-Március végén-
Egy színdarabban kértek fel főszereplőnek!! Színésznőként óriási álmom volt színházban szerepelni! Olyan felemelkedő és csodálatos élmény!!
Most épp a Comédie-Française-ba tartok, Párizs egyik leghíresebb színházába. Már volt ott egy-két híres francia színész, rendező, forgatókönyvíró meg egyebek. Majd miután mindenki megérkezett, elkezdtük a megbeszélést. A Rómeó és Júlia darabot fogjuk eljátszani egy-két változtatással francia módra. Ha főszereplői szereplőről van szó, nyilván Júlia szerepét kaptam.
Kb. 2 hét múlva lesz az első előadás, addigra készen kell lennünk, úgyhogy én minden más filmet, sorozatot meghívott eseményeket lemondtam. Erre kell 100%-an készülnöm, sajnos nincs túl sok időm megtanulni a szöveget, úgyhogy napokkig azzal is el leszek. Mindenkinek kiosztották a szerepet, és kaptunk 5 napot szöveg tanulásra. Szinte mindenki elment, de én nem tudtam, páran megszólítottak. Gratuláltak a sikeres filmemért, a tavaly kapott fontos díjamért. Többen Franciaország jövőjeként emlegetnek már, amit nagyon jó hallani.
Ezután Bruna elhívott magához, vagyis inkább Neymar házához. Sokat beszélgettünk, ebédeltünk, megnéztünk 1-2 filmet, majd bejelentettem, hogy premierem lesz az este, Bruna pedig szeretett volna segíteni kiválasztani a ruhámat. Beleegyeztem, adtam egy esélyt az ízlésének.
Annyira izgatott volt Neymar barátnője, hogy végül elhívtam őt a premierre, szóval velem fog jönni. Az évszak tavasz volt és ezt meg is akartam mutatni a ruhámon, úgyhogy ennek megfelelően választottam ruhát a premierre.
Ezt a ruhát választottam ^
Fehér magassarkú volt rajtam, fehér ékköves fülbevalóval és ehhez passzoló ékköves nyaklánccal. Göndör hajamkiengedve volt, viszont elől két tincset felfogtam. Sminkem egyszerű volt és csillogós szájfény volt rajtam. Fehér táskát fogtam.
Majd pár perc múlva oda is értünk a premierre. Bruna nagyon izgatott volt, azt hiszem, hogy a csajszinak ez az első ilyen eseménye.
Készült közös fotó, külön is, és nagyon sok interjú velem. Ha kapok fotót a premierről (már pedig kapok), mindig kirakok néhányat instagram posztba, úgyhogy nem bánom, ha ennyi fotósnak kell a szemembe világítania. És semmi beképzeltségből, de a fotók mindig jól sikerülnek, ugyanis én vagyok rajta.
Miután letudtuk a vörös szőnyeges részt, elfoglaltuk a helyünket és vártunk. Nem kellett sokáig várnunk, el is kezdődött a premier. Bruna nagyon élvezte az egészet, én egy kicsit untam. Azért is, mert ugyanolyan volt mint az előző premierek.
De amúgy sok riporter dicsérte meg a ruhámat, és kivételesen normális kérdéseket tettek fel, Mbappéról már nem is beszéltek. Lassan 4 hónapja történt, úgyhogy nem is kell már őt megemlíteni.
Na végül letudtuk a vacsorát is, jó sokáig húzódott el az egész esemény, este 10 óra környékén lett vége a premiernek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bízz Bennem! | Kylian Mbappé [Befejezett]
RomantizmCaroline Saint-Claire és Kylian Mbappé már fiatal korukban is ismerték egymást. Meg volt egymásról a saját véleményük, ami nem volt túl pozitív. Egy gálának köszönhetően évek múlva újra találkozik a két francia híresség, és egy véletlen csók megvált...