Másnap reggel úgy keltem, hogy érdekeltek a hírek. Mivel tegnap a bárban volt néhány újságíró, így nyilván onnan kerültek ki fotók. Nagyon sok, kedves cikk volt rólam és a francia focistáról. A képeken is boldogok voltunk meg a szülinapomat is megemlítették. Nem voltam fáradt, inkább boldog.
Reggelizni a szüleimmel mentem és az egész délelőttöt velük töltöttem miközben Mbappé edzett. Ebéd idő előtt írt Mbappé, hogy öltözzek fel elegánsan, pár perc és itt lesz. Csak bámultam az üzenetét, hogy egy nőnek pár percet adott készülődni?! Komolyan?? Nehezen, de ki találtam, hogy mit vegyek fel.
Azt a fehér hosszú ruhát vettem fel amit Laurától kaptam. Pántos ruha, ahol oldalt V alakban vágott. Egyedül voltam (a szüleim nem maradtak Párizsba, rögtön mentek vissza repülővel), és nyilván még nem voltam kész amikor Mbappé megjelent a házamban. A ruha cipzárjával húztam az időt.. nem tudtam felhúzni a cipzárt és nem volt segítségem. Kylian nagyon nehezen találta meg a szobámat.
Egy tükör előtt álltam ékszereimet igazgattam, amikor a focista bejött a szobámba. Én hirtelen felkaptam a fejemet, hisz nem tudtam, hogy valaki van rajtam kívül még a házamban. A focista a tükörképemet látva elmosolyodott, majd észrevette a cipzárt, ami nem volt felhúzva. Szépen lassan odajött hozzám és könnyedén felhúzta a cipzáromat majd megsimogatta a vállamat.
-Nem gondolod Carol, hogy nyitott ajtónál nem vagy biztonságban? - mondta odahajolva a fülemhez, a tükörben végigmért és elmosolyodott
-Én mindig biztonságban vagyok, Kylian. Nincs szükségem férfira ahhoz, hogy biztonságban legyek. - mondtam, majd hirtelen hátrafordultam, de nagyon meglepődtem közelségétől, azt hittem már hátrébb lépett.
Egyfajta szikra jött létre közöttünk, amolyan fényes, levegőért kapkodó szikra. Mindketten mély levegőket vettünk, a focista a derekamra rakta az egyik kezét.
-De mégis szükséged van egy férfira, hogy a ruhád cipzárját felhúzza. - mondja, erre mosolyogva megforgattam a szemeimet és elhúzódtam tőle.
Egy piros rúzst kentem az ajkamra. Egy kicsit lekentem a kezemmel, de túl sokat, így újra rúzsoztam. A mozdulataimait Mbappé szórakozottan leutánozta. Erre elmosolyodva felé fordultam, ő pedig tett pár lépést felém.
-Te is szeretnél kapni egy kicsit?
-Kaphatok! - majd megcsókolt és elmosolyodott. Dühös arccal néztem rá. - Te mondtad! - mondta meghúzva a vállát. Majd adtam egy zsebkendőt, amivel letörölte, de nem hagyta, hogy elmenjek. - Gyönyörűen nézel ki!
-Köszönöm, és tudom! - mondom majd elindulok kifelé azt ajtón és intettem neki, hogy indulhatunk.
Kylian egy gyönyörű, különleges, luxus étterembe vitt. Az étterem előtt volt néhány újságíró, amint megláttak fotóztak, Mbappé magához húzva az ujjaimra kulcsolta az ő ujjait.
Mbappé nagyon kedves és udvarias volt egész este. Az ételek már ki voltak kérve, Carbonarat ettünk, hisz az mindkettőnknek a kedvence. Sokat beszélgettünk, nagyon jól éreztem magam a társaságában.
-Nagyon elfoglalt leszel a következő napokban? - kérdezte
-Holnap lesz egy nagyon fontos film premierje - mondtam - Holnap nem vagyok szabad.
-Holnapután? - kérdezte, majd folytatta - Lenne holnapután egy adománygyűjtő rendezvény az egyik csapattársamnak, Kimpembenek. - fejezte be
-És szeretnéd, hogy veled tartsak?
