Kb. egy hónap telt el amióta bejelentette Laura, hogy várandós. Kiderült, hogy ikrei lesznek, méghozzá egy kisfiú és egy kislány. A nevüket elkezdték tervezni, nagyon sok ötlet van.
És a legnagyobb dolog, amire mindeki számíthatott... Neymar megkérte Bruna kezét, aki pedig igent mondott. Nyilván. Egy ilyen férfinak ki nem mondana igent?
Lassan augusztus, és olyan sok minden történik ezen a nyáron... csak nem velem. Mbappé elkezdett edzeni ugyanis hamarosan elmennek, hogy elő-szezont játszanak pár meccs erejéig. Én most egy új filmet forgatok, és majd meg fogom látogatni Ninát, míg Kylian oda van a csapattal.
Laurával szoktam még menni nyaralni, de mivel ő most terhes nem akarok kockáztatni.
Az esküvő természetesen Brazíliában lesz és minket is elhívtak. Nagy esküvőt terveznek rendezni. Neymar elhívta a közeli csapattársait és más egyéb focistát aki még közel áll hozzá. Legyen köztük olyan akivel a brazíl mezet viselve játszik egy csapatban vagy olyan akivel régebben játszott egy klubban. Szóval.. többet leszek Brazíliában az elmúlt hónapokban mint bárhol máshol. Elképesztő.
Az esküvő a következő hónapban lesz, addig Kylian elutazott Marokkóba, meglátogatni az egyik legjobb barátját. Amióta Hakimi a csapattársa és nagyon közeli barátja, mindig így tesz minden nyáron. Én Laurával vagyok sokat, ugyanis James most egy nagyon nagy projekten dolgozik a céggel. Bár Lau elmondása szerint nincs szüksége segítségre, még csak pár hónapos.
-Na és tudod mi lesz a babáid neve? -kérdezem Laurától miközben kávézok a fotelben ülve.
-A fiúnak C betűvel fog kezdődni, mint a te neved. A lánynak pedig N betűvel mint Nina neve. Szóval a kisfiú Christophe Delon, a lány neve pedig Nanette Delon. - válaszolja miközben teát ivott. Ő nem ihat kávét.
-Nem akarod, hogy a te neved is szerepeljen a nevükben?
-Neem. Igaz nem lenne hosszú, de az inkább a latinabb családoknál felkapott..
-Hát az én gyerekem nevében biztosan benne lesz az enyém is. - mondtam magabiztosan
-Hú.. szegény gyereknek elég hosszú lesz a neve. Mbappé Saint-Claire!! - mondta kinevetve engem
-Nem tilthatjuk ki a nőket ebből a világból.
Majd még pár percig voltam ott, beszélgettünk. Aztán eljöttem, mert volt még munkám, sok. Megnéztem az emailjeimet, elég sok filmben és sorozatban fogok részt venni mellékszereplőként és főszereplőként is egyaránt.
Mindegyiknek visszaírtam, hogy meddig nem fogok Párizsban lenni az esküvő miatt. Köztük volt egy különleges felkérés is, amit USA-ban fognak forgatni, ennyit láttam. Nem olvastam el teljesen, sőt meg sem nyitottam. Nagyon fáradt voltam, úgyhogy inkább lefeküdtem.
Másnap hazajött Kylian, ugyanis Cannes-be mentünk, a Cannes-i fesztiválra hívtak el minket.
-Milyen volt a nyaralásod? - kérdeztem miközben utaztunk. Mbappé továbbra is telefonozott. - Köszönöm a válaszodat szerelmem...
Ezután Mbappe idegesen leengedte maga elé a telefonját, majd egy unott arccal rám nézett.
-Jó volt. - válaszolt röviden, majd visszanézett előre, szószerint magasról leszarva engem, meg azt, hogy én mennyire boldog voltam, hogy végre egy hosszú idő után láthatom Őt.
-Ott is hagytad a hozzáállásodat? Mi van veled Kylian Mbappé Lottin? Ennyire unalmas lettem, vagy valaki máson járna az eszed?
Erre már tágasra nyitotta a szemét és mélyen az én szemeimbe nézett. Megfogta az államat és közelebb húzódott..
ESTÁS LEYENDO
Bízz Bennem! | Kylian Mbappé [Befejezett]
RomanceCaroline Saint-Claire és Kylian Mbappé már fiatal korukban is ismerték egymást. Meg volt egymásról a saját véleményük, ami nem volt túl pozitív. Egy gálának köszönhetően évek múlva újra találkozik a két francia híresség, és egy véletlen csók megvált...