Kylian szemszöge
-Wow. Ez-, ez mi volt?! - kérdezte csodálkozva Ney - Mi történt? - értetlenkedett tovább
-Van nálad víz, vagy ilyesmi? Azt hiszem totál részeg vagyok.
-Persze, hoztam direkt. Láttam, hogy részegen jösz ki, utánad teljesen dühösen Caroline. Kihoztál magaddal egy csávót is. - mondja majd odanyújt egy palack vizet amit szünet nélkül megiszok és elkezdek mesélni.
-Már én sem értem miért tettem amit tettem. De azt hiszem az exével beszélgetett, ami nem tetszett nekem és az ismeretlen csávó meg azzal jött nekem, hogy mit zavar, hogy a "barátnőmmel" van, miközben én az összes nőt megtáncoltatom. Na itt gurult el a gyógyszer, nagyon dühös lettem. Mit képzel magáról? Mit foglalkozik a másik dolgával??!
-Nem lehet, hogy igaza van? És ez ennyire fáj neked? Tesó, téged is pont az zavart, ami az ő dolga. Tehát az, hogy az álbarátnőddel beszélgetett. Caroline nem is az igazi barátnőd, mégis ilyen pontosan figyeled minden mozdulatát. Legalább flörtöltek egymással, hogy jelentsen valamit a felháborodásod?!
-Nem... Inkább olyannak tűnt, mintha rég találkoztak volna és Carolt érdekelte a csávó. - mondom de a csapattársam elneveti magát.
-Szánalmas vagy Kyky. Mondd, mégis mit érzel a színésznő iránt? Felcsesz téged, hogyha más palival beszélget, de te közben meg jól el vagy Sarahval. Alig értelek meg, még én is, pedig én aztán ismerlek. És nem gondolod, hogy ezzel még őt is összezavarod? - mondja miközben maga előtt szorítva fogja a vállamat, mélyen a szemembe nézve.
-Én nem igazán tudom... Azt hiszem egy kicsit féltékeny voltam. Talán mégis...
-Talán és szerintem biztosan vannak más érzéseid az utálaton kívül a francia színésznő iránt. De késő ezeket helyreállítanod. - szól bele Neymar a hangos gondolatmenetembe.
-Pontosan! Hisz olyan közel vagyok Sarahoz... - mondom majd szorosan megölelem a brazil barátomat, ő ezt viszonozva megveregeti a hátamat.
Hálával tartozom neki, amiért most is itt van, pedig totál részeg vagyok és segít helyre tenni a gondolataimat. Vannak amiben különbözünk, de szerintem a testvériségünk mindig egy ponton marad. Vagyis remélem. Sajnos viták köztünk is alakulnak.
Ezután bementünk a bárba és lefújtuk a partit.
Caroline szemszöge
-Napokkal később-
Mbappé szülinapja óta nem beszéltem a francia focistával. Azóta pedig már karácsony is volt. Én Lauráékkal töltöttem a Szentestét másnap pedig a szüleimhez mentem, ahol az egyetlen nagymamám is ott volt. Pár napig voltam ott velük, aztán visszajöttem Párizsba, hisz millió dolgom volt.
Folytattam a forgatást az új, francia filmnél. Pár nap és itt van Sarah esküvője, a menyasszonnyt pedig le kell beszélni az igen kimondásáról...
Ami Mbappé születésnapján történt, teljesen kikészített. Pihenés kellett, Kylian rám is írt többször, de én nem válaszoltam. Amióta van ez az egyezmény, többször is hibázott. Képtelen vagyok ezeket elfelejteni. A születésnapján amit Daniel mondott, az teljesen igaz volt. És azt hiszem most hagyok időt Mbappénak, hogy elgondolkodjon ezen.
Másrészt pedig, a hibázásai kezdi darabokra törni a szívemet. Ezt nem akartam, sosem akartam azt, hogy Mbappé mellett kirázzon a hideg, hogy az érintéseitől gyengének éreztem magam. Hogy amikor mélyen a szemébe nézek egyre pirosabb és pirosabb legyen a szívem. Nem akartam, hogy két felé törjön a szívem, amikor azt látom, hogy Kylian élete szerelmével nagy mosollyal táncoljon. De az egyezmény miatt van ez, és az is, hogy szerelmes lettem belé.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Bízz Bennem! | Kylian Mbappé [Befejezett]
Любовные романыCaroline Saint-Claire és Kylian Mbappé már fiatal korukban is ismerték egymást. Meg volt egymásról a saját véleményük, ami nem volt túl pozitív. Egy gálának köszönhetően évek múlva újra találkozik a két francia híresség, és egy véletlen csók megvált...