Kb. még egy hétig ott voltam USA-ban. Nagyon sok nevezetességet megnéztem, és megismerkedtem az amerikai emberekkel. Sok rajongóval találkoztam, őszintén mondva ennyire sokra nem számítottam. Szerintem volt köztük nagy Mbappé szurkolók is, de ez nem számított, nagyon örültem nekik is.
Mostanság egyre több újságcikkekben említenek meg, legyen az brit, amerikai, spanyol vagy esetleg francia. Először is az új film körül forog minden és itt nagyon fontos a premier helyszíne is, a rendezői stáb és a főszereplők is. Az a pár perces interjú, ahol a jövőbeli partneremről kérdeztek eléggé fel lett kapva, másnapra robbantotta az internetet. Olyanokat olvastam, hogy:
Caroline Saint-Claire visszavág? Lehet, hogy igaza van? Majd a férfiak fogják keresni a csodálatos színésznőt!
Mbappe is csak megkereste őt... De milyen jól választott!
Hihetetlen, de ilyen hamar továbblépett a szakításon Párizs régebbi sztárpárosa!
Mbappé exe tovább is lépett a focistán, véleményét videó formájában a cikkben olvashatod!
Kicsit megint túl reagálták. Azt is, hogy egy kosárlabda meccsen voltam a PSG játékosaival és Carloval. Nekem egyébként nagyon tetszett az utazásom, de szerintem az újságíróknak is, hisz minél több, szaftos pletykát írhattak rólam és Kylian Mbappéról.
Február végén haza is mentem, kb. 2-3 hetet lehettem USA-ban. Otthon egyből elintéztem néhány fontos dolgot majd átmentem Lauráékhoz, mivel megkértek rá.
-Sziasztok! - köszöntem miután beléptem a házba
-Caroline!! Gyere beljebb, van egy nagyon jó hírünk! - mondta Laura
-Na mégis mi?
Ezután Laura csak a gyűrűs ujját mutatta fel nekem, amin egy csodálatos gyűrű volt egy különleges ékkővel.
-Jaj, gratulálok!! - mondtam majd a nyakukba ugrottam - James, büszke vagyok rád, erre vártam már évek óta! Laura, te meg elmesélsz mindent!
Majd leültünk a kanapéra.
-Hát először is.. James azt mondta, hogy elvisz egy gyönyörű városba, pakoljak össze kb. 2 éjszakára. Fréjusba vitt, aznap későn értünk oda, el is telt az első éjszaka. Másnap körülnéztünk a városban, meg ilyenek. Délután titkos helyre vitt és kötelezően fehérben kellett lennem. A tengerpartra vitt, de egy nyugisabb részére, ami nem volt tele emberekkel. Gyönyörű volt a naplemente. Nagy kövek közelébe mentünk, szinte teljesen a vízhez, majd lehajolt, elővette a dobozkát és megkérte a kezemet. - mesélte Laura
-Jaj, akkor csodálatos volt!!! Annyira örülök nektek, hogy megtaláltátok egymást, hogy ilyen sokat segítettek egymásnak és... mostmár semmi sem választhat el titeket véglegesen! - mondtam - És tudjátok mikor lesz már az esküvő??
-Pár hét múlva - válaszolt James
-Szeretném ha a tanúm lennél. - mondta mosolyogva Laura
-Hát persze, nagyon szivesen leszek! - mondtam és megöleltem - És gondolom egyedül fogsz bevonulni az oltárhoz...
-Aha... - mondta Laura majd nagyot nyelt
-Laurám! Te vagy a legerősebb nő, akit valaha láttam. A szüleid olyan büszkék lennének rád!! És azok is, oda fentről. Ami megtörtént, az megtörtént. Nehezen, de el is múlt. Magadra is figyelj egy kicist, hisz az élet legszebb dolgai történnek veled!! A legügyesebb nő vagy az én szememben és egy igazi túlélő! Sokat tettél már azért, hogy mindent megérdemelj! Nagyon örülök nektek a legcsodálatosabb éveket kívánom mindkettőtöknek, amíg a halál el nem választ. - mondtam és újra összeöleltem őket.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bízz Bennem! | Kylian Mbappé [Befejezett]
RomanceCaroline Saint-Claire és Kylian Mbappé már fiatal korukban is ismerték egymást. Meg volt egymásról a saját véleményük, ami nem volt túl pozitív. Egy gálának köszönhetően évek múlva újra találkozik a két francia híresség, és egy véletlen csók megvált...