Azt nem említettem, de egyébként a csokrot feldobta Bruna és én kaptam el.
Most akkor esküvőre kell számítanom? Kicsit érthetetlenül néztem Mbappéra, aki csak megnyugtatóan mosolygott rám. A párom már jó pár pohár alkoholt ivott, úgyhogy nem nyugtatott meg.
Aztán másnap hazajöttünk, Neymar és Bruna pedig nászútra mentek Ibizára. Ott találkoztak először.
Kb. két és fél hét telt el, Mbappé elment a csapattal elő-szezont játszani, én pedig Ninához mentem Barcelonába nyaralni. A női labdarúgó barátnőm a Barcelona FC női csapatához igazolt, úgyhogy most ott éli minden napjait.
Én kb. 1 hétig voltam ott nála, majd utána hazajöttem, hogy elkezdjem forgatni a sok filmet és sorozatot. Az USA-i filmet még senkinek sem mondtam el, még agyalok rajta és plusz időt kértem a válasz megadására. Elvileg találtak helyettem egy másik színésznőt, szóval ha nem fogadnám el, más valaki biztosan ráérne. Mbappénak sem mondtam el, elfelejtettem.
A barátom ma fog hazajönni, én pedig nagyon fáradtan keltem. Nagyon lusta voltam elkészülni, és úgy voltam vele, hogy amúgy majd kisminkelnek, úgyhogy csak felfogtam a hajam és valami laza szettet felvettem aztán elindultam forgatni.
Pár perc múlva sikerült is felidegesítenem magamat. Paparazzikkal találkoztam és néhányan be is szóltak, hogy hogy nézek ki. A munkahely előtt pedig már látható fotósok álltak és hülye kérdéseket tettek fel.
-Igaz, amiket a hírekben lehet olvasni? Akkor most szakítani fognak Mbappéval? Ilyen hosszú idő után megint csak mást választott... nem csoda, hisz ő Mbappé... Nagyon sajnáljuk ami történt, nekünk maguk voltak a kedvencek! - mondták én pedig csak érthetetlenül néztem és siettem bemenni az ajtón.
Utánam jöttek volna, de biztonságiak álltak az ajtónál.
Nem értettem miről beszéltek, úgyhogy miközben a hajamat csinálták megnéztem, hogy megint mit találtak ki az emberek az interneten.
Felkapott hírekben voltam Mbappéval. Paparazzi fotók kerültek ki, ahol Kylian smárol egy nővel. Nyilván nem muszáj hinnem a médiának, és mivel még nem beszéltünk erről Kyliannel nem is kéne sírnom, de amint láttam a képeket elsírtam magam.
Egy erős nő vagyok, és tudok uralni az érzelmeimen általában, de akkor alig hittem a szemeimnek.
Nem akartam mindent lezárni, és nem is voltam képes erre magamban. De amint megláttam a képeket, amik túl valódiak voltak ahhoz, hogy ne legyen igaz, könnyek szöktek a szemeimbe. És a memóriám nagyon gyorsan pörgött ami még jobban elszomorította a látott képeket Mbappéról és a random nőről.
Rossz volt visszaemlékezni az elmúlt majdnem közös 1 évünkre. Amikor segítettem Mbappénak, hogy újra összejöjjön Sarahval... Aztán több találkozás és próbálkozás (ami azért volt, hogy végleg elfelejtsük egymást) után végre összejöttünk. Sohasem hittem volna gimis koromban, hogy egyszer szeretni is fogom Mbappét. És, hogy meg fogom ismerni a valódi Kyliant.
Egy világ dőlt össze bennem és az összes létező közös álmom vele. És én még gyereket akartam vele. Sírtam.
Nagyon közeli kapcsolatom van azzal a tehetséges lánnyal, aki a hajamat csinálja. Óriási rajongóm is egyben, nem csak barát. Kérdezte, hogy mi a baj, elmondtam neki. Tudtam, hogy akkor nyugodok meg, ha valakinek kimagyarázhatom az összes érzést magamból és ha kisírhatom magam. Csalódott voltam. El is küldtem Mbappénak az egyik cikket majd kérdőjeleket írtam.
Mbappé: Mi a fasz ez?
Caroline: Pont ugyanezt kérdezem.. Mbappé. Már nem az első esélyedet cseszed el. Azt hiszed, hogy én egy játék vagyok neked? Hogy lefekszel velem, aztán több hét múlva úgy szakítasz, hogy a médiában kell lássalak egy másik nő ajkain? Végeztünk Mbappé. Kurvára nincs kedvem több időt veled töltenem. És én még bíztam benned!
ESTÁS LEYENDO
Bízz Bennem! | Kylian Mbappé [Befejezett]
RomanceCaroline Saint-Claire és Kylian Mbappé már fiatal korukban is ismerték egymást. Meg volt egymásról a saját véleményük, ami nem volt túl pozitív. Egy gálának köszönhetően évek múlva újra találkozik a két francia híresség, és egy véletlen csók megvált...