XV.

262 12 6
                                    

-2 nappal később-

Még nincs vége az évnek! Ma van Sarah és Juan esküvője. Amit kivétlesesen nem csak a megházasulandó pár vár, hanem Kylian Mbappé is. Voltak napok amikor sosem vártam ennek a napnak az eljövetelét, sosem akartam, hogy a Kyliannel együtt töltött időnknek vége legyen. De ma, ma annyiban várom, hogy ezt az egészet minél hamarabb letudjam, munka után elmenjek az esküvőre és véglegesen kipipáljam a mai napot. És véglegesen elfelejtsem Mbappét, muszáj visszaállnom a régi kerékvágásba. Ha pedig igent mond Sarah már nem is érdekel, legyen boldog. Mindenki megérdemli.

Úgyhogy elmentem az egyik filmnek az utolsó részleteit leforgatni, majd elvállaltam egy mellékszereplői szerepet. Párizsba utazott a londoni unokatesóm, szóval munka után vele ebédeltem, és röviden bemutattam neki Párizst.

Délután pedig 3 óra környékén elkezdtem az esküvőre készülődni.


^

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

^

Ezt a ruhát választottam

A ruha mellé egy sötétebb, barnás színű matt rúzst és tusvonalat húztam. A hajamat a természetes göndör szépségében hagytam és bézs színű borítéktáskát fogtam a kezemben. Ékszereim arany színűek voltak.

Ilyenkor nem illik fehérben lenni másnak, csak a menyasszonynak. Ez a menyasszony nagy napja minden nő egy meseszép, álomszerű esküvőre vágyik. Az összes nő gyönyörű a világon, de esküvői ruhában még szebbek!

Az esküvőre elhoztam magammal Laurát is, hisz nagyon szeretett volna jönni. Laura értem jött a házamhoz, majd felvett és indultunk Mbappéhoz. Kopogás nélkül nyitottunk be az ajtón, ahol két férfi állt nekünk háttal.

Miután hallották, hogy valaki benyitott az ajtón egyszerre hátrafordultak, miközben Neymar az öltönyét gombolta be, Mbappé pedig az ujját fogta. Olyan jóképűek voltak.. majdnem leesett az állam!!


-A kopogást nem ismerik hölgyeim? - kérdezte Kylian

-Azta fiúk odatettétek magatokat! - dicsérte meg őket Laura.

Nem is mondtam, Laura egy nagyon halvány kék színű hosszú ujjú csipkés ruhát viselt. A haja kivasalva volt, tusvonala szintén kék színű volt, és a magassarkúja is, szájára csillogós szájfényt kent.

-Köszönjük szépen! -mondta büszkén Neymar

-Ney hogy-hogy te is jössz? Mármint, egyedül? Azt hittem, hogy a barátnőddel fogsz menni... - kérdeztem meglepődve, nem volt mellette Bruna, szakításról pedig nem hallottam..

Bízz Bennem! | Kylian Mbappé [Befejezett]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang