Először nem tudom milyen díjat osztottak ki, de valami fiatal futball játékos kapta, úgyhogy csak tippelni tudom, hogy ezt a legtehetségesebb fiatal focista kapja. Aztán következett egy újabb díj, amit lusta voltam megjegyezni, szóval csak annyit mondhatok, hogy szerintem az egy felesleges díj volt. A következő díjat a legjobb hálóőr kapta.
Végül jött az én pillanatom, vagyis inkább a nyertesé, ugyanis én nekem csak a nevét kell felolvasnom. Miközben megmarkoltam a ruhámat, hogy míg felmegyek a lépcsőkön el ne essek, néhány karrierem során elért sikereimet mesélték. Amint felértem, kaptam egy borítékot amiben volt a bizonyos női focista neve, aki az Aranylabda nyertese lesz. Miután a mikrofonhoz értem a következőket mondtam:
-És az idei év női Aranylabda nyertese... Nina Delon!! - mondtam boldogan majd megfordítottam a lapot amit utána már mindenki látott (vagyis a nevet).
Nina egy csodálatos fehér, hosszú és pántos ruhában volt. Gyönyörű szőke haja ki volt vasalva és csodálatosan nézett ki kék szemeivel. Majd amikor megjött, először szorosan megöleltük egymást, gratuláltam és visszamentem a helyemre. Nina hosszas köszönetet mondott, beszélt, hogy nőként nem egyszerű helyzetben van ebben a sportágban és még egy számára összeállított videót is megnéztünk. Majdnem elsírta magát a női Aranylabda nyertes, de még pár könnyel tudta tartani magát.
Aztán átadták a díjat a legjobb foci csapatnak, meg még néhány díjat azt hiszem kiosztottak.
Végül jött a lényeges dolog, következett az Aranylabda. Balra mellettem három esélyes focista volt, hát bárkinek adtam volna csak nem Mbappénak. Na de ezért ne menjek lottózni, ugyanis Kylian Mbappé nyerte az Aranylabdát. A focista nagy büszkeséggel és óriási egóval ment fel a színpadra, kapott is eléggé nagy tapsot.
Közben én egyszer rápillantottam Neymarra és Messire. Nagyon boldogak voltak Kylian miatt, meg kell, hogy mondjam Neymar nagyon hűségesen kísérte végig Kyliant ezen az úton és lássanak csodát, a végeredmény önmagáért beszél. Ezt is csak azért tudom, mert annó, amikor Neymar ideigazolt, tele volt ezekkel a hírek és az is nagy dolog volt, hogy a város csapata mi mindent ért el a Francia Bajnokságon belül és nyilván a két legjobb focistáról, Neymarról és Mbappéról is szó volt.
Hosszasan néztem a két PSG focistát és közben Neymar egyszer felém is nézett. Végigmért, én elmosolyodtam és elnéztem egy másik irányba. Laura tud én és Kylian kapcsolatáról. Tudja, hogy mennyire utálom, nem bírok a közelében lenni 2 percig sem. El is mondtam neki a ceremónia után szóról szóra, hogy mit beszélgettünk és amikor az elején bejelentettem neki, hogy Kylian mellé ültettek, azt mondta, "csoda, hogy nem öltétek meg egymást". Szerintem is nagy csoda. Tényleg nem bírom Kyliant.
Ezután jött csak a bonyodalom. Egy kedvenc bárba elmentünk megünnepelni Ninát. Percekkel később Kylian Mbappé és csapata is megérkezett.
-De jó, egy perc nyugtom sem lehet mostmár Mbappé nélkül azt hiszem. Kellett nekem vele találkoznom.. Eddig minden jó volt nélküle.
-Akkor ne menjünk oda hozzá... - mondta célozva Laura barátnőm
-Biztos, hogy nem megyünk oda. Ne is tudja meg, hogy én is itt vagyok! - mondtam és elvettem a kért koktélomat és megittam.
Percekkel később már egyedül ültem, két shotot ittam, amikor megérkezett mellém Mbappé.
