Ez volt január utolsó napján. Utána nem volt sok dolgom. Februárig nem volt filmem, és elvállalni csak hónapokkal későbbi filmeket vállaltam el. Inkább pihentem, egyszer voltam divatbemutatón és sok időt a barátnőmmel töltöttem.
Február első napján kaptam egy meghívót, Neymar meghívott a születésnapi bulijába. Meg volt adva a pontos cím, dress kód meg ilyenek. A szülinap egy nagyon magas épület tetején lesz, mellette a tetőtérrel és medencével, amit nem hiszem, hogy sokan fognak használni. A dress kód piros volt, abban kellett lenni. A születésnapi partiig forgattam meg voltam borítókép fotózáson is.
Ezt az overált választottam ^
Piros rúzzsal, magassarkúval, borítéktáskával, blézerrel és apró fekete tusvonallal vettem fel ezt a ruhát az estére. Nem terveztem inni, de mivel Neymar születésnapja, ünneplésként biztos fogunk valamit inni, úgyhogy sofőrrel vitettem el magamat a helyszínre.
Ahogy beléptem rögtön eligazítottak, hogy merre van a lift és, hogy a legfelső emeleten melyik ajtón kell bemennem.
Üres liftbe léptem be, majdnem elindultam, amikor az utolsó pillanatban Kylian kezét láttam meg, ahogy az ajtóhoz teszi, az pedig nem zárul be. A barátnőjével jött, akinek azonnal elhalványult a mosoly az arcáról, amint meglátott. Aztán sajnáltatva nézett rám. Mbappéval mély szemkontaktust vettem fel, majd bezárult a lift. Mindketten végigmértük egymást. A focista piros zakót és nadrágot viselt, fekete ing volt a zakó alatt, aminek a felső néhány gombja ki volt gombolva. Jól nézett ki. Sarah a barátja arcát maga felé irányította, erre elmosolyodott Kylian és hosszan megcsókolta a PSG játékosát. Én ezután elnéztem egy másik irányba, majd elkezdtem telefonozni.
Amint kikerültem a liftből, kaptam egy hívást a Los Angeles-i filmstúdiótól, akikkel Ausztráliában forgattunk egy filmet. Hamarosan premier lesz Los Angelesben, szóval a szülinap után pár nappal később oda fogok menni.
Előttem ment be a nagy szerelmes pár, úgyhogy biztos kicsit elterelték a figyelmet. Aztán én mentem be, ugyanis akkor lett vége a telefonhívásnak. Miután bementem, Bruna jött egyből hozzám, a szülinapos még a barátjával beszélgetett.
-Szia Caroline!!! Rég találkoztunk! - kezdte a brazíl influenszer
-Szia Bruna! Igen, igen sok dolgom volt az elmúlt egy hónapban..
-Láttam! Nagyon de nagyon büszke vagyok rád és már borzasztóan várom a filmet!! - mondta majd folytatta - És hogy vagy? Hallottam, hogy mi történt... köztetek.. Borzasztóan sajnálom!
-Ó, nem történt semmi, túl vagyok rajta. Neymar esetleg mesélt erről bővebben? - kérdeztem
-Igen.. tudok mindenről. Pedig én annyira elhittem.. mert olyan aranyosak voltatok! És amikor megtudtam egy világ állt meg bennem - mondta csalódottan - De most komolyan kérdezem, érzel iránta még valamit? - kérdezte én pedig bólogattam - Nincs ezzel semmi baj, majd csak megváltoznak az érzelmeid. És tudod miért? Mert szembe kell nézned a valósággal. Kylian meg majd rájön mit veszített. - mondta biztatóan és rám mosolygott.