-Igen.
-Jó a társaságom, mi? Ha nem lennék, unatkoznál. Tudom nagyon jól. - mondtam mélyen a szemébe néztem, mosolyogva.
-Lehet - mondta halvány mosollyal és megvonta a vállát. Próbálta elkerülni a tekintetemet.
Egy kicsit talán elhúzódott ez az egész ünneplés. Sétáltunk, fagyiztunk, (ami talán nem a legjobb terv volt így november végén) és megnéztünk egy kiállítást az egyik párizsi múzeumba.
Kb. délután öt órára értünk haza. Miután Kylian hazavitt, felkapcsoltam a villanyt a házamba és akkor vettem észre, hogy mennyire sok ember van ott. Kylian utánam jött és amint belépett a házba a sok ünneplővel egyszerre mondták, hogy "Boldog Születésnapot!".
Aztán volt konfetti, taps és a fejemre helyeztek egy szülinapi csákót. Percekkel később Kylian Mbappé egy nagy tortával, rajta tüzijátékkal jelent meg a konyha irányából és közeledett hozzám.
A többiek közben dúdoltak mindenféle szülinapi dalt. Majd kívántam és elfújtam az égő gyertyákat. Utána következett a buli. Valószínűleg ezt az egészet Laura és Mbappé rendezték meg közösen. Nagyon boldog voltam a kisebb partinak, tök jó volt a hangulat és ez az egész nagyon nagy meglepetés volt.
-Köszönöm ezt a csodálatos bulit! - mondtam majd Mbappé nyaka köré kulcsoltam a kezemet aki már levette a zakóját és a nyakkendőjét.
-Gyere ünnepeljünk meg téged egy itallal! - mondta majd megfogta a kezemet és elhúzott az asztalig, ahol voltak az alkoholos italok.
-Ó, főnök! Meg tetszik engedni az alkohol fogyasztását??
-Hát persze! Ez most rólad szól Carol! - mondta majd öntött nekem, és magának is italt és koccintottunk - Carol.. mégis ünnepeltek neked valaha ilyen kis házi bulit szülinapod alkalmából? - kérdezte miközben az egyik kezét a derekamon pihentette
-Szerintem nem, de nagyon örülök, hogy ezt most megszerveztétek! - mondtam
-Érted bármit. - mondta, másik kezét is a derekamra rakta, pár percig csak néztük egymást.
Később letettük az italt és elmentünk táncolni. Nagyon jól éreztem magam vele (lehet, hogy ebbe egy kicsit a pia is besegített) és bármennyire is utáltam őt hetekkel ezelőtt, most nem tudok úgy nézni rá, mint akkor. Az este folyamán beszélgettem Laurával is és Ninával is. Egyszer felkért táncolni Neymar, nem utasítottam el, de annyira nem táncoltunk, inkább sokat beszélgettünk.
Másnap nem volt senki a házamban. A fiúknak annyi szerencséjük volt, hogy nem korán reggel kellett menniük edzeni, hanem kb. reggel 10 óra környékén. A házamban óriási rendetlenség volt. Amint megreggeliztem, feltakarítottam és rendbe hoztam a házat. Majd bevásároltam, csináltam ebédet és, hogy ne unatkozzak elmentem megnézni egy filmet a moziba, aztán pedig elhoztam az esti ruhámat a varrónőtől.
-------------
Sziasztok! Itt is lenne a nyoladik rész. Remélem tetszik! Nagyon sajnálom, hogy ilyen sokára tudtam publikálni az új részt, de sajnos most nagyon lefoglalt az iskola. Ha tetszik ez a rész is, kérlek egy értékeléssel jelezzétek vissza nekem, köszönöm! ♡
YOU ARE READING
Bízz Bennem! | Kylian Mbappé [Befejezett]
RomanceCaroline Saint-Claire és Kylian Mbappé már fiatal korukban is ismerték egymást. Meg volt egymásról a saját véleményük, ami nem volt túl pozitív. Egy gálának köszönhetően évek múlva újra találkozik a két francia híresség, és egy véletlen csók megvált...