Már csak egy hét volt az évből. Változásra vágytam. A házamat kitakarítottam, újra rendeztem. Új külsőt varázsoltam magamnak és felejteni is akartam, úgyhogy ahol eddig bármilyen online felületen követtem Mbappét, mindenhol kikövettem. Felkészültem az újévre, amit a változásnak szenteltem. Mindent máshogy akartam csinálni, mint eddig.
Mostmár a hírek itt, Párizsban egészen Mbappéra és az új botrányára koncentrál. Minden Mbappéról és régebbi exéről, mostmár új barátnőjéről szól. Napvilágra került egy videó, ahol Mbappé a testőreivel épp Párizs utcáit szeli, és megkérdezik tőle, hogy "Akkor most mi a helyzet Mbappe és Caroline között?" ő pedig csak annyit mond, hogy "vége van", majd tovább sétál és nem kívánja folytatni a beszélgetést.
Engem is sokszor megkörnyékeztek az újságírók munkába menet. Egy idő után nagyon idegesítőek voltak az állandó kérdéseivel, de én nem válaszoltam. Ha válaszolnék, akkor visszakérdeznének és ilyenkor elkap a hév, hogy tovább beszélgessek az újságíróval. Az meg nem kell.
Az év utolsó napja volt, amikor is Nina, James testvére eljött Spanyolországból Párizsba, hogy együtt ünnepeljük az újévet. Nálam szállt meg vendégként. James és Laura együtt töltötték az újévet, én Ninával mentem egy kedvenc helyünkre ünnepelni.
Szépen kicsíptük magunkat az estére és elindultunk. Taxival mentünk, hisz messze volt a bár. Útközben kiöntöttem a szívemet Ninának. Elmondtam az egész megállapodást Kyliannel és, hogy őrülten szerelmes vagyok a labdarúgóba. Vagyis inkább már csak voltam.
Amint beléptünk a bárba egy vodka shottal kezdtük az estét. Aztán következett Nina kedvenc dala.
Ninán alig látszik meg, hogy francia. Miután megszületett Spanyolországban egy nyaralás során, a szüleivel visszajöttek Párizsba. Kb. 7 éves koráig itt voltak, majd visszamentek Spanyolországba, James pedig itt folytatta tanulmányait és a nagybácsikájával élt gimis koráig. Nina pedig élete nagy részét Spanyolországban töltötte. Sőt, olyan mintha vérbeli latin lenne, Latin-Amerikából származna.
Óriási táncokat nyom a csajos, néha én is nagyokat tudok nézni. Elég sokáig táncoltunk, nagyon jól éreztük magunkat. Nina még mindig táncolt a táncparketten, én pedig a pultnál voltam és épp egy Martini koktélt fogtam amikor megláttam Mbappét. Ilyenkor jött oda hozzám Nina.
-Mit nézel annyira, hm? - kérdi miután ugyanabba az irányba néz mint én
-Hát nem látod? Ott van! Ott van Kylian!! - mondom, ő még mindig értetlenül néz rám
-Tudom, hogy hogyan néz ki Mbappé, de én itt egy Kylian Mbappét sem látok. Csak képzelődsz szivem! - mondja majd lehunyom pár percre a szememet, egy kicsit megdörzsölöm és újra ugyanabba az irányba nézek.
Tényleg nem volt ott. És tényleg csak képzelődtem. Egy fekete ingben láttam Kyliant, de miután újra odanéztem és körül is néztem, nem láttam. Nem láttam Mbappét. Nina meglátta csalódottságomat miután rájöttem, hogy tényleg nincs a bárban a focista.
-Jaj sziveem! Nyugi, ne aggódj emiatt. Most indul be az a fázis, amikor kezded elfelejteni, ezek még csak az előző fázisnak a mellékhatásai. Ne foglalkozz ezekkel, amúgy is egy kicsit az alkohol is besegített ebbe a képzeletbe. Hidd el, te sokkal jobbat érdemelsz. Olyat, aki még ha az elején is utál, még idő előtt rájön, hogy mit veszítene. Nem szabad könnyet ejtened egy egyszerű focista miatt. Én miattam lehet ejteni, de Kylian Mbappé miatt nem. - mondja bátorítóan majd megölel szorosan.
