Majd halványan mindketten elmosolyodtunk. Mindannyian ennek a sikeres esküvőnek örültünk, azt hiszem. Nem végződött rosszul, sőt a legszebb volt! Ezután körül néztem az óriási teremben. Nagyon szép volt minden. A díszítés, a zene, és nem kevés ember volt jelen. Nagyon örülök, hogy James végre lépett, és döntött, és mostmár ő és Laura egy friss házaspár, a kedvenceim a sok közül.
Nagyon sokat Ninával és csapattársaival beszélgettem, meg még sok mindenkivel. Az alkoholt mérsékelten fogyasztottam, nem ittam magam részegre.
Nagy teremből ajtaján kilépve van egy kisebb folyosó vörös szőnyeggel ahonnan balra nyílnak a mosdók. Elintézem a hívást és utána, amikor vissza akartam menni a lagzi helyszínére, pont jött ki valaki, úgyhogy összeütköztünk.
-Jaj, nagyon sajnálom! - mondja egy ismerős hang, majd egymásra nézünk.
Mbappé állt előttem.
Hosszas csend következett.-Nem tudtam, hogy itt leszel... - kezdek bele.
-Ó, szóval tényleg baj, hogy megint csak találkozunk...
-Csak tudod te akartál elfelejteni, így nehéz lesz.
-Mert te nem akarsz elfelejteni?
-Hogyan tudnálak, ha minden hónapban találkozunk? - elnevetem magam. - És ki mondta, hogy az újabb találkozásunk megint baj? Neked lehet, hogy az.. De nekem nem. - mosolyodok el, majd közelebb lépek hozzá. Erre ő is nagyra húzza száját.
-Igen? Nekem is baj lenne? Ezt meg honnan veszed Carol? - kérdezi miközben a kezeit a derekamra helyezi.
Fekete öltöny nadrág volt rajta fekete inggel és egy kiváló parfümmel.
-Szivecském állandóan Sarahról tudnál beszélni, mint egy páncél. De még Neymarnak is, aki tudja, hogy mikor hazudsz, ő azért jobban ismer, mint én. Itt, a szived - helyezem a kezemet a mellkasára - engem akar. Az érzések vissza tudják hozni az emlékeket. Amikor Sarahval vagy, akkor a mi első csókunkra emlékszel.. ami a Parc des Princes lépcsőin történt. Én bíztam benned... Akkor.
-És mostmár nem?
-Nem, már nem merek. Újabb ilyen időszakot nem akarok átélni.
-Szóval akkor nekünk már nincs esélyünk?
-Milyen nekünk? Mbappé... Próbálkozhatsz. Akár Sarahval, vagy ilyen esélyünk szöveggel. Nekünk már vége, de azt mindannyian tudjuk, hogy te és Sarah sosem lesztek azon a szinten, amin mi voltunk. - csak nézte, ahogy a mondókámat mondom és a falnak dőlt.
Próbáltam elmozdulni, de nem igazán hagyta. Már összekulcsolta a kezeit a derekamon.
-Igen, lehet igazad van... Carol. Mi Ég és Föld vagyunk, a különbség nagyon sok köztünk...
-Én nem igazán erről beszéltem drágám... De ha tényleg ennyire nincs meg az összhang.... Akkor hogy merészeled egy ismeretlen nőn pihentetni a kibaszott kezeidet? - kérdem, ezt hallva azonnal levette rólam kezét, én pedig elmentem.
Amint visszaléptem a lagzihoz Laura felé vettem az irányt. Elmentünk táncolni és közben beszélgetni.
-Hogy érzed magad újdonsült menyasszony?
-Csodálatosan! Álomszerű milyen szép esküvőt segítettél összehozni! Köszönöm! - mondja nagy mosollyal az arcán
-Megérdemled!! - mondom én is mosolyogva. A barátnőm észreveszi, hogy nem annyira igazi a mosolyom.
-Találkoztál Mbappéval... Nagyon sajnálom, hogy nem szóltam szivem! Olyan sok minden volt, hogy elfelejtettem, hogy igent mondtam Jamesnek amikor arról kérdezett, hogy meghívhatja-e! - mondja észrevettem, hogy tényleg nem így akarta.
ESTÁS LEYENDO
Bízz Bennem! | Kylian Mbappé [Befejezett]
RomanceCaroline Saint-Claire és Kylian Mbappé már fiatal korukban is ismerték egymást. Meg volt egymásról a saját véleményük, ami nem volt túl pozitív. Egy gálának köszönhetően évek múlva újra találkozik a két francia híresség, és egy véletlen csók megvált...