XIX.

233 12 6
                                    

-Találkoztál Mbappéval... - kezdi Neymar

-Igen, pár napja is találkoztam vele... Neymar ha nem baj én hazamennék. Már nagyon elfáradtam, egész nap dolgoztam.

-Persze!! Semmi baj. Köszönöm, hogy eljöttél, remélem jól érezted magad.

-Én köszönöm a meghívást. Jól éreztem magam, mégegyszer boldog születésnapot! - ezután szorosan megöleltem, aztán Brunától és egy-két embertől is elbúcsúztam majd végleg elmentem.

Kylian szemszöge

(rövid idővel hamarabb, Kylian & Caroline beszélgetése
az erkélyen)

-

-Neked úgy biztos, hogy jobb lesz? - kérdezem Caroltól, miközben állandóan bámultam. Végig vizsgáltam minden porcikáját.

-Igen. Azt hiszem kész vagyok normális férfiakkal szóba állni. - mondja és ilyenkor már véglegesen elmegy.

Pár perc múlva én is bementem az erkélyről és a kedves szülinaposba ütköztem.

-Mi történt?

-Semmi különös. - válaszolok röviden

-Biztos vagy benne? - kérdi. Ezután elmeséltem neki mindent. - Tesó. Neked mégis mi a franc a bajod? Te még mindig szerelmes vagy belé. - mondja röhögve.

-Nem. Barátnőm van hülye gyerek. - ellenkezek.

-"Barátnőm van". - gúnyol ki - De nehezen fogom fel, hogy igaza van a haveromnak és minden egyes nap az ellenségemre gondolok, aki ezerszer jobb, mint bárki más. - mondja, én pedig csak csodálkozok a hallottakkon. - Na mi az, igazam van?

-Nem. - ilyenkor elmegyek de még utánam kiált.

-Tesó nincs mit hazudnod nekem, én mindent leolvasok az arcodról, legjobb haverod vagyok!!! - és ebben igaza volt.

Caroline szemszöge

Miután elmentem a születésnapi buliról, a lift felé tartottam, de amikor megláttam benne egyedül Kylian Mbappét, szemet forgatva a lépcső felé indultam. Inkább lesétáltam. Lent Kylian várt rám majd felnézett a telefonjából, amikor leérkeztem nagy nehezen a földszintre. Ilyenkorra már levette az öltönyét, ami az egyik kezében volt, a másik kezét sebre dugta.

Kylian szemszöge

Lent megvártam Carolt, majd amikor már hallottam magassarkúja hangját felnéztem. Elkaptam a tekintetét. Hosszasan egymás szemébe néztünk, a szivem már vágyott erre azt hiszem. A színésznő megigazította a haját és a ruháját. Közelebb mentem hozzá és megéreztem parfüme illatát, mélyen bele szippantottam.

-Így csak velem fogsz ugyanabba a pletykákba bekerülni. - mondja

-Szeretek pletykákban szerepelni. Főleg veled. - mondom majd elmosolyodok, ő ezt végignézi.

Kint, a bejáratnál vár minket néhány fotós. Elmegyünk két külön irányba, de utoljára még egyszer összenézünk.

Szeretem őt, de nem akarom.

Caroline szemszöge

Február végéig van időm, úgyhogy elmentem Laurával és Jamessel Kairóba nyaralni egy hétre. Csodálatos volt. Nyugalom volt, nem voltak körülöttem az újságírók, csak néhány paparazzi. Nem olvastam semmilyen otthoni pletykát, úgyhogy tényleg minden jó volt.

Majd miután hazaértem, elkezdtem egy filmet forgatni, ahol mellékszereplő voltam, néhány divatbemutatón és borítókép fotózáson is voltam meg 2 interjún.

Bízz Bennem! | Kylian Mbappé [Befejezett]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora