X.

273 12 2
                                    

December elején kiderült, hogy jelölt vagyok az idei év Európa legjobb színésznői között. Ez a díjátadó Monacoban lesz. Nagyon boldog lettem amikor ezt megtudtam, ugyanis ez minden álmom. Vagyis nem, mert a legnagyobb álmom az Oscart megnyerni, de egyelőre ez is megteszi.

Aznap, reggel 10 órakkor, amikor épp reggeliztem Kylian nyitott be a házamba.

-Jó reggelt kívánok! - mondta majd gyorsan levette a kabátját és leült a kanapéra, majd a macskám odabújt hozzá - Az én macskám is lehetne Étoile! - mondja majd megsimogatta a macskámat

-Minek köszönhetem látogatását? - kérdezem miközben bámulom a mosolyogó focistát a macskámmal a kezében

-Ma meccsem lesz!! - mondja, a macskával elszórakozva elneveti magát, széles mosollyal feláll és engem nézve elindul felém. Imádnivaló volt. - Mi az?

Kérdése után elkomolyodom, próbálom az apró mosolyomat elrejteni. A végén én leszek az idióta ha rájön, hogy szerelmes vagyok belé.

-Nem tudok elmenni a meccsedre, sajnálom. Ma egy nagyon fontos díjátadóm lesz Monacoban.

-Vagy úgy. Miért nem szóltál?

-Nem hiszem, hogy ez neked ennyire fontos lenne. Így is lefoglal a saját életed, az enyém csak bonyolítana rajta.

-Nem hiszem.. Pedig szivesen elmennék veled! Mikor lesz?

-Mbappé nem muszáj megpróbálnod megszeretned csak a megállapodás miatt. Fél órával a meccsed után lesz.

-Szóval úgy gondolod, hogy nem fogok tudni odaérni.... - mondja közeledve hozzám, majd megáll mellettem az államat felemeli, lehajol a fülemhez - Tudtad, hogy én vagyok a világ leggyorsabb focistája?

-Kétlem, múltkor elég lassan öltöztél át - mondom én is suttogva

-Nem mondták, hogy ott kell gyorsnak lenni - mondja megpuszilva a fülem hegyét

-Szivem.., Inkább legyél Sarahval, nem kell szívvel-lélekkel támogatnod.  Amúgy is utálsz. - tolom el magamtól, hogy felálljak és elmosogassak magam után

-Nem gondolod ezt így igazságtalannak? Te eljössz minden meccsemre, támogatsz, de én nem téged...

-Nem, ez nem igazságtalan. Te egyszerűen nélkülem nem vagy jó, de én nélküled abszolút igen.

-Hm... Micsoda statisztikák!! - mondja közeledve hozzám és rálehelt egy-két csókot a nyakamra hátulról.

-Kylian... Legyen már egy kis bűntudatot kérlek! Saraht szereted, nem? Közben pedig itt puszilgatsz! Utálsz, nem igaz? Tanulj már meg egy kicsit viselkedni! Vagy erre is nekem kell megtanítani téged?

-Szóval ha nem lenne ez az egész megállapodás, akár egy szexben is bele mennél? - kérdezi kiváncsian. Erre a kérdésre sosem számítottam, főleg tőle nem.

-Aki kiváncsi az hamar megöregszik!

-Tényleg??

-Jaj Mbappé!! Most én vagyok az istennő vagy Sarah? Utáljuk egymást, én nem fogok veled játszadozni és te se velem, azt amúgy sem engedném. Idióták exével amúgy sem feküdnék le!

Majd elindulok fel a lépcsőkön, ő utánam.

-Te most leidiótáztad Saraht?

-Aha, te nevezheted gyerekeid anyjának, de tudod kincsem, más a véleményünk. Megsértődhetsz rám szivi. De azért ő az idióta mert féltékeny az exére, közben pedig jegyes és az esküvőt tervezi. Ennél idiótább embert?

Bízz Bennem! | Kylian Mbappé [Befejezett]Where stories live. Discover now