IV.

343 15 11
                                    

-A megállapodásunkról én is fogok beszélni a legjobb barátnőmnek. - kezdek bele miközben a francia focista hazavitt engem este, a kávézás után

-Hogy érted, hogy te is?

-Hakiminek egy kicsit eljárt a szája, Neymar majdnem megtudta.. Hogy-hogy neki nem mondtad el? - kérdem

-Nem annyira jó már a viszonyunk...

-Ennyi? Ezt eddig is tudtam...

-Honnan? - kérdezi meglepődve

-Voltak olyan hírek, hogy összevesztetek, többen nem hitték el, mert úgy gondolták, hogy ez csak a média és az anyukád is azt mondta, hogy minden megoldódott köztetek. Te nem olvasol híreket??

-Nem... És nem oldódott meg minden köztünk!

-És nem is akarsz ezen változtatni? - kérdezem

-Nem. Egyikünk hamarosan amúgy is elmegy és ha rajtam múlik nem én leszek az! - mondta nevetve

-Semmit sem változtál - mondom majd kinézek az ablakon és pár perc múlva meg is érkezünk a házamhoz

-Holnap után meccsem lesz, remélem arra is eljössz! - mondja

-Jaj nemár!!! - cirkuszolok miután kiszállok az autójából

-Ne nyavalyogj már istenem! Nyilván Sarah miatt kell jönnöd, nem miattam! - mondja

-Még az a szerencse!

-Legyen szép estéd Carol! - mondja, majd felhúzza az autója ablakát és elhajt. Megmondtam neki, hogy nem hívhat így. Látom nem ért a szóból!

Otthon készítettem gyorsan egy spagettit, mivel nagyon éhes voltam. Vacsora közben felhívtam Laurát és elmeséltem az elmúlt pár napot. Nagyon izgatott volt, és úgy gondolta, hogy nehéz lesz a szerelmes párt mutatnunk a rajongóknak.

Aztán kiváncsian megnéztem az internetet. Bár ne tettem volna. Az én nevem és Kylian neve is a felkapottak között volt. Lesifotók készültek miközben mi a kávézóban együtt voltunk. A lesifotók különböző közösségi oldalakon is megjelentek. Majd ha erről kérdeznek, csak annyit fogok mondani, hogy kérdezzék Mbappét. Hisz ő találta ki ezt az egészet.

Másnap dolgoztam. Részleteket vettünk fel ahhoz a filmhez, ahol főszereplő vagyok. Aznap még egy teljesen másik filmnél is dolgoztam ezerrel. Nagyon elfáradtam, edzéssel fejeztem be a napot.

-A meccs napján-

A meccs szerencsére nem olyan későn fog kezdődni. Igen, el fogok menni. Viszont előtte még millió dolgom van. Reggel futással kezdtem a napot, majd bevásároltam. Kiválasztottam egy elegáns ruhát, ugyanis egyből a meccs után lesz egy sorozat új évadjának a premierje és útközben fogok átöltözni. Nagyon mozgalmas a napom színészként. És így, hogy Mbappé közbe lépett még mozgalmasabb sajnos. Legalább van mivel felkészüljek az anyaságra, Kylian olyan mint egy nagy gyerek.

Ebéd után kozmetikus, fodrász és sminkes volt a házamban, hogy normálisabban nézzek ki a premieren. Valami sütit ettem, nem vacsoráztam ugyanis a meccs után majd lesznek finom ételek az estén. Gyorsan felvettem egy nadrágot és egy PSG mezt, amit direkt rendeltem Mbappé nevével és mezszámával ellátva. A francia csatár kérte, hogy először még jóval a bemelegítés előtt legyek ott a házánál. Kérését teljesítve egy rövidke utazás után oda is értem Mbappé házához, aki boldogan nyitott ajtót.

-Wow! Te aztán... Te aztán komolyan vetted a feladatodat! - mondja meglepődve a sminkemet látva

-De vicces kedvében van valaki! Kedvesem amikor azt olvasod a nevem alatt az interneten, hogy színésznő, az nem csak egy álca. Premierem lesz, azért nézek ki így. De amúgy aranyos vagy, azt hittem büszke leszel, hogy a te mezedet vettem fel - mondtam majd megfordultam és a hátamra mutattam

Bízz Bennem! | Kylian Mbappé [Befejezett]Место, где живут истории. Откройте их для себя