VI.

304 13 4
                                    

Másnap Kyliannel egy ágyban keltem. Egy kicsit megijedtem de aztán realizáltam, hogy én engedtem be az ágyamba a focistát. Mbappé már fent volt, telefonozott. Majd meglátta, hogy én is felkeltem és rám mosolyogott.

-Jó reggelt!! Első célunk kipipálva, mostmár mindenki azt hiszi, hogy együtt vagyunk!! - mondja Kylian Mbappé

-Nagyon jó. Akkor meg id osztok Sarahval egy hírt. - amint ezt megtettem bele olvastam a cikkekbe.

Amint olvastam a sorokat, hogy milyen aranyosak vagyunk... És amint elkezdtem olvasni a kommenteket, hogy "végre lecserélte Kylian Saraht" elkezdett remegni a kezem. Megijedtem aztán már mélyen vettem a levegőket és arra is visszaemlékeztem, hogy Mbappé apuka mit mondott Sarahról. Előtört belőlem a feladom érzés és a rémület... De épp most?? Berohantam a fürdőbe, a focista nyilván nem értette a hirtelen kirohanásomat.

-Carol... Mi a baj? - kérdezi a fürdőszoba ajtajának másik oldaláról, nem engedtem be.

-Kylian szerintem én ezt nem fogom tudni tovább csinálni.. Én nem tudok egy olyan embernek az álbarátnője lenni, akit utálok. - ilyenkor kezdtem kiakadni, de Kylian higgadtan kezelte

-Oké, nyugodj meg. Még tegnap este azt mondtad, hogy a történtek után még segítesz is nekem. - mondta, ajtón keresztül éreztem a fejét a túl oldalról

-Nem tudom...

-De tudod! Ezt már nem tudjuk visszacsinálni! És én nem is akarom!!

-Jó de én nem te vagyok!! - mondom

-Te tudod ki vagy? - kérdezte majd kinyitottam az ajtót és Mbappé előttem állt egy boxerben - Te Franciaország legjobb színésznője vagy. - mondta miután felemelte az államat. - Neked ez könnyedén kell, hogy menjen.

-De nem veled és nem egy ilyen szituációban! - mondtam majd hisztérikusan beültem a kádba.

-Mégis pontosan mi a baj Carol? - kérdezte miközben leült mellém a földre.

Nem akartam elmondani neki, hogy reménytelen visszaszereznie Saraht. Apukája nem akarja. Sarah meg Juant szereti igazán, miután igent mondott a lánykérésre. És bonyolult lesz nekünk ezt folytatni szerelmesekként főleg úgy, hogy utáljuk egymást. Mivan ha majd később nem fogják elhinni, hogy mi tényleg együtt vagyunk? A legfontosabb pedig... Mivan ha majd elkezdek olyan érzéseket érezni iránta amit egyáltalán nem akarok??

-Mindegy. Végig csináljuk. Hamár bele mentem. - mondtam kicsit még magamat is bátorítva, majd felálltam, kiléptem a kádból. - Mióta vagy ennyire hű egy nőhöz? - kérdeztem - Elfordulnál légyszi?

-Ja, okés. Nem értem a kérdésed, miért gondolod, hogy nem voltam hűséges egyetlen nőhöz sem? - kérdezi én pedig felvettem az egyik melegítő szettjét.

-Ezt komolyan kérdezed? Te sosem voltál hűséges egy nőhöz sem. És alig hiszem el, hogy ennyire szeretsz egy ilyen nőt, mint Saraht.

-Mi a bajod Sarahval? - kérdi felemelt hanggal

-Hó... nyugi van! Elég nagy baj van vele, de hamár ennyire véded, nem is folytatom.

-Azért védem, mert amennyi időm volt őt megismerni, annyi elegendő is volt, hogy rájöjjek, hogy mennyire szeretem. Sőt csodálom őt. Nekem ő egy nagyon különleges személy.

Egy hete vagyunk így együtt, de tényleg nagyon nagy meglepetés ez a férfi. De sajnos Sarah nem érdemli meg őt. Kylian nagyon szereti őt, ami igazán szép, de Sarah egy nagyon nagy picsa. És biztosan magasról leszarná, ha ezeket hallaná Mbappétól, egy amolyan kötelező dolognak venné szerintem.