-Igen, tudom. Csak tudod az a durva, hogy én gimis koromban is és a megállapodásunk elején is utáltam őt.. - mondtam majd még pár percig elbeszélgettünk, utána meg odajött hozzánk Neymar - Boldog Születésnapot Neymar! - mondtam
-Köszönöm szépen Caroline! - mondta a brazíl focista és szorosan megölelt
Bruna invitált a pulthoz, hogy igyunk valamit de kihagytam és utána már Messi feleségével beszélgettem. Nagyon sok mindenki volt ott. Neymar közeli barátjai és csapattársai és a sok focista-feleségek. Sok mindenkivel beszélgettem, táncoltam is, majd egy pohár pezsgővel együtt megünnepeltük Neymart.
A szülinapos ilyenkor fújta el a gyertyákat a többféle tortákon.
Közben villogtak ezerrel a kamerák, sok fotók készültek. Én most tartottam magam, egész este csak azt az egy üveg pezsgőt ittam, mint alkoholos italt.Majd egy jó hosszú idő után kimentem az erkélyre egy kis friss levegőt szívni. Hideg volt, de a vállamon volt a piros blézer.
A korláthoz támaszkodva összekulcsoltam az ujjaimat. Majd hangot hallottam az ajtó irányából és automatikusan odafordultam. Nem biztos, hogy oda kellett volna fordulnom, Kylian Mbappé jött ki.
-Sarah? - kérdeztem
-Mosdóban van - válaszolt Mbappé én meg egyet bólintottam.
Majd elnéztem és szemből megcsapott a februári szél. Még a hajamat is elérte. Majd arra az oldalomra jött Kylian, amerre néztem. Én teljesen komolyan néztem a semmibe, ő engem nézett.
-Mondtam, hogy nem menekülsz tőlem, Carol. - kezd bele
-Én pedig mondtam, hogy ne szólíts így.
-Miért? A Line jobb lenne? - kérdezi, ezt hallva nagyon dühös lettem, közelebb léptem hozzá és elé helyeztem a mutató ujjamat.
-Ezt azonnal fejezd be. Sose felejtsd el mit tettem érted. Ezt vésd az eszedbe!
-Mert jobb lenne, ha kikerülne azok a fotók a csókról...? - kérdi
-Felőlem akár most is kikerülhet. Engem nem zavarna, de talán Saraht igen...
-Miért érzem úgy, hogy féltékeny vagy?
-Miért érzem úgy, hogy mindig megtalálod a módját annak, hogy találkozhass és beszélhess velem? Sosem lehet egy nyugodt estém nélküled? - kérdezem egy kicsit már talán nyugodtabban
-Tudod én próbállak elfelejteni...
-Nem, már nem érdekel. Próbálj is elfelejteni. Úgy jobb lesz mindkettőnknek. - mondom majd próbálok elmenni, de ő ráteszi a kezét a korláton lévő kezemre, és közelebb jön hozzám.
-Neked úgy biztos, hogy jobb lesz?
-Igen. Azt hiszem kész vagyok normális férfiakkal szóba állni. - mondom és ilyenkor már véglegesen elmentem.
Bent leültem egy fotelre és átgondoltam a történteket.
-Mi volt oda kint? - kérdezte Bruna aki szintén leült
-Feltűnő volt? - kérdeztem
-Neem nyugi egy-két ember vette észre, hogy kint vagytok, együtt, ilyen közel.. szóval? Mi történt pontosan? - tette fel újra a kérdést.
-Nem tudom - mondtam majd lassan lehunytam a szememet és az arcomat a kezembe temettem.
-------
Sziasztok! Itt is lenne a 18. rész, remélem tetszik. Újra nagyon sajnálom, hogy ilyen sokára tettem ki, az indok ugyanaz. :/ Remélem tetszik nektek és ha igen értékeljétek ezt részt is. Köszönöm!! Jó olvasást kívánok! ♥︎
CZYTASZ
Bízz Bennem! | Kylian Mbappé [Befejezett]
RomansCaroline Saint-Claire és Kylian Mbappé már fiatal korukban is ismerték egymást. Meg volt egymásról a saját véleményük, ami nem volt túl pozitív. Egy gálának köszönhetően évek múlva újra találkozik a két francia híresség, és egy véletlen csók megvált...