Egy kicsit jobb lett a kedvem ezután. Pár perc múlva egy elegánsan öltözött francia férfi húzódik mellém a székével.
-Bonsoir mesdames! - kezdi mosolyogva, viszkis üvegébe bele kortyolva. Ezt látva én is elmosolyodom.
-Na én megyek, jó szórakozást! - mondja Nina majd elmegy, én pedig egy köszönömöt tátogok.
Ezután órákig a jól öltözött francia férfival beszélgettem, több alkoholos ital mellett. Mentünk táncolni is, jól éreztem magam vele. A nevére nem emlékszem, sok férfival táncoltam aznap este, viszont ezzel az elsővel töltöttem a legtöbb időt.
Majd hajnal előtt nagy nehezen megkerestem Ninat és kimentünk megnézni a tüzijátékot. Elmentünk egészen az Eiffel-toronyig is.
Másnap azt hiszem visszavágtam Mbappénak. Hisz újévkor a hírcikkek velem voltak tele itt, Párizsban. Többféle videók kerültek fel, az este azon pillanatairól, amikor többféle férfival is eltáncolgatok. Ilyeneket olvastam:
Caroline visszavágott: 5 videó, 5 tánc, 5 különböző férfival.
Tényleg külön utakon folytatja Párizs volt kedvenc sztárpárosa? Itt a bizonyíték!
Videón mutatja be tánctudását Kylian Mbappé gyönyörű exe, Caroline Saint-Claire.
Vele szakított a híres focista, a francia színésznő sem várakozott, 5 különböző férfival ünnepelte az új évet.
Micsoda baklövés! Mindannyian irigykedünk milyen lenyűgöző nővel szakított Mbappé.
Újév után pár nappal később még mindig forgattam a híres francia filmnek a részleteit. Azért annyira híres ez a film, mert egy népszerű, amerikai rendező készíti, óriási kitartással.
A film premierjére egy pénteki napon került sor. Egy világos kék, rövid, selyem, pántos ruhát vettem fel az eseményre. Hozzá egy világos kék magassarkút és egy vállpántos táskát. A sminket nem vittem túlzásba, a hajamat copfba fogtam fel. Egyedül mentem végig a vörös szőnyegen, közben fotóztak és kérdeztek, több mindenről. A volt kapcsolatomról kérdeztek, amire röviden csak egy "szakítottunk" válasszal feleltem. Útközben több színésszel és színésznővel találkoztam, akikkel leálltam pár szót váltani.
A premier gördülékeny volt, beszédet mondtam, vacsoráztunk és megnéztük az elejétől az egész filmet. Mikor elhagytam a premier termét, hiányoltam Mbappé belépőjét. Egyedül mentem az autóig, majd beszálltam és haza mentem.
-Pár nappal később-
Kaptam egy levelet Amerikából. Egy híres Los Angeles-i filmstúdió küldte a levelet, azzal az ajánlattal, hogy rendeznek egy filmet Ausztráliában, ahol főszereplőként dolgoznék. Nagyon megörültem ennek a levélnek, és izgatottan el is fogadtam. E-mailben megírtam a beleegyezésemet, majd átmentem Laurához. Mindent elmeséltem neki.
Kb. egy hónapig leszek Ausztráliában, biztosítanak nekem mindent, szóval jó élet lesz. Laura nagyon örült nekem. Leginkább azért, mert már egy jó ideje csak dolgozok, nem mozdulok ki, és így egyre unalmasabb az életem. Majd hazamentem és izgatottan elkezdtem pakolni a kisebb kiruccanásomra.
-----
Sziasztok! Itt is lenne a 16. rész. Remélem tetszik! Sajnálom, hogy egy kicsit később hoztam ezt a részt, de nem volt túl sok időm írni az elmúlt napokban. A könyv két kategóriában van harmadik helyezeten. Ha tetszik egy értékeléssel jelezd vissza nekem. Köszönöm! Szép Péntek estét mindenkinek!
KAMU SEDANG MEMBACA
Bízz Bennem! | Kylian Mbappé [Befejezett]
RomansaCaroline Saint-Claire és Kylian Mbappé már fiatal korukban is ismerték egymást. Meg volt egymásról a saját véleményük, ami nem volt túl pozitív. Egy gálának köszönhetően évek múlva újra találkozik a két francia híresség, és egy véletlen csók megvált...