat. Majd bezártam az ajtót és kibontottam a levelemet. Borzasztóan megörültem. Meghívtak az idei év Aranylabda ceremóniára! Híresebb színészeket, modelleket vagy énekeseket szoktak meghívni. Ebben az évben úgy döntöttek, hogy francia hírességet akarnak meghívni, így rám esett a választás. Én lettem az idei év legkedveltebb francia színésznője. Laura elhívott magához, szóval gyorsan felvettem egy farmert, egy kötött pulcsit és egy szövet kabátot. A hajamat felfogtam, sminket nem használtam és negyed óra alatt odaértem Laurához. Egy kicsit meglepődtem, hisz ott volt James és James húga, Nina. Nina Spanyolországban született, 20 éves és női focista. James Franciaországban született, 25 éves és már említettem, mérnök. Ahogy beléptem az ajtón, látták rajtam, hogy nagyon boldog vagyok.
-Na minek örülsz ennyire? - kérdezték mindannyian
-Ó, hát csodálatos hírem van! Képzeljétek, meghívtak az Aranylabda kiosztóra, és én fogom átadni a női Aranylabdát!!! - mondtam nagyon boldogan
-Az tök jó! Képzeld, én meg ott vagyok a női Aranylabda jelöltjei között! - mondta Nina
-Gratulálok! - mondtam majd szorosan megöleltem
-Mikor is lesz ez az egész rendezvény? - kérdezte Laura
-Másfél hét múlva - mondtam majd folytattam - Pénteki napon
-Nekem pont vizsgám lesz - mondta a legjobb barátnőm felháborodva majd James felnevetett
-Jaj ne butáskodj már szerelmem! Ez este lesz, a vizsgára nyugodtan tudsz készülni, hisz neked nem lesz olyan fontos a rendezvény mint mondjuk a két lánynak - nyugtatta meg a szerelmét James.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Bízz Bennem! | Kylian Mbappé [Befejezett]
Любовные романыCaroline Saint-Claire és Kylian Mbappé már fiatal korukban is ismerték egymást. Meg volt egymásról a saját véleményük, ami nem volt túl pozitív. Egy gálának köszönhetően évek múlva újra találkozik a két francia híresség, és egy véletlen csók megvált...