Ezután lementünk reggelizni. Croissant volt Mbappénál, úgyhogy az volt a reggeli. Nézve a fotókon, hogy tegnap mennyire boldogok voltunk szinte hihetetlen, hogy közben ez a szerelem nem valódi.

-Köszönöm, hogy itt aludhattam és reggelizhettem - mondtam majd elindultam kifelé

-Bármikor, elvigyelek? - kérdezte

-Nem kell köszönöm. - mondtam majd halványan elmosolyodtam

Nagyon rég voltam szerelmes. Talán utoljára 18 évesen, azóta inkább a munkámra koncentrálok. Nagyon meglepett Mbappé. Kb. 4 év alatt nagyon megváltozott. Olyan szépen beszélt Sarahról, közben pedig annó játszadozott a lányokkal.

Aznap emaileket írtam és dolgoztam egészen délig. Ebédelni egy étterembe mentem Laurával és James-vel.

Mbappé szemszöge

Nem gondoltam volna, hogy Carol hirtelen ennyire meg akar majd engem védeni a bajtól... Ő úgy gondolja, hogy Sarah nem lenne jó mellém... És nem értem, hogy ő ezzel miért foglalkozik. Szerintem lassan és nehezen kezdi feldolgozni, hogy én már nem az a Kylian vagyok akivel annó megismerkedett. Tudom, hogy valamit magában tart, nem mond el nekem. És ez nagyon idegesít. Tudom, hogy szokatlan neki ez a helyzet, de nem hittem volna, hogy ennyire nehéz lesz neki.

Caroline szemszöge

-Pár nappal később-

Már napok óta nem beszélgetek Mbappéval. Amikor utoljára voltam nála, akkor talán egy kicsit összezavartam szegényt.

Meséltem már, hogy egy nagyon híres francia filmnél én vagyok az egyik főszereplő, aminek borzasztóan örülök. Egy nap épp forgatáson voltam ennél a filmnél. A csók jelenetet vettük fel, amikor Kylian Mbappé csendesen belépett a stúdióba. Hogy enegedték be?? Láttam, hogy itt van, de nem foglalkoztam vele, hisz épp dolgoztam. Leforgattuk a csók jelenetet és mára már végeztünk is. Ő pedig végignézte ezt. Majd megvárta, hogy mindenki elmenjen, és aztán odajött hozzám.

-Na és akkor előző jelenet törlése, vegyük újra, azonban egy másik színésszel. Az eredeti béna volt, képtelen a szerepére! - mondta hülyéskedve, odalépett, lehajolt hozzám és majdnem megcsókolt amikor elléptem.

-A-a! Biztos, hogy nem. Még viccből sem! Feleslegesen nincs csók! - mondom miközben előtte a mutató ujjamat balra-jobbra döntöttem. Kylian megforgatta a szemét.

-Pedig vicces lett volna! Amúgy csak bocsánatot szerettem volna kérni a hétfői szituáció miatt...

-Egy csókkal? - kérdeztem nevetve

-Aha

-Azzal még a lábamról sem tudsz levenni drágám!

-Mégis téged mivel lehet?? Úgy őszintén, eléggé bonyolult nő vagy..

-Mégsem én akarok összejönni az exemmel! Igazából egy doboz csoki, vagy egy szál rózsa is elég lett volna, de mindegy... - mondtam, majd megütögettem a mellkasát és elmentem mellette, ő pedig utánam jött.

Aztán pizzát vacsoráztunk és elköszöntünk, ugyanis másnap Mbappé már kora reggel futkározni fog, le kell feküdnie. Lassan Bajnokok Ligája selejtező meccse lesz, ami nagyon fontos neki.

----------

Sziasztok! Itt is lenne a hatodik rész. Lehet, egy kicsit későre érkezett, de nem volt most úgy időm írni. Sajnos a PSG a Bayern ellen veszített, de még van egy meccs hátra, hátha jobbak leszünk! Remelém tetszik nektek és ha igen, kérlek értékeljétek! Köszönöm! ♡-

Allez Paris!

Bízz Bennem! | Kylian Mbappé [Befejezett]Место, где живут истории. Откройте их для себя