Másnap iszonyúan fájdalmas fejfájással keltem. A reggel folyamán részletek ugrottak be a tegnap estéről és arra is emlékeztem, hogy egész este Mbappéval voltam és, hogy csókolóztunk is. Mindenkire dühös voltam. Laurára azért mert nem állított le, bár elvileg ő hamar elment Jamessel. Ninára azért, mert ő sem állított le, de elvileg ő is sokat ivott és azt sem tudta, hogy utálom a focistát. Magamra meg nyilván a legdühösebb vagyok mert hagytam, hogy Mbappéval legyek egész este.
Szerencsére a hírek Kyliannel kapcsolatban csak az Aranylabda megnyeréséről szóltak. Azért is hálás vagyok, mert útközben elhagytam Mbappét. Aznap reggel megfogadtam, hogy soha többet nem találkozok a francia focistával. Felvettem egy kényelmes melegítő szettet, az ágyamat rendbe hoztam, magamat is rendbe hoztam, majd lementem készíteni reggelit, palacsintát csináltam.
Majd 15 perc után kopogtak, én azt hittem, hogy Laura az, ezért nem álltam fel kinyitni. De nem hallottam a barátnőm hisztérikus visítását, hanem csak állandó kopogásokat, ezért felálltam, hogy kinyissam. Vörös cirmos macskám kiugrott az ölemből és velem jött az ajtóhoz.
Kiállt az ajtóban? Kylian Mbappé. Megfogtam a fejemet és visszazártam az ajtót, de a focista megfogta azt.
-Ezen a reggelen még hozzád sem szóltam, de te már az újabb fejfájást hozod magadra, pedig még egy shotot sem ittál. - kezdi a reggelt a váratlan vendégem
-Miért? Miért kellett idejönnöd? És van okom dühös lennem rád! - mondtam majd visszaültem és folytattam reggelimet
-Az a te hibád is, nem csak az enyém.
-Megfogadtam, hogy többet nem találkozok veled, de sajnos az élet is büntet engem. - mondom, majd Mbappé leül a kanapémra, a macskám pedig odamegy hozzá
-Mi a neve? - kérdezi
-Étoile - válaszoltam, ez franciául a csillagot jelenti. Olyan ragyogó, mint a csillag.
-Szóval azért jöttem, mert tegnap a bulin ott volt az exem és... - kezdett bele de nem hagytam, hogy végig mondja
-Miért hívtad meg? Ki az az idióta, aki meghívja a saját bulijára az exét??
-Mert még mindig szeretem Saraht. - válaszolja
-Úristen... De neki már vőlegénye van!! - mondom erősködve
-Tudom és pont ilyenkor jösz te a képbe. Sarah végignézte, ahogy mi elszórakozunk együtt tegnap este és a reggel egy eléggé féltékeny üzenetet írt, ebből azt tudom levenni, hogy még mindig érez valamit irántam. Tehát van esélyem. És szeretnék veled egy egyezséget kötni. Tegnap valaki csinált a csókunkról fotókat sunyiban és ezt én megszereztem. A megállapodásunk a következő lenne:
Sarah és Juan esküvőjéig el kell hitetnünk mindenkivel, hogy együtt vagyunk, féltékennyé kell tennünk Saraht, hogy lemondja az esküvőt vagy csak szimplán ne mondja ki a boldogító igent. Cserébe te megkapod a képeket a csókunkról és nem kerül nyilvánosságra. - mondja én ezeket hallva nagyra nyílt szemekkel néztem a félbe hagyott reggelimet-És te nem aggódsz, hogy esetleg nem megyek bele ebbe és a csókunk nyilvánosságra kerül??
-Nem. Az elmúlt években egy csomó modellel és színésznővel összehoztak már. Te is csak egy lennél közülük. - mondja ezt meghallva közel mentem hozzá és elé helyeztem a mutató ujjamat
-Ezt a képet zsarolásnak vegyem, kedves?
-Nem, csak szimplán kedvességnek - ezt hallva elnevettem magam - Valami olyan vicces lenne Carol? - kérdezte miközben maga felé fordította az államat.
KAMU SEDANG MEMBACA
Bízz Bennem! | Kylian Mbappé [Befejezett]
RomansaCaroline Saint-Claire és Kylian Mbappé már fiatal korukban is ismerték egymást. Meg volt egymásról a saját véleményük, ami nem volt túl pozitív. Egy gálának köszönhetően évek múlva újra találkozik a két francia híresség, és egy véletlen csók megvált...