-Azta! Nagyon örülhetsz, hogy én nyertem az Aranylabdát! - kezdett bele erre egy hamis mosolyt ajándékoztam
-Inkább annak örülök, hogy újra megkaptam azt a lehetőséget, hogy bearanyozd az életem apró perceit... Mit akarsz? - kérdeztem, ilyenkor már egy kicsit részeg voltam
-Még nem sikerült felidegesítened. - jelentette ki
-Arra nem elég a jelenlétem kedvesem? - kérdeztem miközben fogtam az újabb koktélt a kezemben, ő székestül közel húzott magához - Ó, wow így próbálod elcsábítani a lányokat? Ez az új taktikád? Így nem fogod tudni visszavonni magadra az exed, Sarah figyelmét... - mondtam majd a két ajkamon végig húzta a hüvelykujját, én megfogtam a karját, megszorítottam.
-Na mivan? Végül én idegesítelek fel Carol? - kérdi
-Nem, csak a mocskos kezed elrontja a rúzsomat. Azért hálás lennék, ha megmaradna a rúzsom, hogy még néhány férfi bőrén meghagyjam. - mondtam és egy kacsintással kísértem.
-Honnan tudsz te Sarahról? - kérdi majd elvette tőlem a koktélomat és beleivott.
-Jaj tudod Kylian... Nők között könnyen terjednek a pletykák... Rólad már mást is hallottam és azt nem én terjesztettem- majd egy büszke mosolyra húztam a számat
-Mint például? - kiváncsiskodott
-Már nem emlékszem rá... Szerinted kedvem van ilyen lényegtelen dolgokat megjegyezni? Na de én most megyek... Remélem soha többet nem találkozunk - búcsúzkodtam mosolyogva
És aznap este már nem is tudom, hogy hány alkoholos italt fogyasztottam, de egy biztos. Már egyáltalán nem voltam magamnál. Laurával többet nem találkoztam, annyira Ninával sem. Csodák csodájára Mbappéval töltöttem az egész estét. Igen, elég nagy őrültség, az biztos, de mind a ketten totál részegek voltunk. Táncoltunk, nagyon a carpe diem életet éltük aznap este.
-Már haza kéne menni, későre jár... - szólalt meg a focista miközben a derekamon volt a keze és lekerült róla valahogy a zakója
-Igen nagyon fáradt vagyok - mondtam. Persze Caroline, hisz ittál kislány!
-Haza viszlek - mondta udvariasan Kylian
-Köszönöm. Várj, hisz ittál, nem vezethetsz te hülye!!
-Akkor majd fogunk egy taxit vagy mit tudom én - mondta majd elindultunk.
Ahogy kiértünk az ajtón, megcsapott az őszi szél. Szószerint reszkettem, annyira fáztam. Persze, mert Caroline ősszel is ujjatlan ruhát vesz fel! Valahogy visszakerült Kylianhoz az öltönye és most az egyszer nagyon udvarias volt. Odajött, a vállamra tette az öltönyét, én lassan megfordultam és mélyen a szemébe néztem. Közel kerültem hozzá, pár centivel volt magasabb. Mosolyogva megfogta az államat, lehajolt hozzám és hosszasan megcsókolt. Jól csókol, de többször biztos, hogy nem próbálom ki!
Majd kiderült, hogy Kylian valamit bent hagyott, amiért visszament. Még mindig nem voltam magamnál, de végre jól döntöttem. Gyorsan fogtam egy taxit és hazamentem.
Ez a csók örökre megváltoztatott mindent. Szerencsére újságíró nem látott minket, de így is fenekestül felfordult az életem. És ezt mind Kylian Mbappénak köszönömhetem.
--------------
Sziasztok! Itt is lenne a második rész. Remélem tetszik! Azt hiszem bele is csaptam az eseménydús részek közepébe. Megköszönöm, ha egy értékeléssel visszajelzel nekem és ha megírod kommenteben a véleményed eddig a könyvről. ♡
ESTÁS LEYENDO
Bízz Bennem! | Kylian Mbappé [Befejezett]
RomanceCaroline Saint-Claire és Kylian Mbappé már fiatal korukban is ismerték egymást. Meg volt egymásról a saját véleményük, ami nem volt túl pozitív. Egy gálának köszönhetően évek múlva újra találkozik a két francia híresség, és egy véletlen csók megvált...